Re: Rynsztok w trzecim pokoleniu.

Subject: Re: Rynsztok w trzecim pokoleniu.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Tue, 14 Aug 2018 09:50:28 +0200

W dniu 2018-08-13 o 16:14, XL pisze:
> Trybun <c...@j...ru> wrote:
>> W dniu 2018-08-12 o 17:12, XL pisze:
>>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>>> https://www.o2.pl/artykul/ruszyl-proces-wnuka-lecha-
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

> Zaczepiać? - to może trzeba pochwalić? Syna Tuska też?
> Kaczyńska nic złego nie zrobiła, a wam wystarczy samo nazwisko. TO jest
> dopiero czepialstwo :-\

Tak, młody Wałęsiak nawet nie pretenduje do miana osoby publicznej, to
nie należy publicznie szargać jego imienia. Staremu sam bym dał w mordę,
za rozwalenie Polski, za permanentny strajk który firmował swoim
nazwiskiem, i wywoływał podczas gdy Polacy po wszystko musieli stać w
kolejkach. Oj ma ten osobnik swoje za skórą, ale młodego zostawmy w
spokoju.

Daj spokój, już tyle atramentu wylałem w krytyce dewotów nastających na
panią Martę, tak że nie pisz "wy".