SIlny ból pod prawą łopatką? CO ROBIĆ =(

1. Data: 2005-05-05 20:35:43

Temat: SIlny ból pod prawą łopatką? CO ROBIĆ =(
Od: "...::~~OLUSiA~~::..." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

od kilku dni odczuwam silny ból pod prawą łopatką przeszywający się w stronę
pleców ;( CO to może być? To jest straszne :(... Nauka jest dla mnie
przyjemnością, a ja nie potrafię się uczyć, dodam jeszcze że bardzo dużo piję
(okkoło 4 litry dobowo) a wydalam jeszcze więcej ( przy wypitych 4 litrach
wydaliłam 4,8 litra) Cukrzyca wykluczona, tydzień temu a nadmierne picie
pozostało a teraz jeszcze ból pod łopatką... Proszę o pomoc...

Ola... :(

2. Data: 2005-05-05 21:24:23

Temat: Re: SIlny ból pod prawą łopatką? CO ROBIĆ =(
Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...::~~OLUSiA~~::..." <o...@o...pl> napisał w
wiadomości news:531f.0000027b.427a839e@newsgate.onet.pl...
> [...]
> wydaliłam 4,8 litra) Cukrzyca wykluczona, tydzień temu a nadmierne picie
> pozostało a teraz jeszcze ból pod łopatką... Proszę o pomoc...

kręgosłup?

P.

--
http://cafe.love-office.com
... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

3. Data: 2005-05-06 14:10:53

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wydaliłam 4,8 litra) Cukrzyca wykluczona, tydzień temu a nadmierne picie
> pozostało a teraz jeszcze ból pod łopatką... Proszę o pomoc...

Bol pod lopatka moze byc spowodowany nerwobolem. Sprobuj np. Scorbolamid (o
ile nie jestes uczulona na salicylany) 3x1-2 tabl, no i unikac przeciagow.

Co do nadmiernego pragnienia, to przechodze od ponad pol roku podobnie jak
ty, z tym ze ilosc wypijanych plynow (woda n/g) siega 7 litrow/dobe (!).
Dochodza wowczas jeszcze takie objawy jak: szybsze bicie serca, oslabienie,
uczucie ogolnego wysuszenia organizmu, ucisk w klatce piersiowej, bol glowy
(+ uczucie robaczkow pod skora glowy).
Zrobiono mi wszystkie mozliwe badania i ...nic. Wyniki sa w normie, nie ma
sie czego przyczepic...

Zauwazylam, ze w moim przypadku intensywniejsze pragnienie pojawia sie po
wypiciu kawy (a pije jej sporo). Sadze, ze dochodzi do zaburzen
wodno-elektrolitowych. Zaczelam przyjmowac Aspargin, po czym czuje sie
zdecydowanie lepiej - objawy sa mniej dokuczliwe.

Znalazlam takie info:
http://glinki.com/?l=nx8ff2
http://glinki.com/?l=s7grf7

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

4. Data: 2005-05-06 16:54:24

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bol pod lopatka moze byc spowodowany nerwobolem. Sprobuj np. Scorbolamid
> (o ile nie jestes uczulona na salicylany) 3x1-2 tabl, no i unikac
> przeciagow.

zanim zacznie sie szprycowac jakimis tabletkami lepieej niech sie do lekarza
wybierze.

P.

5. Data: 2005-05-06 17:59:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek R..."
.pl>

> zanim zacznie sie szprycowac jakimis tabletkami lepieej niech sie do
> lekarza wybierze.

Jakie szprycowanie??? Chyba nie wiesz o czym piszesz(!) Nie brales nigdy
Scorbolamidu, np. przy przeziebieniu????

6. Data: 2005-05-07 09:45:49

Od: "...::~~OLA~~::..." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do nadmiernego pragnienia, to przechodze od ponad pol roku podobnie jak
> ty, z tym ze ilosc wypijanych plynow (woda n/g) siega 7 litrow/dobe (!).
Też piję wodę niegazowaną...
> Dochodza wowczas jeszcze takie objawy jak: szybsze bicie serca, oslabienie,
> uczucie ogolnego wysuszenia organizmu, ucisk w klatce piersiowej, bol glowy
> (+ uczucie robaczkow pod skora glowy).
Ja mam lekkie osłabienie organizmu, i bardzo dużo śpię.
> Zrobiono mi wszystkie mozliwe badania i ...nic. Wyniki sa w normie, nie ma
> sie czego przyczepic...
No ja byłam w szpitalu 3 dni i dostałam miesiączki nie mogli mi zrobić więcej
badań. Kazali przyjść za tydzień na dalsze badania, no ale moja mama twierdzi
że mam =| depresje =| i nie wyraziła zgody na dalsze badania, co do depresji
bym się zgodziła gdybym była inna, ale ja jestem normalną nastolatką(17 lat)
lubię imprezy, dobrze się uczę, mam chłopaka, a jak mnie coś zdenerwuje, to
porozmawiam z przyjaciółką i jest looz.

> Zauwazylam, ze w moim przypadku intensywniejsze pragnienie pojawia sie po
> wypiciu kawy (a pije jej sporo).
Ja nie pije wogóle kawy.

Pozdrawiam

Ola

7. Data: 2005-05-12 17:09:26

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemek R..."
.pl>

> Jakie szprycowanie??? Chyba nie wiesz o czym piszesz(!) Nie brales nigdy
> Scorbolamidu, np. przy przeziebieniu????

nie bralem.
P.

--
http://cafe.love-office.com
... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

Cysta w kolanie?
zespół Gilberta
TORBIELE "CYSTA" POD KOLANEM POMOCY!!!!!!
Wymrażanie nadżerki Warszawa
bół w łydce