Re: STOEN i zerwana plomba

From: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: STOEN i zerwana plomba
Date: Tue, 4 Apr 2006 10:08:13 +0200

Użytkownik "Power" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:c6ed4$4432286d$540a41a9$1066@news.chello.pl...

> Nie masz obowiązku przyjmowac żadnej: kary/opłaty dodatkowej. Nawet w
> wypadku policyjnego mandatu możesz odmówić przyjęcia i stajecie przed
> sądem
> grodzkim ze świadkami, dowodami itp. Każdą nałożoną zdalnie karę
> możesz
> zaskarżyć do sądu, i przy 200 zł czy przy 2000 zł nie wachałbym się
> ani
> chwili. Kosztuje mnie to chwilę biurokracji tylko. A już wybranie
> drogi
> bardziej kompromisowej czyli skarga do rzecznika praw konsumentów i
> [...]

A oni Ci na dwa lata odłączą prąd, bo tak i się sądź z nimi, a prąd Ci
już teraz potrzebny, co prawda, można od sąsiada ciśgnąć i założyć
licznik u niego, ale to takie nie teges, jakby uwolniono rynek i monopol
na prąd by upadł, to by było zupełnie inaczej - wkurzy Cię jeden
operator, to idziesz do innego, ale w takim wypadku gdzie pójdziesz?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!