Są zmywarki szer. 35 cm?

1. Data: 2005-01-04 11:10:55

Temat: Są zmywarki szer. 35 cm?
Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.

Pozdrawiam,
WK

2. Data: 2005-01-04 11:48:13

Temat: Re: Są zmywarki szer. 35 cm?
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wk" <w...@N...gazeta.pl> wrote in message
news:crdtjv$rio$1@inews.gazeta.pl...
> Jak w temacie.

Nie ma (dla ścisłości: powiedzmy że nigdy nie słyszałem o takiej).
Taka zmywarka byłaby kompletnie nieużyteczna zresztą.

J.

3. Data: 2005-01-04 11:50:00

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taka zmywarka byłaby kompletnie nieużyteczna zresztą.

Ciiiii, bo znowu się zacznie ;-)

--
giga

4. Data: 2005-01-04 12:11:37

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> wrote in message

> Ciiiii, bo znowu się zacznie ;-)

...tfu tu tfu, a kysz, na psa urok ;-/

J. (ze zmywarką compact, na 4 komplety naczyń)

5. Data: 2005-01-04 12:44:12

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

wk wrote:

TROLL ;)

--
pozdrawiam
barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump

6. Data: 2005-01-04 12:47:27

Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....tfu tu tfu, a kysz, na psa urok ;-/
>
> J. (ze zmywarką compact, na 4 komplety naczyń)

Oj dlaczego cicho znowu się zacznie???
No właśnie gdzieś juz czytałem, że ktoś ma małą zmywarkę, ale to w takim
razie była 45 cm??? Może to i na naszej grupie?
Wg mnie stawiając naczynie wzdłuż w 35 centymetrowej można by troche nawtykać.

Ostatecznie: nie ma 35 cm tylko co najwyżej 45??? I te 35 musiało mi się
przewidzieć....

7. Data: 2005-01-04 13:06:12

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jan 2005 12:47:27 +0000 (UTC)
"wk" <w...@g...pl> wrote:

> [...]
> takim razie była 45 cm??? Może to i na naszej grupie?
> Wg mnie stawiając naczynie wzdłuż w 35 centymetrowej można by troche

_wydaje_ mi sie, ze widzialem w euro zmywarke wielkosci wiekszej mikrofalowki

Sierp

8. Data: 2005-01-04 13:09:03

Temat: Re: S? zmywarki szer. 35 cm?
Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jan 2005 13:11:37 +0100, "Jarek P."
<jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> wrote:

>J. (ze zmywarką compact, na 4 komplety naczyń)

Zartujesz, prawda? Nie wierze, ze masz tak mala zmywarke
i jeszcze sie do tego publicznie przyznajesz. Powiedz, ze
zartujesz...
pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

9. Data: 2005-01-04 13:11:54

Od: "Marcin P." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wk <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Jak w temacie.

Najmniejsza jaką znalazłem to 44 cm.

i 41 cm:
http://www.euroagd.pl/produkt/zmywarka_ardo_me_5661.
php?kat_g=2&kat_id=1203&kat_idd=1205

--
Marcin P.

10. Data: 2005-01-04 13:55:42

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wk" <w...@g...pl> wrote in message

> [...]
nawtykać.

> Ostatecznie: nie ma 35 cm tylko co najwyżej 45??? I te 35 musiało mi

Dokładnie, są 45 i one wg wielu grupowiczów sa za małe i absolutnie
niezdatne do użytku. Ja siedzę cicho, bo ja mam jeszcze mniejszą, ale
moja jest mniejsza wzwyż, szerokość ma 55cm.
W 35cm szerokość wewnątrz by wynosiła pewnie ze 25cm, a ponieważ na
boki kosza tez trochę odejdzie, przestrzeni roboczej zostanie jakieś
20cm.

A jeszcze do Sierp'a: nie wydaje Ci się, widziałeś zapewne zmywarke
kompaktową właśnie, taka jak moja. One są małe, ale ich szerokość jest
spora.

J.

Domy drewniane-firma z Czech???
Jaki producent mebli produkuje meble do nowocześnie urządzonych pokoji ???
Meble z kartongipsu.
mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej
mango - pomocnik kuchenny