Ruhre spawają,

11. Data: 2019-02-12 00:56:31

Temat: Re: Ruhre spawają,
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-11 13:04, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
-stream-2-stoppen-16030020.html

ic-gaz/mnvyjkp

-zahlen/schneller-schlau-woher-kommt-deutsches-oel-h
er-infografik-15914568.html

-stacje-benzynowe/

> Porozumieli sie chyba, ze tylko jedna nitka moze zarzadzac Rosja. Jest
> wiec szansa dla "inkasenta z gazowni Putina" czyli G.Schrödera (od lat
> tak zwa go tutejsi komedianci)? Poza tym nastepny dostawca narzuca swoje
> uslugi. Jego rure nawet przed paru laty widzialem.
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/28370578632/i
n/album-72157668486874213/

To w zasadzie, nic nowego. Każda ruhra ma dwa końce.
//A ta na zdjeciu to na Alasce jest.

12. Data: 2019-02-12 01:19:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-11 13:20, Silvio Balconetti wrote:

-stream-2-stoppen-16030020.html

zeszele

chts++m%C3%B3wimy+po+polsku

> Nie lubie wody, ryb i sea food, wole przyrode i wedrowki. Dwa, trzy
> tygodnie, trzy wyspy, pare dni auto i wieczorem cos zjesc, coctail "Sex
> in the bush" (odkrylem w Mozambiku lub RPA) i zachod slonca (wschod
> slonca tylko raz widzialem w Sossusvlei (Namibia).
>

> http://tinyurl.com/y3ju9qy9
> http://tinyurl.com/y3okxvwj
>
> A w nastepnych latach RPA i Australia - trzy tygodnie i auto.
>
> Niech sie inni martwia rurami, "dobrymi zmianami", Wenezuela, brexitem,
> frexitem, polxitem etc.

RPA ostatnio, to niezbyt zdrowe miejsce dla białego.

13. Data: 2019-02-12 14:55:00

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.02.19 um 00:56 schrieb Ilona:

> [...]
-stacje-benzynowe/

n/album-72157668486874213/

> To w zasadzie, nic nowego. Każda ruhra ma dwa końce.

Alaska Pipeline. Po drugiej stronie drogi bylo ladniej - nasza lodge
(troche nas oskubali) i lasy. A dalej na polnoc byl North Pole i
Fairbanks. Polecam.

--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2019-02-12 14:59:54

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

zeszele

chts++m%C3%B3wimy+po+polsku

> RPA ostatnio, to niezbyt zdrowe miejsce dla białego.

Roznie o tym mowia. Trzeba uwazac, nie pchac sie tam gdzie nie trzeba, a
w nocy siedziec w hotelu. W Zimbabwe jest 95% bezrobotnych i przezylismy.

15. Data: 2019-02-12 19:52:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-12 14:59, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> w nocy siedziec w hotelu. W Zimbabwe jest 95% bezrobotnych i przezylismy.

Hardcor, ale może, mieszkańcy mają dobry charakter?

[ Gauger M.A.] Actuarial Mathematics solutions
[ Philip R. Kesten and David L. Tauck ] University Physics for the Physical and Life Sciences solutions
Jak to z sondażami bywa...
Maładioż Weszpolska...
[ David J. Griffiths ] Introduction to Electrodynamics 4th Edition Solutions