Ruhre spawają,

1. Data: 2019-02-10 03:28:50

Temat: Ruhre spawają,
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

a Niemcy się dziwią.

https://www.faz.net/aktuell/politik/gaspipeline-nord
-stream-2-stoppen-16030020.html

"Ale Rosja nie jest już przyjaznym krajem. Jego przywództwo jest swego
rodzaju wojną z Zachodem - oświadczenia Kremla, które dowodzą, że jest
ich wiele. Na Ukrainie wykonuje ją siłą, w Anglii przez agentów
wywiadowczych, którzy dokonują ataków na Kremlgegner, w Niemczech i
innych krajach z atakami hakerów na instytucje demokratyczne."

google translated

2. Data: 2019-02-10 21:13:29

Temat: Re: Ruhre spawają,
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.02.19 um 03:28 schrieb Ilona:
> [...]
> wywiadowczych, którzy dokonują ataków na Kremlgegner, w Niemczech i
> innych krajach z atakami hakerów na instytucje demokratyczne."

Ha ha ha! Jesli tu kogos cos moze zdziwic to tlumaczenie. :-)
Pamietam, ze przed 5-10 laty dyskutowalismy na zebraniu wlascicieli
mieszkan o przejsciu z ogrzewania olejem na gaz i byli tacy co straszyli
zaleznoscia od Rosji. Po roku lub dwu przeszlismy jednak na gaz. Troche
to kosztowalo, byly rozne modernizacje w mieszkaniach, krotkie zasilanie
z urzadzen prowizorycznych, ktore nam postawiono przed domami. No i jest
cieplo, woda tez leci jak powinna. A skad ten gaz ostatecznie plynie, to
trzeba by zapytac w gazowni.
Btw. Olej oraz zbiorniki sprzedalismy tzn. nasza adminsitracja sprzedala.

A w tym artykule sa ciekawsze pasaze, np.

>Doch Russland ist kein befreundetes Land mehr. Seine Führung wähnt
sich in einer Art Krieg mit dem Westen - Äußerungen aus dem Kreml, die
das belegen, gibt es in großer Zahl. In der Ukraine trägt sie ihn mit
Waffengewalt aus, in England durch Geheimdienstler, die Anschläge auf
Kremlgegner verüben, in Deutschland und anderen Ländern mit
Hackerattacken auf demokratische Institutionen.
(...)
Für die Zukunft der Ukraine, für die Sicherheit von Deutschlands
unmittelbaren östlichen Nachbarn und für den Zusammenhalt in der EU -
und damit für Deutschland - wäre es besser, wenn Nord Stream 2 noch
gestoppt werden könnte.<

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

3. Data: 2019-02-10 21:28:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-10 21:13, silvio balconetti wrote:

> [...]
> unmittelbaren östlichen Nachbarn und für den Zusammenhalt in der EU -
> und damit für Deutschland - wäre es besser, wenn Nord Stream 2 noch

Śmiej się śmiej, kremlowscy czekiści na to liczą.
Tu Der_Fakt, donosi, jak to było w 2009.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/putin-zakrec
ic-gaz/mnvyjkp

Może, wtedy trzeba było te poniemieckie zbiorniki na olej dać Byłgarom,
czy Chorwatom?

// teraz już nie wezmą, bo mają gaz z Holandii i Algieri a także, budują
najwiekszy na świecie gazoport.

http://biznesalert.pl/fsru-chorwacja/

4. Data: 2019-02-10 21:35:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-10 21:28, Ilona wrote:

> [...]
> czy Chorwatom?
>
> // teraz już nie wezmą, bo mają gaz z Holandii i Algieri a także, budują

dodatkowo, Adrian, Kolindzie swoją ruhre zaproponował.

http://biznesalert.pl/wojcik-polska-chce-byc-dostawc
a-bezpieczenstwa-energetycznego-dla-trojmorza/

// w ramach dywersyfikacji.

5. Data: 2019-02-10 22:35:30

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.02.19 um 21:28 schrieb Ilona:

> [...]
> najwiekszy na świecie gazoport.
>
> http://biznesalert.pl/fsru-chorwacja/
>

>Rund ein Drittel des Gases für Deutschland kommt aus Russland, ca. 25
Prozent aus Norwegen und knapp 20 Prozent aus den Niederlanden. <

https://www.toptarif.de/gas/wissen/gasherkunft/

https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/wirtschaft-in
-zahlen/schneller-schlau-woher-kommt-deutsches-oel-h
er-infografik-15914568.html

6. Data: 2019-02-10 22:49:33

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wywiadowczych, którzy dokonują ataków na Kremlgegner, w Niemczech i
> innych krajach z atakami hakerów na instytucje demokratyczne."

Pozno zauwazylem to. Komentarze sa ciekawe - troche za, troche przeciw,
oraz reklama - Szeszele, 15 dni od 1600! Tego szukam! W tym roku nie da
rady, ale pewnie w przyszlym?

7. Data: 2019-02-10 23:13:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-10 22:35, silvio balconetti wrote:

> [...]
>
> https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/wirtschaft-in
-zahlen/schneller-schlau-woher-kommt-deutsches-oel-h

Po tym jak zostaną uruchomione obie nitki NordStreem2, to ile będzie?
Pewnie z 80% .

A ten Der Zukunft, to nadal nieciekawy jest, żadna dywersyfikacja, dalej
wszystko z Rosji.

"W przyszłości polityka niemiecka będzie polegać na jak największej
liczbie dostawców gazu z różnych krajów, aby uniknąć uzależnienia od
poszczególnych narodów. W tym celu planuje się obecnie kilka projektów
rurociągowych, dzięki którym gaz powinien trafić do Niemiec. Należą do
nich gazociąg północnoeuropejski łączący Rosję i Niemcy przez Morze
Bałtyckie, gazociąg Nabucco, trasa z Turcji do Austrii oraz gazociąg
South Stream łączący Rosję i Włochy."

Teraz po wykupieniu udziałów BP, Rusek w Niemczech będzie trzecim na
rynku detalistów.

http://biznesalert.pl/rosnieft-pkn-orlen-niemcy-ropa
-stacje-benzynowe/

// może, te zbiorniki po oleju opałowym warto zostawić?

8. Data: 2019-02-11 00:08:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-10 22:49, silvio balconetti wrote:

-stream-2-stoppen-16030020.html

> Pozno zauwazylem to. Komentarze sa ciekawe - troche za, troche przeciw,
> oraz reklama - Szeszele, 15 dni od 1600! Tego szukam! W tym roku nie da
> rady, ale pewnie w przyszlym?

Na Seszele?
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=S
zeszele

Tylko, że tam woda płytka i ciepłe drinki pod parasolkami wbitymi w dno.

//na przyszły rok, to może jakiś charter?
https://www.google.com/search?q=caribbean+charter+ya
chts++m%C3%B3wimy+po+polsku

9. Data: 2019-02-11 13:04:06

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.02.19 um 23:13 schrieb Ilona:

> [...]
>
> http://biznesalert.pl/rosnieft-pkn-orlen-niemcy-ropa
-stacje-benzynowe/

> // może, te zbiorniki po oleju opałowym warto zostawić?

Porozumieli sie chyba, ze tylko jedna nitka moze zarzadzac Rosja. Jest
wiec szansa dla "inkasenta z gazowni Putina" czyli G.Schrödera (od lat
tak zwa go tutejsi komedianci)? Poza tym nastepny dostawca narzuca swoje
uslugi. Jego rure nawet przed paru laty widzialem.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/28370578632/i
n/album-72157668486874213/

--
saluto
Silvio Balconetti

10. Data: 2019-02-11 13:20:22

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.02.19 um 00:08 schrieb Ilona:

> [...]
>
> Tylko, że tam woda płytka i ciepłe drinki pod parasolkami wbitymi w dno.
>
> //na przyszły rok, to może jakiś charter?

Nie lubie wody, ryb i sea food, wole przyrode i wedrowki. Dwa, trzy
tygodnie, trzy wyspy, pare dni auto i wieczorem cos zjesc, coctail "Sex
in the bush" (odkrylem w Mozambiku lub RPA) i zachod slonca (wschod
slonca tylko raz widzialem w Sossusvlei (Namibia).

http://tinyurl.com/y3ju9qy9
http://tinyurl.com/y3okxvwj

A w nastepnych latach RPA i Australia - trzy tygodnie i auto.

Niech sie inni martwia rurami, "dobrymi zmianami", Wenezuela, brexitem,
frexitem, polxitem etc.

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

[ Gauger M.A.] Actuarial Mathematics solutions
[ Philip R. Kesten and David L. Tauck ] University Physics for the Physical and Life Sciences solutions
Jak to z sondażami bywa...
Maładioż Weszpolska...
[ David J. Griffiths ] Introduction to Electrodynamics 4th Edition Solutions