Rzeszów - pasmanterie

1. Data: 2005-11-19 18:24:38

Temat: Rzeszów - pasmanterie
Od: " mirabi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo się cieszę, że jest tu parę Pań z Rzeszowa :) w związku z tym chciałam
o coś zapytać... Ja jestem raczej początkująca w tym fachu :) i mam na razie
małe rozeznanie, ale Wy na pewno jesteście zorientowane - gdzie w Rzeszowie
można znaleźć duży wybór i niedrogo mulinki, włóczki i inne przydatne akcesoria?
Dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi i sugestie, pozdrawiam serdecznie.

2. Data: 2005-11-22 09:29:14

Temat: Re: Rzeszów - pasmanterie
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirabi wrote:
> [...]
> włóczki i inne przydatne akcesoria? Dziękuję serdecznie za wszystkie
> odpowiedzi i sugestie, pozdrawiam serdecznie.

Najtaniej znalazlam muliny w hurtowni pasmanteryjnej. Nie pamietam jaka to
ulica ale jak sie przechowdzi pod wiaduktem tarnobrzeskiem z dworca PKP na
dworzec PKS podmiejski, to po prawej jest przejazd kolejowy. Nie przechodz
przez tory tylko idz taka uliczka wzdluz torow, tam jest oznakowane ze jest
pasmanteria. Ceny hurtowe ale sprzedaz detaliczna. Maja duzo ciekawych
rzeczy.

Co do duzego asortymentu to najwiekszy ma pasmanteria w Pasazu Agora [dawna
G. Rzeszow], pasmanterie na Sokola i DH Pionier to jest ten sam sklep. Inne
pasmanterie jakos przegrywaja z tymi sklepami. Jest jedna na Jablonskiego,
dwie na Rejtana, jedna przy budach na szczekach, jedna w Graffice na I
pietrze. Wiecej nie pamietam ale jak sa topewnie male osiedlowe.

Zazula

3. Data: 2005-11-22 10:52:53

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zazula
>
>Hurtownia ta jest przy ul.Syrokomli. Można tam kupić tylko mulinę Ariadna w
podełeczkach po 12 szt. ale po 0,68 za motek, czyli jak potrzeba wiekszej ilości
to sie opłaca. Kordonek np. Maxi 100g jest dość duży wybór kolorów pakowany po
6 szt. po ok. 9.50 za motek.
Ceny hurtowe, ale sprzedaż taka półdetaliczna. Ja osobiście często korzystam z
tej hurtowni, no chyba że sa mi potrzebne pojedyncze motki to wtedy pozostają
sklepy. Jest jeszcze jeden przy ul. Kopernika i drugi Kochanowskiego.
Pozdrawiam.Magdalena.

5 stron z miniaturkami na różne okazje xxx
(szydelko) scieg na okretke
xxx J. Clayton -Eleonor
[szydelko] Przygarne serwetke z Kramu
[druty, szydełko i niewielka ilość xxx} link