SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego

11. Data: 2002-03-13 09:48:52

Temat: Re: SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> A mi z ołówkiem czy bez zawsze cienki bilans wychodzi :-)

A ty myslisz że ten program coś poprawi ?????
chyba że autorzy będą Tobie płacić za używanie :o)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

12. Data: 2002-03-13 09:59:26

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> A ty myslisz że ten program coś poprawi ?????
> chyba że autorzy będą Tobie płacić za używanie :o)

Toż mówię: z ołówkiem, czy ze Skarbnikiem, to z próżnego i Salomon
nie naleje :-)

RS

13. Data: 2002-03-13 13:06:09

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> Toż mówię: z ołówkiem, czy ze Skarbnikiem, to z próżnego i Salomon
> nie naleje :-)

no i o to biega

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

14. Data: 2002-03-13 16:17:41

Od: "Jacek Kr" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Biedne chłopaki!!!!!
Mają całe stosy programów dla firm ,niestety jest brak zapotrzebowania
więc idą na łowienie drobnicy.Jak kogoś stać na przenośny komputer to nie
jest mu potrzebne oszczędzanie drobniaków w portmonetce przy pomocy
komputera.Do robienia bilansu domowego wystarcza pisak oraz kartka papieru a
ja sobie to
robie na Excel-u i całkowicie to wystarcza.Specjalny program dla potrzeb
bilansu domowego to ordynarna próba wyciągania pieniędzy od ludzi.Mam
nadzieje ,że nieskuteczna.
--
Jacek z Nowego Sącza

wolne miejsce