Re: Ryz idealny Joli L-L

From: Anai <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ryz idealny Joli L-L
Date: Sat, 08 Feb 2014 10:14:28 +0100

W dniu 08.02.2014 02:16, Ikselka pisze:

> "Zawsze", "nigdy"... Jak ja lubię te duże kwantyfikatory, bo ZAWSZE są od
> nich wyjątki 3333-)

Wielkość kwantyfikatora ma znaczenie drugorzędne - po prostu rzuca mi
się czasem w oczy taka tendencja, ze ktokolwiek cokolwiek by nie napisał
w odpowiedzi od Ciebie dostaje: aja to robię tak i wychodzi lepsze...
hmmm...

> Z tym "ostatnim" natomiast chyba przesadziłaś, byłaś przecież po mnie 3-]

W kwestii gotowania ryżu ostatnie było Twoje, ja się w tym temacie nie
wypowiadałam wcale.

> Zalewałaś kiedyś ryż wodą i pod przykryciem doprowadzałaś do wrzenia - i to
> (siłą rzeczonego opisu) bez mieszania? Gwarancja wykipienia i przypalenia w
> jednym. Spróbuj, polecam.
> 3333-]

A gdybym napisała, że zalewałam i że wyszedł super-extra?
Mi byś uwierzyła?
Ja zakładam, że skoro jolalux pisze, że tak robi i wychodzi jej
najsuperowszy ryż na świecie, to tak jej wychodzi...

--
Pozdrówki
Anai