SCHEMATY

11. Data: 2006-12-16 17:09:30

Temat: Re: SCHEMATY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AgaM" <a...@o...pl> wrote in message
news:em0tle$p8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> może

Na WP nazwa - panslavista hasło - troll
http://panslavista.bloog.pl/index.html

12. Data: 2006-12-16 17:13:42

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "AgaM" <a...@o...pl> wrote in message

> Dokładnie - oddawała do farbiarzy (robiła wełną). Obróbka w Corelu szara -
> pod osnowę. Do pracy kolorowe zdjęcie, reprodukcja, czy inny obrazek.
> Nie mam zdjęć - miałem, ale wrogowie "trolli" zniszczyli wielokrotnie
moje
> zasoby - wniosek to są wrogowie ludzi, nie trolli...

To jaki jest sens polecać nam - amatorkom - obróbkę zdjęć w Corelu,
oddawanie wełny do farbiarni (co za profesjonalistka oddaje do farbiarni
zamiast barwić sama???)? Dzięki za dobre rady, ale pozwól, że jednak
pozostaniemy przy programie graficznym (który jest naprawdę bardzo dobry) do
obróbki zdjęć procesem, który uwzględnia istniejące na rynku kolory nici.
Efekt ten sam, a nawet lepszy, skoro nam wrogowie nie kradną zdjęć...

13. Data: 2006-12-16 17:31:23

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Na WP nazwa - panslavista hasło - troll
> http://panslavista.bloog.pl/index.html
No to sie zaczęło!
Jeszcze raz :Jeszcze tylko tutaj Ciebie nie było!!!
maria

14. Data: 2006-12-16 17:51:41

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "AgaM" <a...@o...pl> wrote in message
>
> Na WP nazwa - panslavista hasło - troll
> http://panslavista.bloog.pl/index.html

Wreszcie wpadłeś na dobry pomysł... Wreszcie będą Cię czytać
Ci co chcą (a trochę takich jest) a nie Ci co muszą...

Mam tylko nadzieję, że skoro założyłeś bloga, to będziesz
już grzeczny i będziesz pisać na temat grupy...

Pozdrówka
Rablinka

15. Data: 2006-12-16 17:55:00

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

maria napisał(a):

> No to sie zaczęło!
> Jeszcze raz :Jeszcze tylko tutaj Ciebie nie było!!!
> maria

Nie było, ale jest i nie ma się co wściekać i prowokować
dyskusji z Nim i innymi na ten temat... Nie lepiej pogadać o
robótkach? W końcu o to tutaj chodzi - o robótkowanie, a
przecież i Panslavista może mieć coś ciekawego tu do
powiedzenia...

Rablinka

16. Data: 2006-12-16 17:59:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

> [...]
> trochę takich jest) a nie Ci co muszą...
>
> Mam tylko nadzieję, że skoro założyłeś bloga, to będziesz już grzeczny i

Dlaczego mnie pouczasz? Zamknięta ona jest? Napisałem nie na temat?
Umiem dziać szydełkiem i na drutach miła babinko!!!

17. Data: 2006-12-16 18:02:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi - o robótkowanie, a przecież i Panslavista może mieć coś ciekawego

Zauważ, że ataki polegają na tym, że atakują mnie osoby za to, co piszę na
psp i scp, zupełnie nie rozumiejąc tego, co tam piszę, tym bardziej, jeżeli
jest to przeciwne ich mniemaniu o temacie. I tak tworzą spam.

18. Data: 2006-12-16 19:15:34

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego mnie pouczasz?

Absolutnie Cię nie pouczam - cieszę się, że znalazłeś jakieś
kompromisowe rozwiązanie, między tymi co Cię lubią czytać a
tymi którzy nie cierpią :)

Zamknięta ona jest? Napisałem nie na temat?

Ani zamknięta ani nie pisałeś jeszcze tu nie na temat...no
może po za tym o blogu :)

> Umiem dziać szydełkiem i na drutach

No i super! To pochwal się, pokaż kiedyś jakieś swoje
prace... Może jeszcze się czegoś od Ciebie nauczymy...

A jak u Ciebie z szydełkiem tunezyjskim???

miła babinko!!!

:DDD

19. Data: 2006-12-17 13:58:14

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Choć ostatnio wpadłam na pomysł - i zabieram druty do kawiarni, w której dwa
> razy w tygodniu gaworzymy z przyjaciółką przy kawie. I jakoś robótka leci.

To dopiero jest pomysł! I choroba robótkomaniaków ;)

Ja wpadłam na jeszcze lepszy, a mianowicie siedzę przy
kompie ściągam schematy i szydełkuję...

(szydełko)a ja znów z prośbą;)
(szydełko) ciekawa stronka
Ozdoby wielkanocne!