Rusza akcja Popcorn

1. Data: 2005-11-10 10:59:27

Temat: Rusza akcja Popcorn
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny jesteście Wielkie udało nam się zebrac wszystkie dostępne w sieci
Tatty Teddy! Ruszamy więc z Popcornem :)
W albumie mampka3.multiply.com macie wszystkie moje popcorn, w Wanted
znajdziecie te, których nie mam kompletnych. Liczę że zasypiecie mnie
miśkami i będziemy miały kolejną skarbnicę Miśków.
Następny w kolejce to Suzzy' Zoo :)
Potem Newton's Law
A potem Humpreys Corner i inni :)
Pzdr
Mampka

2. Data: 2005-11-10 11:01:59

Temat: Re: Rusza akcja Popcorn
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny jesteście Wielkie udało nam się zebrac wszystkie dostępne w
> sieci
> Tatty Teddy! Ruszamy więc z Popcornem :)
> W albumie mampka3.multiply.com macie wszystkie moje popcorn, w Wanted

a możesz wrzucic link do albumu??
Dodo

3. Data: 2005-11-10 11:03:26

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://mampka3.multiply.com

4. Data: 2005-11-10 11:37:08

Od: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Nov 2005 12:03:26 +0100, "Mampka" <m...@g...pl> wrote:

>Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>sieci

Mampko!
poleciala wiekszosc wanted do ciebie, daj znac czy doszlo!!

pozdrawiam
Hanna Deirdre K.
poznan

MAIL deirdre6MALPKAwpKROPKApl

5. Data: 2005-11-10 11:56:15

Od: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mampko!
>poleciala wiekszosc wanted do ciebie, daj znac czy doszlo!!
>
>pozdrawiam
> Hanna Deirdre K.

ufff, latwo powiedziec polecialo!!
wlasnie sie przepchnelo ;-))))

pa!

6. Data: 2005-11-10 13:25:35

Od: Urszula Piotrkiewicz <u...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszło na priv
Ula

7. Data: 2005-11-10 16:20:40

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajdziecie te, których nie mam kompletnych. Liczę że zasypiecie mnie
> miśkami i będziemy miały kolejną skarbnicę Miśków.

Wszystko co dostałam już zamieściłam
Dziękuję wszystkim za udział i proszę o więcej :)
pzdr
Mampka

był sobie album i go nie ma...
xxx-dużo