STOP finansowaniu Liberte!, Fundacji Industrial i Świeckiej Szkoły! Podpisz petycję!

21. Data: 2015-10-24 23:46:17

Temat: Re: STOP finansowaniu Liberte!, Fundacji Industrial i Świeckiej Szkoły! Podpisz petycję!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Wygoń.

Szukasz sponsora idź po latarnie to może i będzie sponsorował twoją religie, od
polaków się odczep.

22. Data: 2015-10-24 23:52:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

- pokaż cytowany tekst -
To nie tu leży problem. Problemem jest państwowa szkoła. W żadnej prywatnej
szkole religia nie jest, i raczej nie będzie problemem. Nie należy
rezygnować z religii w szkołach ani jej narzucać. Należy jak najszybciej
sprywatyzować szkoły

Państwo jest nautralne światopoglądowo, nie może być w szkole sponsorowania przez
podatników islamu, mormonizmu, baptyzmu czy katolicyzmu. Ktoś kto wprowadza religię
swoją i mają ją wszyscy utrzymywać, jest naruszeniem państwowości polski, to tak
jakby ruski zmusza do przedmiotów w szkole w języku rosyjskim. Tak więc religia nie
może być w szkole tylko w kościele i chodzą ci co uważają że jest im potrzebna i ją
utrzymują.

23. Data: 2015-10-24 23:54:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 23:44:30 +0200, Chiron napisał(a):

> To nie tu leży problem. Problemem jest państwowa szkoła. W żadnej prywatnej
> szkole religia nie jest, i raczej nie będzie problemem. Nie należy
> rezygnować z religii w szkołach ani jej narzucać.

No ale przecież WALCZONO o tę religię w szkole, nikt jej społeczeństwu nie
narzucał!

> Należy jak najszybciej
> sprywatyzować szkoły

Ach, no jasne, no oczywiście :-) Tyle że wg mnie nie wszystkie z automatu,
lecz tylko te, gdzie religia (referendum rodziców!) pozostaje w szkole.
Reszta - niech idzie do państwowego worka 3-)

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

24. Data: 2015-10-25 00:00:42

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lecz tylko te, gdzie religia (referendum rodziców!) pozostaje w szkole.
> Reszta - niech idzie do państwowego worka 3-)

No ale dlaczego upierasz się, że mają być jakieś państwowe szkoły?

--

Chiron

25. Data: 2015-10-25 00:03:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
> [...]

lecz tylko te, gdzie religia (referendum rodziców!) pozostaje w szkole.
Reszta - niech idzie do państwowego worka 3-)

Nie kradnij to dekalog, dlaczego więc chcesz z portfela polaków sponsorowania tego w
co ty wierzysz, twoje relgia to twój portfel.

26. Data: 2015-10-25 00:07:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

- pokaż cytowany tekst -
No ale dlaczego upierasz się, że mają być jakieś państwowe szkoły?

Dlatego że jeśli chcesz szkoły religijnej to idź do prywatnej gdzie będziesz płacił
za religię z własnego portfela. Polacy nie są chodzącym sponsoringiem twoich
zabobonów.

27. Data: 2015-10-25 00:18:50

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-25 o 00:00, Chiron pisze:

> No ale dlaczego upierasz się, że mają być jakieś państwowe szkoły?

Pewnie dla bardzo wielu rodzin których nie stać na opłacanie
podstawówki? Myślę, że jest wiele rodzin w których rodzice nie daliby
ani grosza na edukację dzieci. Niestety rodziny patologiczne to nie jest
pomijalny promil.
Zakładam że szkoły prywatne nie będą działać charytatywnie. Chyba że
będą je sponsorować pracodawcy. Ale to praktycznie sci-fi na dzień
dzisiejszy.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

28. Data: 2015-10-25 00:26:00

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 22:02, Ikselka pisze:

> [...]
> religii. Jednak wybrano mniejsze zło - przecież to w końcu _KONSENSUS!!!_
> społeczny wprowadził te lekcje religii do szkoły w imię dobra dzieci, aby
> miały lepiej i bezpieczniej zorganizowaną naukę, czyli skomasowane godziny
> zajęć, nie biegając z miejsca w miejsce - a popołudnia mogły poświęcić
> zabawie i były wtedy pod opieką rodziców. Wszelkie racjonalne względy
> organizacyjne, takze względy bezpieczeństwa, przemawiają zdecydowanie za
> religią w szkole, bo to właśnie szkoła jako instytucja z definicji
> dedykowana dzieciom ma warunki do jego zapewnienia.

Jakie względy bezpieczeństwa? Czy w szkole uczniowie idący na lekcje
religii są w jakiś sposób eskortowani? Ja miałem religię przy kościele i
jakoś nie myślałem o względach bezpieczeństwa. Na szczęście w Polsce nie
ma jeszcze zbrojnej wojny religijnej.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

29. Data: 2015-10-25 00:28:35

Temat: Re: STOP finansowaniu PARTII WATYKAŃSKIEJ z budżetu państwa.
Od: "Pan Bog" <6...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale przecież WALCZONO o tę religię w szkole, nikt jej społeczeństwu nie
> narzucał!

O religie w szkole to walczyła tylko partia watykańska. Jak zwykle doskonale
wykorzystali sytuację, PZPR upadła, partia watykańska wskoczyła w miejsce
PZPR i kuchennymi drzwiami wcisneli religie do szkół. Suchocka za to
została ambasadorem przy Watykanie.
Religia w szkole została narzucona społeczeństwu przez PARTIĘ WATYKAŃSKĄ.
PARLAMENT nigdy nie wydał ustawy wprowadzającej religię do szkół.
--
Pan Bóg

30. Data: 2015-10-25 00:33:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2015 00:00:42 +0200, Chiron napisał(a):

> No ale dlaczego upierasz się, że mają być jakieś państwowe szkoły?

Chiron, no gdzie się upieram? Myślisz, że będzie jakaś RESZTA? Ale przecież
wybór ludziom dać trzeba - niech ta paranoja sama siebie zje :)
33333-)

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice