SEN

1. Data: 2003-02-13 12:35:30

Temat: SEN
Od: "Ania" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śniło mi się, że pobiłam dziewczynę, ktora śmiała sie ze mnie. Jak mam
rozumieć ten sen?

1. Data: 2003-02-13 12:42:13

Temat: Re: SEN
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <l...@i...pl>

> Śniło mi się, że pobiłam dziewczynę, ktora śmiała sie ze mnie. Jak mam
> rozumieć ten sen?

Zero związku z jawą?

P.

1. Data: 2003-02-13 12:51:30

Od: "zachar" <w...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Śniło mi się, że pobiłam dziewczynę, ktora śmiała sie ze mnie. Jak mam
> rozumieć ten sen?

i tylko tyle możesz powiedzieć o tym śnie???

1. Data: 2003-02-13 12:51:47

Temat: Odp: SEN
Od: "Ania" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zero związku z jawą?

To pytanie? Wydaje mi sie ze mam manie przesladowcza, dlatego kieruje do Was
to pytanie i jakie moga byc tego konsekwencje.

1. Data: 2003-02-13 12:58:12

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <l...@i...pl>

> To pytanie? Wydaje mi sie ze mam manie przesladowcza, dlatego kieruje do
> Was to pytanie i jakie moga byc tego konsekwencje.

Tak, to pytanie o ewentualny związek (jakikolwiek) tego snu z Twoim życiem
na jawie.

W jakim sensie masz manię prześladowczą? Poczucie, że wszyscy ludzie patrzą
na Ciebie krytycznie, oceniają, śmieją się w duchu?

P.

1. Data: 2003-02-13 12:59:48

Od: "Ania" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jakim sensie masz manię prześladowczą? Poczucie, że wszyscy ludzie
patrzą
> na Ciebie krytycznie, oceniają, śmieją się w duchu?

Dokladnie. Slysze smiech - "To pewnie ze mnie sie smieja" Nie zawsze. Jednak
mam poczucie wlasnej wartosci. Nie wiem co o tym sadzic. Dodam, ze nie
przekroczylam jeszcze pelnoletnosci.

1. Data: 2003-02-13 13:08:35

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Ania> wylosował takie:
> Śniło mi się, że pobiłam dziewczynę, ktora śmiała sie ze mnie. Jak mam
> rozumieć ten sen?

dziewczynę bić - kłopoty z zamążpójściem

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2003-02-13 13:11:43

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <l...@i...pl>

> Dokladnie. Slysze smiech - "To pewnie ze mnie sie smieja"

A z jakich powodów (wydaje Ci się, że) się z Ciebie śmieją?

P.

1. Data: 2003-02-13 13:15:59

Od: "Ania" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z jakich powodów (wydaje Ci się, że) się z Ciebie śmieją?

Jak wczesniej napisalam, rzadko mi sie to zdarza, wiec nie jest to moim
czolowym problemem. Jednak nie powiem, zeby mi to nie przeszkadzalo w zyciu.
Wracając; dotyczy to ubioru, zachowania itp. Zareczam, ze nie przejmuje sie
tym w takim stopniu, jakim powinnam. pozdrawiam

1. Data: 2003-02-13 13:21:44

Od: "Ania" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczynę bić - kłopoty z zamążpójściem

Ciekawe. Po pierwsze preferuje zycie 'na kocia lapę', po drugie nie bylam
bierzmowana, dlatego ze zawalilam i nie chodzilam na spotkania. Moze to
dlatego :)))

Walentynki
prosze-odpowiedzcie!!!
nie mogę się dogadać z mamą - długie :-(
dlugie ,od serca
Pociąg do ŻYCIA i ŚMIERCI