STOP finansowaniu Liberte!, Fundacji Industrial i Świeckiej Szkoły! Podpisz petycję!

41. Data: 2015-10-25 09:23:06

Temat: Re: STOP pasożytowaniu partii watykańskiej na społeczeństwie.
Od: Pan Bóg <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:18s3vhmictlye.6lkj2pqn2ezy.dlg@40tude.net...

> nie odpuścimy, moje wnukin będą miały religię w
> szkole.

Nikt nie wyrzuca religii z szkoły.
Chcesz mieć religię w szkole, to zapłać za to.
DOŚĆ finansowaniu pasożytów watykańskich przez państwo.

> Nie chcę, aby się wałęsały między szkołą a salką.
> XL

No tak, boisz się, że po drodze zaczną zastanawiać się
czy warto iść do salki, gdzie partyjniak będzie robił wodę z mózgu.

42. Data: 2015-10-25 09:58:10

Temat: Re: STOP finansowaniu Liberte!, Fundacji Industrial i Świeckiej Szkoły! Podpisz petycję!
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Jest jeszcze sporo i dużo do sprywatyzowania

Nie ma już właściwie za wiele. Pozwoliliśmy się okraść

--

Chiron

43. Data: 2015-10-25 10:14:50

Od: Looksfer <l...@s...aioe.org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2015 09:23:06 +0100, Pan Bóg napisał(a):

> [...]
>
> No tak, boisz się, że po drodze zaczną zastanawiać się
> czy warto iść do salki, gdzie partyjniak będzie robił wodę z mózgu.

Ty, a może ty nie panbook tylko psychicznie niezrównoważony?

44. Data: 2015-10-25 15:43:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Looksfer
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

> czy warto iść do salki, gdzie partyjniak będzie robił wodę z mózgu.

Ty, a może ty nie panbook tylko psychicznie niezrównoważony?

Ma racje entuzjasto pedofilów, partia bolszewicka to dokładnie kalka kościoła
katolickiego, a tu tylko chodzi o to, żeby katolicy płacili za lekcje katolicyzmu, bo
teraz płacą wszyscy, no sponsoring to pod latarnią.

45. Data: 2015-10-25 19:23:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2015 09:00:51 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> gospodarczej na 30 lat. Można było w RPA- to dlaczego nie u nas? Czym polski
> murzyn różni się od południowoafrykańskiego? Kolorem skóry, to oczywiste. No
> ale poza tym?
>
> Niestety- alternatywa jest IMO o wiele bardziej radykalna. Jak nastąpi (a
> przecież łatwo może, jak jakiś dobroczyńca ludzkości za nią zapłaci- jak na
> Ukrainie czy w wielu innych krajach)- przez lata będą kręcić o Polsce filmy
> jak te o Rwandzie, gdzie każdy leje łzy nad losem biednych Huthu- zawzięcie
> milcząc na temat przyczyn społecznych, które do tego doprowadziły.

STO. NA STO.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

46. Data: 2015-10-25 19:23:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2015 09:17:21 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-25 09:00, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Jest jeszcze sporo i dużo do sprywatyzowania

Na przykład?

47. Data: 2015-10-25 19:24:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2015 09:23:06 +0100, Pan Bóg napisał(a):

> Nikt nie wyrzuca religii z szkoły.
> Chcesz mieć religię w szkole, to zapłać za to.

Płacę za to. I dlatego będę mieć.

48. Data: 2015-10-25 19:25:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2015 10:14:50 +0100, Looksfer napisał(a):

> Ty, a może ty nie panbook tylko psychicznie niezrównoważony?

To oczywiste.

49. Data: 2015-10-25 20:00:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Sun, 25 Oct 2015 09:23:06 +0100, Pan Bóg napisał(a):

> Nikt nie wyrzuca religii z szkoły.
> Chcesz mieć religię w szkole, to zapłać za to.

Płacę za to. I dlatego będę mieć.
--

Właśnie o to chodzi że nie płacisz płacą polacy, których upiory średniowiecza i
katownia najbardziej chorej sekty nie interesuje.

50. Data: 2015-10-25 20:02:33

Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-25 o 19:24, Ikselka pisze:

> Płacę za to. I dlatego będę mieć.

W taki sam sposób jak ja za lekcje tańca i skoków spadochronowych i
chodzenia po linie. Też chcę aby w końcu pojawiły się w szkole ;)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Kochaj bliźniego bardziej?
Tu(man)sk oprzytomniał!