SPALACZ TŁUSZCZU

1. Data: 2005-02-04 12:47:23

Temat: SPALACZ TŁUSZCZU
Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Energy Slim Free

Spalacz tłuszczu został zaprojektowany do przyspieszenia metabolizmu. To
unikalna mieszanka ziół i opatentowanego składnika polinikotynianu chromu -
bezpiecznej i efektywnej substancji odżywczej, dzięki której następuje
zmniejszenie łaknienia na słodycze i pomaga utrzymać dietę

http://www.formor.com/127181

JESLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY, PROSZE O KONTAKT
7...@v...pl

2. Data: 2005-02-04 12:59:32

Temat: Re: SPALACZ TŁUSZCZU
Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa_kaja" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bezpiecznej i efektywnej substancji odżywczej, dzięki której następuje
> zmniejszenie łaknienia na słodycze i pomaga utrzymać dietę

o Boze. widzisz to i nie grzmisz. kolejny spamer na liscie
Swoja droga nie wierze w te preparaty. po prostu naciaganie w butelke, swoja
droga
brakuje jeszcze preparatu na przyrost penisa LOL :).
brak slow.
plonk.

3. Data: 2005-02-04 13:16:36

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SPAMER NIE SPAMER?
PREPARATY SA NAPRAWDĘ DOBRE I NIE TRZEBA KUPOWAĆ ODE MNIE! MOŻNA SIE WPISAĆ
W SIEC I KUPOWAĆ SAMEMU, A POLECAM BO SA NAPRAWDĘ SKUTECZNE!
JAK CIĘ NIE INTERESUJĄ TO NIE STOSUJ, ALE MOŻE KOMUŚ POMOGĄ. MNIE I MOJEMU
DZIECKU BARDZO POMOGŁY!
POLECAM WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM, KAŻDY MA WOLNA WOLE I PRAWO WYBORU!

Jeśli KTOŚ BĘDZIE POWAŻNIE ZAINTERESOWANY, MOGĘ PODAĆ KONTAKT DO LEKARZY,
KTÓRZY TO STOSUJĄ W SWOJEJ PRAKTYCE, A NIEBAWEM TE PRODUKTY BĘDĄ W APTEKACH.
NIEKTÓRYCH JUŻ SĄ.

POZDRAWIAM
p.s.
TO O PENISIE, TO NAPRAWDĘ KULTURALNE BYŁO...

4. Data: 2005-02-04 13:21:14

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> SPAMER NIE SPAMER?

czemu krzyczysz? nie mozesz pisać normalnymi literami?
Spamowanie to łamanie zasad netykiety a Twoje posty, ktorymi zawalasz grupe
to ewidentny spam, na ktory nie ma tu miejsca.

Basia

5. Data: 2005-02-04 13:36:46

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> butelke, swoja droga
> brakuje jeszcze preparatu na przyrost penisa LOL :).

Za to są preparaty na porost biustu - w gazetkach kolorowych można co i
rusz obejrzeć "wiarygodne ogłoszenia" :)

> brak slow.
> plonk.

Jedyne wyjście :)

Paulina

6. Data: 2005-02-04 13:36:49

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to spam, bo sama nie musze tego sprzedawać, jak juz mówiłam,
można samemu to kupować, moge podać inne strony WWW na których to można
kupić, albo w aptece! Jaki wiec moj w tym interes? Natomiast testowałam juz
rożne witaminy, suplementy, Californie, Amweye, i inne apteczne i nie tylko,
a po tych widzę, ze działają. Jestem wdzięczna osobie, która poleciła mi
lekarza stosującego te preparaty, bo naprawdę są po nich efekty. Widzę to po
sobie i mojej rodzinie.
Dla czego więc mam się tym nie podzielić z innymi, jeśli ktoś chce podam
inne strony na których to można kupić:
np:
http://www.formor.com/127395
chcecie inne numery dystrybutorów? W niektórych aptekach też widziałam juz
te preparaty. Naprawdę dla mnie nie ma znaczenia gdzie to kupicie jeśli
będzie ktoś chciał.
To poprostu działa i już, a każdy decyzję podejmuje sam. Mnie pomogło i
tyle. Jak ktoś chce to spróbuje, jak nie to niech tego nawet nie czyta i
już. To chyba proste? Może się mylę, ale chciałam dobrze, jeśli nie, to
przeprasza. :-)
Pozdrawiam

7. Data: 2005-02-04 13:40:26

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie w gazetkach i "wiarygodne", ja podzieliłam się czymś co sama
przetestowałam na sobie i rodzinie.
Jak pisałam wcześniej można to kupić w różnych miejscach, nawet w niektórych
aptekach. Więc nie musze mieć z tego żadnego interesu, ale nie będę się
powtarzać,.
pozdrawiam

8. Data: 2005-02-04 14:26:41

Od: "eS_Pe" <e...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa_kaja" napisał w wiadomości

> Dla czego więc mam się tym nie podzielić z innymi, jeśli ktoś chce podam
> inne strony na których to można kupić:
> np:
> http://www.formor.com/127395

Ale to jest ten sam adres co podajesz do wszystkich do tej pory
"reklamowanych" produktow.

9. Data: 2005-02-04 14:33:08

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to jest ten sam adres co podajesz do wszystkich do tej pory
> "reklamowanych" produktow.
a zobacz ten:
http://www.formor.com/127181
mnie otwieraja się 2 różne osoby, ale czasem trzeba dać kilka razy
"odświerz", nie wiem czemu tak jest.

10. Data: 2005-02-04 14:36:53

Od: "eS_Pe" <e...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa_kaja" napisał w wiadomości

> a zobacz ten:
> http://www.formor.com/127181
> mnie otwieraja się 2 różne osoby, ale czasem trzeba dać kilka razy
> "odświerz", nie wiem czemu tak jest.

A co za roznica jakie osoby skoro jest to caly czas ta sama firma? Wyraznie
jest w jej opisie napisane ze jest to siec sprzedazy. Kolejny lancuszek?

MIAZDZYCA-DOSKONALY PREPARAT!
grypa - jak typowo się ją leczy?
Szczepienie na świnkę dla dorosłych...
Co myslicie o Vichy LiftactivPRO ?