Ryba dobrze wpływa ....;)

1. Data: 2008-09-18 13:31:03

Temat: Ryba dobrze wpływa ....;)
Od: "ernest" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Słyszeliście nowy spot reklamowy, teraz mleko to już przeżytek, teraz ryba
zdrowa na wszystko, wpływa na siłę heh, ciekawe czy mieli na myśli te dorsze
z wrzodami z bałtyku i łososie z ołowiem ;).

e.

2. Data: 2008-09-18 13:38:40

Temat: Re: Ryba dobrze wpływa ....;)
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ernest wrote:

> Słyszeliście nowy spot reklamowy, teraz mleko to już przeżytek, teraz ryba
> zdrowa na wszystko, wpływa na siłę heh, ciekawe czy mieli na myśli te
> dorsze z wrzodami z bałtyku i łososie z ołowiem ;).

bo ryby faktycznie są bardzo zdrowe (a pisze te słowa wegetarianin) - tyle,
że raz - powinny być z czystych wód, dwa - z zimnych, bo takie zawierają
omega 3, no a po trzecie - powinno się je jeść na surowo

3. Data: 2008-09-18 14:20:46

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że raz - powinny być z czystych wód, dwa - z zimnych, bo takie zawierają
> omega 3, no a po trzecie - powinno się je jeść na surowo

Czyli śledzie marynowane lub solone są ok? Są surowe. Chyba jedyne ryby,
które w Polsce jada się w stanie surowym.
A.

4. Data: 2008-09-18 16:23:12

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-09-18 15:31 ernest napisał/a:
> Słyszeliście nowy spot reklamowy, teraz mleko to już przeżytek, teraz ryba
> zdrowa na wszystko, wpływa na siłę heh, ciekawe czy mieli na myśli te dorsze
> z wrzodami z bałtyku i łososie z ołowiem ;).

A ja czytałam artykuł na (onecie bodajże), że ryby powodują bezplodność.

--
animka

5. Data: 2008-09-18 18:46:40

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
;).

A ja czytałam artykuł na (onecie bodajże), że ryby powodują bezplodność.

Na jakim onecie, na twoim? Buucha cha cha!

6. Data: 2008-09-18 18:51:59

Od: "Andi" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że raz - powinny być z czystych wód, dwa - z zimnych, bo takie zawierają
> omega 3, no a po trzecie - powinno się je jeść na surowo

A takie pytanie, co z rybami wędzonymi/tłustymi - mówi się że tłuszcz z
takich ryb
jest jednak zdrowy ?

Pzdr,
Andi

7. Data: 2008-09-18 19:02:05

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andi wrote:

> A takie pytanie, co z rybami wędzonymi/tłustymi - mówi się że tłuszcz z
> takich ryb
> jest jednak zdrowy ?

o mleku też "się mówi" że jest zdrowe. Prawdę mówiąc, nie wiem, jaka jest
szansa, że w takiej rybie zapasy omega 3 pozostaną w stanie nienaruszonym -
a o to tutaj się wszystko rozbija.

8. Data: 2008-09-18 19:02:38

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ffiona wrote:

> Czyli śledzie marynowane lub solone są ok? Są surowe. Chyba jedyne ryby,
> które w Polsce jada się w stanie surowym.

yh, a śledzie mają w swoim składzie omega 3? to chyba nie jest zbyt tłusta
rybka :D

9. Data: 2008-09-18 19:04:24

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> yh, a śledzie mają w swoim składzie omega 3? to chyba nie jest zbyt tłusta
> rybka :D

A nie mają? Stanowią jakiś wyjątek wśród ryb? Śledzie są dość tłustymi
rybami.

Pozdr.
A.

10. Data: 2008-09-18 19:15:10

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-09-2008 o 21:02:05 tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> o mleku też "się mówi" że jest zdrowe.

http://www.rp.pl/artykul/9102,189782.html
Najstarszy Japończyk ma 112 lat i mieszka w prefekturze Miyazaki na
południu kraju. Bardzo dba o zdrowie. Wstaje wcześnie, czyta gazety, a po
południu pije mleko.

--
Pozdrawiam. Janusz.

frakcja wyrzutowa