SPOTKANIE PSP - PRZYPOMNIENIE

41. Data: 2007-06-18 08:01:08

Temat: Re: SPOTKANIE PSP - PRZYPOMNIENIE
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:
> [...]
> sekują;
> Po trzecie gdybyś był plotkarzem, to wiedziałbym, że Aicha wie, że
> .... ;
> Po czwarte nie chce mi się wyciagac jakiś wniosków z treści - gdyby
> pojawiła się informacja, że Aicha wie z publicznego bloga, w którym
> wpis pojawił się na trzy dni *przed* zakończeniem, i tak naprawdę
> rzutował na moje postępowanie, bo nie chciałem go atakować (to jest
> to Twoje - nieatakowanie/niebronienie ;) ), to bym się czepnął dla
> formalności, a tak to mi wszystko jedno.

> Sprawa już i tak jest zakitłaszona do końca, więc ...

A wiesz o tym, że Aicha wie, że ja i pewna osoba wiedzą, że jeszcze
jedna osoba wie, że ja wiem to, co Ty wiesz o pewnej jeszcze innej
osobie, co to Aicha o niej wie, że ona nic jeszcze nie wie?...
;DDDDDDD

michał

42. Data: 2007-06-18 13:37:41

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michał; <f55e4j$ctc$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> jedna osoba wie, że ja wiem to, co Ty wiesz o pewnej jeszcze innej
> osobie, co to Aicha o niej wie, że ona nic jeszcze nie wie?...

Heh, paranoja się szerzy - gdybyśmy rozmawiali o tych sprawach, to
sprawa tego blogu i innych też by padła. A tak ogólnie weście z Aichą
pod uwagę, że mam teraz duże poczucie winy i uraz (bez konotacji
osądzających, wobec niektórych osób) - to dwa oddzielne zagadnienia. Ale
jeżeli zaczniecie mówić o ... lub o ... , to istnieje duża szansa, że ja
zacznę się bronić. Urazu nie eksploruję, chyba, sam już nie wiem.

A całe nieszczęście polega na tym, że bytujemy - ja i niektóre osoby, w
tym samym medium - to jak sytuacja po rozwodzie, kiedy dwójka
rozwodników musi mieszkać w jednym pokoju - jakkolwiek nie chcieliby
zrobić krzywdy drugiej stronie, jakkolwiek na codzień są spokojni, to i
tak będzie dochodziło do scysji. Ja nie zaczepiam - wyjątkowo zaczepiłem
grzecznie w niedzielę, ale chcę zamknąć ten rozdział symbolicznie, bo
wcześniej się nie udało.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyerblog.blog.onet.pl/

43. Data: 2007-06-18 15:27:49

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> [...]
> jeszcze jedna osoba wie, że ja wiem to, co Ty wiesz o pewnej
> jeszcze innej osobie, co to Aicha o niej wie, że ona nic jeszcze

A weźcie Wy zejdźcie ze mnie, co? ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2007-06-18 21:59:03

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <f568ol$mq8$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> A weźcie Wy zejdźcie ze mnie, co? ;P

Bo Michał mnie dobija - tłumaczy się z rzeczy, które można mówić, tak
jakby w tych swoich umowach nie wiedział, że neutralnośc różni się od
wrogości. Że atmosfera była elektryczna to moja *ocena* , a reszta to
informacja neutralna.

Flyer

--
gg: 9708346