Re: Ryz idealny Joli L-L

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Ryz idealny Joli L-L
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sat, 8 Feb 2014 02:16:15 +0100

Dnia Sat, 08 Feb 2014 01:28:18 +0100, Anai napisał(a):

> Ixi czy Ty z a w s z e

"Zawsze", "nigdy"... Jak ja lubię te duże kwantyfikatory, bo ZAWSZE są od
nich wyjątki 3333-)

> musisz mieć ostatnie słowo?

Kiedy pisane są oczywiste bzdury lub nie są doprecyzowane istotne szczegóły
- muszę oponować, dla dobra potencjalnych niedoświadczonych pokoleń oraz
dla prestiżu tej grupy (skoro nikt inny nie stoi na straży tegoż) 3-)
Z tym "ostatnim" natomiast chyba przesadziłaś, byłaś przecież po mnie 3-]

Zalewałaś kiedyś ryż wodą i pod przykryciem doprowadzałaś do wrzenia - i to
(siłą rzeczonego opisu) bez mieszania? Gwarancja wykipienia i przypalenia w
jednym. Spróbuj, polecam.
3333-]
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein