SEMPY a "padlina"

1. Data: 2005-01-17 09:00:13

Temat: SEMPY a "padlina"
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia

SEMPY rzucają się na "padlinę" jak sępy na padlinę. [ksRobak]

analogia pomiędzy SEMPAMI a psychopatyczną BESTIĄ
zwaną czasem SUPERczłowiek lub NADczłowiek - wydaje się
o_c_z_y_w_i_s_t_a (sic!)
czym jest "padlina" nie trzeba chyba nikomu tłomaczyć.
wiadomo
SEMP nie zaorze, nie zasieje - a zbiera.
REkin potrafi zeżreć nawet "żywe mięsko" - w czym wykazuje
wyższość nad SEMPEM.
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-17 16:19:02

Temat: Re: SEMPY a "padlina"
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz nam,
Jaki klej trzeba wąchać aby pisać takie bzdury, Robak ???

1. Data: 2005-01-17 18:10:59

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com>
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> wrote in message

> Powiedz nam,
> Jaki klej trzeba wąchać aby pisać takie bzdury, Robak ???
> [Pszemol]

Nie przejmuj się - głupcy tak mają
że na wszystko mówią bzdura
bez uzasadniania - oczywiście
bo to termin dla idiotów zupełnie niezrozumiały.
Pielęgnuj swoją głupotę bo to jedyne co masz.
\|/ re:

1. Data: 2005-01-17 20:24:51

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
> Nie przejmuj się - głupcy tak mają
> że na wszystko mówią bzdura
> bez uzasadniania - oczywiście
> bo to termin dla idiotów zupełnie niezrozumiały.
> Pielęgnuj swoją głupotę bo to jedyne co masz.
Te, robak, a nie szkoda Ci Twojej bezcennej umysłowej
energii na to, by prowadzić tak beznadziejnie jałowe
dyskusje (znaczy się podnosić rzuconą byle jak rękawicę) ?

1. Data: 2005-01-17 21:32:59

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:csh6r2$9s$1@news.onet.pl...
> Te, robak, a nie szkoda Ci Twojej bezcennej umysłowej
> energii na to, by prowadzić tak beznadziejnie jałowe
> dyskusje (znaczy się podnosić rzuconą byle jak rękawicę) ?

Ja się w ogóle zastanawiam gdzie ksRobak może pracować,
na którym z prywatnych Uniwersytetów jest tyle czasu
że on może tyle z nami tu spędzać... Bo nie mieści mi
się w głowie aby tak światły umysł był bezrobotny
i to było odpowiedzią na nadmiar czasu wolnego ... ;-)

1. Data: 2005-01-17 21:57:33

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl>
> [...]

> energii na to, by prowadzić tak beznadziejnie jałowe
> dyskusje (znaczy się podnosić rzuconą byle jak rękawicę) ?

Ależ drogi kolego Redart.
Przecież ja robię łaskę przedmówcy
wykazując empatię i miłość.
Jak inaczej mógłbym nauczyć go, że
"kto szuka - ten znajdzie"?
Niektórzy po takim doświadczeniu wykazują rozwagę
wyrażoną w innym przysłowiu ludowym:
"kto się na gorącym sparzył ten na zimne dmucha"
REdaktor Edward Robak
--
jak się nie wywrócisz - to się nie nauczysz. :)

1. Data: 2005-01-17 22:25:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ drogi kolego Redart.
> Przecież ja robię łaskę przedmówcy
> wykazując empatię i miłość.

Ojejku... no chyba się popłaczę ze wzruszenia...

> Jak inaczej mógłbym nauczyć go, że
> "kto szuka - ten znajdzie"?
> Niektórzy po takim doświadczeniu wykazują rozwagę
> wyrażoną w innym przysłowiu ludowym:
> "kto się na gorącym sparzył ten na zimne dmucha"

Czy ktoś Ciebie prosił o nauki ? :-)))
Nie dawaj mi nauk na kredyt bo nie wiem czy
kiedykolwiek będę w stanie się wypłacić... :-)))

1. Data: 2005-01-17 22:42:22

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com>
> [...]

> Czy ktoś Ciebie prosił o nauki ? :-)))
> Nie dawaj mi nauk na kredyt bo nie wiem czy
> kiedykolwiek będę w stanie się wypłacić... :-)))

No cóż,,
Zdarza się, że ludzie sami nie wiedzą czego chcą.
Nie jesteś wyjątkiem. :-)
REdaktor Edward Robak

1. Data: 2005-01-18 02:10:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zdarza się, że ludzie sami nie wiedzą czego chcą.

Ja wiem czego chce...
Chcę dowiedzieć się jaki klej wdychasz.
Być może gdy zacznę wdychać ten sam, to
zrozumiem o co Ci chodziło z tą padliną.

> Nie jesteś wyjątkiem. :-)

Rzeczywiście... zauważ że nikt inny również
nie zauważył niczego na tyle istotnego w
Twojej wypowiedzi aby obdarzyć to komentarzem :)
Masz rację - nie jestem wyjątkiem... :))

1. Data: 2005-01-18 06:54:47

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com>
> [...]

> nie zauważył niczego na tyle istotnego w
> Twojej wypowiedzi aby obdarzyć to komentarzem :)
> Masz rację - nie jestem wyjątkiem... :))

I o to właśnie chodzi mój drogi Pszemolku-kalkulatorku. :)
Ludzie-automaty są mniej więcej (~tylda) tak zaprogramowani, że
gdy uświadomią sobie (~zrozumieją) treść przekazu - to milczą.
Te automaty które nie rozumieją zwykle obrzucają automat który
nadał komunikat epitetami, że ma zły olej napędowy, rozstrojone
pakiety wspomagania i w ogóle chyba jest "zepsuty" bo odbiega
od standartu. Niektóre młode i nieopierzone automaciki które
jeszcze się uczą - mogą (i to robią) wybuchnąć erupcją niepewności
szczególnie gdy w jakichś okolicznościach został podrażniony
ich algorytm urażonej dumy. Jeśli Cię to niepokoi lub "niezdrowo"
ciekawi - to wprowadź sobie w swoim algorytmie autopoprawkę
poprzez wprowadzenie modułu "razy plus zero"
problem sam się rozwiąże bowiem moduł będzie TABU
i gdy znów czegoś nie zrozumiesz to zablokuje Ci reakcję. :-)
PS. "padlina" to myśli zawarte w treści przekazu. ;)
REdaktor Edward Robak
PSS. nie musisz dziękować. Nauk udzielam bezpłatnie. ;D

indywidualizm
jakim rodzicem chcecie zostać - jesteście?
Samotne kobiety?
pocieszyc
milosc - obca??