Ryz na przeczyszczenie?

1. Data: 2000-07-03 14:27:10

Temat: Ryz na przeczyszczenie?
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy ktos slyszal o czyms takim, ze zajaci podbno zostwaiaja sobie jedna
lyzke ryzu na nastepny dzien i rano na czczo ja zjadaja, zeby sobie
organizm przeczyscic? Bo zainteresowalo mnie to....taki smieszny
zwyczaj....

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-07-03 15:25:06

Temat: Re: Ryz na przeczyszczenie?
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktos slyszal o czyms takim, ze zajaci podbno zostwaiaja sobie jedna
>lyzke ryzu na nastepny dzien i rano na czczo ja zjadaja, zeby sobie
>organizm przeczyscic? Bo zainteresowalo mnie to....taki smieszny

azjaci nie jedza kanapek wiec ryz u nich moze byc na sniadanie, kolacje, obiad
i podwieczorek. Poza tym "azjaci" to troche szerokie pojecie, "oni" wbrew
pozorom bardzo sie roznia od siebie w swoich obyczajach.

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-07-03 18:05:42

Temat: Odp: Ryz na przeczyszczenie?
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> Czy ktos slyszal o czyms takim, ze zajaci podbno zostwaiaja sobie jedna
> lyzke ryzu na nastepny dzien i rano na czczo ja zjadaja, zeby sobie
> organizm przeczyscic?

Niezla palcowka :-)))) Zajaci - azjaci; wiem, kazdemu moze sie zdarzyc, ale
zabawnie wyszlo, prawda? Nie wiem, o ktorej czesci Azji mowisz, ale nigdy
nie slyszalam o takich zwyczajach.
pozdrowienia
Ula

1. Data: 2000-07-04 09:02:08

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Evajp wrote:

> azjaci nie jedza kanapek wiec ryz u nich moze byc na sniadanie, kolacje, obiad
> i podwieczorek. Poza tym "azjaci" to troche szerokie pojecie, "oni" wbrew
> pozorom bardzo sie roznia od siebie w swoich obyczajach.

Nie watpie, ze sie roznia. A pisze azjaci, bo ktos mi nie sprecyzowal, o ktorych
wlasnie chodzi.

Pozdrawiam,
robal.

Makaron ryzowy -d robne problemy