Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, wyprzedaz kolekcji

1. Data: 2005-12-16 10:36:05

Temat: Re: Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, wyprzedaz kolekcji
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

RTJ <r...@p...com> napisał(a):

> Przypominam, bo juz w weekend sie konczy.

A na pl.rec.foto.cyfrowa obiecywałeś, że spamujesz incydentalnie, bo
OKAZJA :(
Jak widać każdy spamer kłamie...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

2. Data: 2005-12-16 10:37:50

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam do sprzedania rzutnik diaskop ANIA, oraz kilkanascie
przepieknych bajek na przezroczach - wsrod nich
rarytasy i poszukiwane unikaty!
Rewelacyjny prezent, rozwijajacy kontakt z dzieckiem i
jego emocjonalny rozwoj. Nie dajmy sie zwariowac
wspolczesnym oglupiajacym i pelnym przemocy bajkom i
zabawkom.

Zapraszam:

Przypominam, bo juz w weekend sie konczy.

--
Pozdrawiam - Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

3. Data: 2005-12-16 10:46:23

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> A na pl.rec.foto.cyfrowa obiecywałeś, że spamujesz incydentalnie, bo
> OKAZJA :(
> Jak widać każdy spamer kłamie...

??
dotyczylo to obiektywu i grupy cyfrowa ;-))
oferowalem tam rabat, wiec tylko raz tam wyslalem posta
tak to jest czytac bez zrozumienia - to jak dzieci maja czytac
ze zrozumieniem ??

4. Data: 2005-12-16 10:55:26

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

RTJ <r...@p...com> napisał(a):

> dotyczylo to obiektywu i grupy cyfrowa ;-))
> oferowalem tam rabat, wiec tylko raz tam wyslalem posta
> tak to jest czytac bez zrozumienia - to jak dzieci maja czytac
> ze zrozumieniem ??

Twój dramat polega na tym, że na grupy usenetowe nie wolno wysyłac
reklam, a Ty pojechałeś po bandzie -- z grup, ktore czytam, na trzech
jest rzutnik Ania.
Polecam przeczytanie netykiety i opisów grup, które spamujesz
(pl.soc.dzieci, pl.soc.rodzina i pl.soc.dzieci starsze).
Ze zrozumieniem, rzecz jasna.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

5. Data: 2005-12-16 11:34:35

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał ...

NOSPAM, tak?
Ciekawe jakie masz filtry antyspamowe?
r...@p...com i miłego czytania.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

6. Data: 2005-12-16 13:49:25

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> RTJ <r...@p...com> napisał(a):
>
> Polecam przeczytanie netykiety i opisów grup, które spamujesz
> (pl.soc.dzieci, pl.soc.rodzina i pl.soc.dzieci starsze).
> Ze zrozumieniem, rzecz jasna.

Ok, ok, przepraszam wszystkich urazonych
wobec tego.

--
Pozdrawiam - Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

Income for life
Blagam o pomoc- wybor prezentow
Nowe ksiazki w polroczu ?
Re: uwaga na cwaniaka rtozsyłają trojany
telewizja w komputerze