Re: Ruhre spawają,

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ruhre spawają,
Date: Mon, 11 Feb 2019 13:04:06 +0100

Am 10.02.19 um 23:13 schrieb Ilona:
> [...]
-stream-2-stoppen-16030020.html

ic-gaz/mnvyjkp

-zahlen/schneller-schlau-woher-kommt-deutsches-oel-h
er-infografik-15914568.html

> [...]
> wszystko z Rosji.
>
> "W przyszłości polityka niemiecka będzie polegać na jak największej
> liczbie dostawców gazu z różnych krajów, aby uniknąć uzależnienia od
> poszczególnych narodów. W tym celu planuje się obecnie kilka projektów
> rurociągowych, dzięki którym gaz powinien trafić do Niemiec. Należą do
> nich gazociąg północnoeuropejski łączący Rosję i Niemcy przez Morze
> Bałtyckie, gazociąg Nabucco, trasa z Turcji do Austrii oraz gazociąg
> South Stream łączący Rosję i Włochy."
>

> Teraz po wykupieniu udziałów BP, Rusek w Niemczech będzie trzecim na

-stacje-benzynowe/

> // może, te zbiorniki po oleju opałowym warto zostawić?

Porozumieli sie chyba, ze tylko jedna nitka moze zarzadzac Rosja. Jest
wiec szansa dla "inkasenta z gazowni Putina" czyli G.Schrödera (od lat
tak zwa go tutejsi komedianci)? Poza tym nastepny dostawca narzuca swoje
uslugi. Jego rure nawet przed paru laty widzialem.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/28370578632/i
n/album-72157668486874213/

--
saluto