Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce

1. Data: 2011-03-17 07:29:22

Temat: Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/328737,Rzad-U
SA-rozczarowany-brakiem-reprywatyzacji-w-Polsce

Administracja USA wezwała rząd polski do restytucji prywatnego mienia,
choćby w formie rekompensat rozłożonych w czasie.

No to byloby chyba na tyle w sprawie ewentualnego pejoratywnego
znaczenia zydosku*wysynstwa.
Przyznac sie, kto ma kase zydow w swojej kieszeni, zlodzieje?

2. Data: 2011-03-17 08:22:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

[...]

Tym bardziej, że:
http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/uklad_mie
dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

I żaden Tusk w tej sprawie gęby nie rozdziawi. Nie wie?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

3. Data: 2011-03-17 08:53:31

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-17 09:22, Chiron pisze:
> [...]
dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

> I żaden Tusk w tej sprawie gęby nie rozdziawi. Nie wie?

A czy wiadomo juz ile statystyczny polski zlodziej i bandyta jest winien
zydom?

4. Data: 2011-03-17 09:17:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

> I żaden Tusk w tej sprawie gęby nie rozdziawi. Nie wie?

No a nie mówiłam, że to zacietrzewienie?!
Posłuchaj choćby radia, Chironie. Dzisiaj w Jedynce już od rana
przynajmniej 3 razy słyszałam przekaz, jak mówił o tym Sikorski.

Ewa

5. Data: 2011-03-17 10:04:54

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Tym bardziej, że:
> http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/uklad_mie
dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

> I żaden Tusk w tej sprawie gęby nie rozdziawi. Nie wie?

Ale komisja majątkowa już zdążyła swoje ugrać ... Bo przecież to oczywiste,
że księdzu
należy się bardziej, niż żydowi ...

6. Data: 2011-03-17 12:15:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> [...]

Posłuchaj choćby radia, Chironie. Dzisiaj w Jedynce już od rana
przynajmniej 3 razy słyszałam przekaz, jak mówił o tym Sikorski.

Odpowiedź - gdyby dotyczyła np Niemiec- i tak się wyraził jej minister
spraw zagranicznych- wywołała by zapewne uspokojenie wielu obywateli. U nas-
wcale bym sie nie zdziwił, gdyby jutro premier mówił zupełnie co innego, niż
minister- to u nas norma. "smacznyś i sam w lesie":-(
No cóż- zazdrościć wiary w polski rząd.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

7. Data: 2011-03-17 12:16:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

> I żaden Tusk w tej sprawie gęby nie rozdziawi. Nie wie?

Ale komisja majątkowa już zdążyła swoje ugrać ... Bo przecież to oczywiste,
No nie- jesteś kompletnym idiotą. Przepraszam- ale to moja wina. Zbyt długo
mi to zajęło. Spadaj.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

8. Data: 2011-03-17 12:24:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha, nasi "przyjaciele" ze Stanów Zjednoczonych, którym PiS
bez mydła w d*ę włazi i drze mordę na tych, którzy nie włażą.

Kiedy wreszcie oszołomy PiSiorskie zorientują się w co gra PiS,
ciekawe. ;)

BTW dlaczego Sikorski to zdrajca (wg Macierewicza oraz innych
"figur" z PiSu)?

<<... Radosław Sikorski - wzorcowa kariera polskiego agenta syjonistów - neokonów.
Czyli jak syjoniści, neokoni i judeocentrycy manipulują Gojami w Polsce.

Tekst I.C. Pogonowskiego o karierze i powiązaniach Radosława Sikorskiego z
amerykańskimi syjonistami i neokonami skupionymi w utworzonej w 1977 organizacji
PNAC jest niezwykle pouczający.

Pozwolę sobie na kilka uwag i refleksji wywołanych jego lekturą.

Radek Sikorski, tutaj cytat z wikipedii: ,,1992 w rządzie Jana Olszewskiego pełnił
funkcję wiceministra obrony narodowej, opowiadał się za szybką integracją Polski
ze strukturami NATO. W późniejszych latach związany był ze zorganizowanym przez
Jana Olszewskiego Ruchem Odbudowy Polski."

Czyż nie dziwi, że ,,patriota" Jan Olszewski powierzył odpowiedzialną funkcję
wiceministra obrony narodowej 29-cio letniemu młodzieniaszkowi.

Być może o pozycji Sikorskiego zadecydowało to, że - cytuję I.C. Pogonowskiego:
,,Od 1990 roku Sikorski był doradcą żydowskiego miliardera Ruperta Murdoch'a w
sprawach korzystania z okazji prywatyzacji Polski."

Kolejnym szczeblem kariery Radka był fotel ministra obrony w rządzie PiS. To
akurat nie powinno nikogo dziwić, gdyż Jarosław Kaczyński podobnie jak Sikorski
zakochany jest w USA i NATO. Pamiętamy, jak Jarosław w sejmie w 2003 krzyczał:
wojna w Iraku to także nasza wojna.

Bandycką i bezprawną agresję USA na Irak, ,,uzasadnianą" fingowanymi przez CIA
fałszywkami, ten agent amerykańskich interesów nazywał publicznie w sejmie ,,naszą
wojną"!

Neokoni i syjoniści rządzący w USA nie mieli więc problemu, aby Jarosława
przekonać co do walorów ich innego agenta - Radka Sikorskiego. To ich rekomendacje
dały Radkowi fotel ministra obrony. To on przyczynił się w ogromnym stopniu do
przerabiania naszej armii na amerykańskich najemników wykorzystywanych w brudnych,
okupacyjnych wojnach.

Koalicja PiS z Samoobroną i LPR powstała w jednym, jedynym celu. Zadaniem jej było
doprowadzenie do skompromitowania koalicjantów i zepchnięcie ich na margines
wykluczonych.

Wiadome było Kaczyńskiemu, że PiS utraci w ten sposób większość parlamentarną, a
więc i władzę.

Jednak pryncypia ustalone u Sorosa zwyciężyły nad ambicjami osobistymi Jarosława.
Zainscenizowano sex-afery koalicjantów, skompromitowano ich, koalicja się rozpadła
i upadł rząd PiS.

Zanim to jednak nastąpiło amerykańscy syjoniści i neokoni zadbali o to, aby ich
doskonale wyszkolony i sprawny agent Sikorski odpowiednio wcześniej ,,wyleciał" z
rządu PiS. Zainscenizowano niejasności/nieporozumienia pomiędzy dwoma wiernymi
pretorianami USA i syjonistów w Polsce - Sikorskim i Macierewiczem/Singerem.
Sikorski ustąpił z rządu Jarosława i błyskawiczenie, nie zmieniając poglądów
politycznych załapał się do PO.

Po upadku rządu PiS w nowo powstałym rządzie PO amerykański agent Sikorski
ponownie załapał się na fotel ministra. I to jeszcze ważniejszego ministra!
Amerykański agent neokonów i syjonistów jest sternikiem polskiej dyplomacji.

W taki sposób wykorzystuje się w polskim baraku Unii dobrze wyszkolonych agentów
Zachodu.

Media o tym nie poinformują.

Bo mediami rządzą ci sami, co nam nasłali na ministra Radka agenta Sikorskiego...>>

A więc Sikorski to ktoś kto był uważany za marionetkę syjonistów, ale
prawdopodobnie po prostu zmienił front.
I m.in. tacy ludzie jak on bronią nas dziś przed PiSem i ludźmi z którymi PiS
jest najwyraźniej powiązany.
Kabaret.

--
CB

9. Data: 2011-03-17 12:37:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

===================
> [...]
> nas- wcale bym sie nie zdziwił, gdyby jutro premier mówił zupełnie co
> innego, niż minister- to u nas norma. "smacznyś i sam w lesie":-(

Qrwa, za przeproszeniem, czy chiron kiedykolwiek okaze, ze jego pojebanie ma
granice?

10. Data: 2011-03-17 13:08:11

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że księdzu
> należy się bardziej, niż żydowi ...
> No nie- jesteś kompletnym idiotą. Przepraszam- ale to moja wina. Zbyt

No ale powiedz, jak to się mogło stać, że dla Ciebie 'szkopenland' to ta
sama jakość
słowotwórcza co 'żydoland' ? Jak to sie stało, że 'szkop' - określenie
pejoratywne,
stworzone na potrzeby identyfikacji konkretnie żołnierza wermachtu,
aktywnego
członka armii agresora siejacej spustoszenie w naszym kraju - jest dla
Ciebie
mniej wiecej tym samym, co określenie 'żyd' ?

Planeta X
DOBRY BOZE...
Re: Ten Misconceptions About Islam!!!!!!!!!
Bóg w mózgu?
I DLACZEGO WIEKSZOSC ZBOKOW TO PARCHY?