SALATKA MAPETKI

1. Data: 2002-06-10 08:08:52

Temat: SALATKA MAPETKI
Od: "Krzysztof" <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>salatka:
>salata, pomidorek (trzy), rzodkiewka, szczypiorek, smietana wymieszana z
>kefirem, sol, ciutke pieprzu - wszystko wymieszalam i juz.

wiekszosc tak robi sol i pieprz
prawdziwy smak salatek odkryjecie dodajac octu jablkowego i cukru
salatka ma krecic Panowie i Panie :-)

1. Data: 2002-06-10 08:19:29

Temat: Re: SALATKA MAPETKI
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <u...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> wiekszosc tak robi sol i pieprz
> prawdziwy smak salatek odkryjecie dodajac octu jablkowego i cukru
> salatka ma krecic Panowie i Panie :-)

Sprobuj kiedys zrobic salate z sosem skladajacym sie z octu balsamicznego,
miodu i oleju winogronowego(moze to byc salata z salaty;-), z pomidorem,
ogorkiem kiszonym albo moze to byc biala kapusta z marchewka i porem - kazda
kompozycja jest pyszna z takim sosem.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-06-10 08:27:08

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <u...@k...net.pl> napisał(a):

> wiekszosc tak robi sol i pieprz
> prawdziwy smak salatek odkryjecie dodajac octu jablkowego i cukru
> salatka ma krecic Panowie i Panie :-)

Ja, w celu zakręcenia, dodaję trochę ziół własnoręcznie wyhodowanych na
balkonie - zdecydowanie najbardziej kręci Cannabis rudealis, trochę mniej
Cannabis sativa [mniej, bo się trudniej w naszych warunkach klimatycznych
udaje].

pozdr,
grzesio
ps. a jak uprawiać ziele dowiecie z mojej strony

1. Data: 2002-06-10 09:08:58

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miodu i oleju winogronowego(moze to byc salata z salaty;-), z pomidorem,
> ogorkiem kiszonym albo moze to byc biala kapusta z marchewka i porem -

Albo olej z pestek dyni... Jest absolutnie fantastyczny. Odkad zaczelam go
dolewac do salatki z mozarelli i pomidorow, to juz nie umiem sie bez niego
obejsc ... Wystarczy pare kropel (no, moze parenascie).
AniaK

1. Data: 2002-06-10 09:45:59

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiekszosc tak robi sol i pieprz
> prawdziwy smak salatek odkryjecie dodajac octu jablkowego i cukru
> salatka ma krecic Panowie i Panie :-)

zapomnialam dodac - cukier tez byl, ale z umiarem, nie czulo sie go, ale
charakter nadawal
Czy ma krecic? Ma nie byc mdla i sie dobrze komponowac. No i byc smaczna,
ale glowne danie polegalo w moim przypadku na serku anie na salatce, ktora
byla istotnym, leczy tylko dodatkiem
Mapet
--
"Primum non stresere..."

(P) zaeksperymentowalam niedzielny obiadek (dł)
Miód pitny
ogórki konserwowe
kolorowe ciasteczka
Mięta dzika a nalewka ??