SUPER GRZYBY RĘCZNIE ROBIONE I MALOWANE!! EXTRA!!

1. Data: 2005-06-03 14:47:01

Temat: SUPER GRZYBY RĘCZNIE ROBIONE I MALOWANE!! EXTRA!!
Od: "lanki" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na super aukcje:

GRZYBY JAK ŻYWE!! RECZNIE ROBIONE I MALOWANE!!

SPRAWDZ !!

Przepiękne grzyby dekoracyjne do twojego ogrodu. Nadadzą mu fantastyczny
klimat i atmosferę.

a.. Grzyby są ręcznie wykonywane oraz malowane.
a.. Dwa rodzaje grzybów: prawdziwki i muchomory czerwone.
a.. Wykonywane z tworzywa sztucznego (pianka).
a.. Pokryte lakierem bezbarwnym w celu ochrony przed czynnikami
atmosferycznymi.
a.. Odporne na deszcz
a.. Dostępne w trzech rozmiarach:
- małe: od 8 do 12 cm,
- średnie: od 16 do 20 cm,
- duże: od 22 do 26 cm.

a.. Grzyby sprzedawane w 4 zestawach:
- MAŁE: 5 małych grzybów
- ŚREDNIE: 5 grzybów średniej wielkości
- MIX: 5 grzybów mieszanych, 2 małe, 2 średnie, 1 duży.
- DUZE: 5 dużych grzybów

Zajrzyj, naprawde warto!!! Doskonałe także jako prezent!!

2. Data: 2005-06-03 20:46:15

Temat: Re: SUPER GRZYBY RĘCZNIE ROBIONE I MALOWANE!! EXTRA!!
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lanki napisał:
> Zapraszam na super aukcje:
>
> GRZYBY JAK ŻYWE!! RECZNIE ROBIONE I MALOWANE!!

Tylko grzyby ? W zestawie powinien być jeszcze sztuczny trawnik,
sztuczne choinki , sztuczne kwiaty itp. Nie trzeba podlewać,
odchwaszczać...Włączyć radio, rozpalić śmierdzącą podpałką węgiel
drzewny w grillu i leżeć ! No, czasem coś tam poprzestawiać z nudów.
Barbara

3. Data: 2005-06-03 21:56:53

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lanki wrote:
> Zapraszam na super aukcje:
>
> GRZYBY JAK ŻYWE!! RECZNIE ROBIONE I MALOWANE!!

Jeśli ten muchomor wyglada jak żywy, to ja wygladam jak prawdziwek ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

4. Data: 2005-06-03 22:23:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ten muchomor wyglada jak żywy, to ja wygladam jak prawdziwek ;-)
> --
> pozdrawiam
>
> Arkadiusz Prażmowski

No, no ! Tylko bez takich !

Pozdrawia boletus

5. Data: 2005-06-03 23:44:03

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> No, no ! Tylko bez takich !
>
> Pozdrawia boletus

Na szczęście tak muchomor jak i ja wyglądamy trochę inaczej.
:-))

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

6. Data: 2005-06-04 08:50:26

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lanki" <l...@p...onet.pl>
> Zapraszam na super aukcje:
>
> GRZYBY JAK ŻYWE!! RECZNIE ROBIONE I MALOWANE!!
>
> SPRAWDZ !!

A co to jest cyt.: "GWARANCJA SAFYSFAKCJI!!" i kiedy się ją osiąga,
przed czy po zakupie?
;-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-06-04 11:34:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "lanki" <l...@p...onet.pl>

> A co to jest cyt.: "GWARANCJA SAFYSFAKCJI!!" i kiedy się ją osiąga,
> przed czy po zakupie?
:)
wydaje mi sie
ze o ile nie ma to byc jakis wirtualny seks
to trzeba by jednak wpierw kupic aby uzyc
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. musze chyba zaczac wystawic swoje
bardziej naturalne bo kamienne(granity plus marmur)
no i tansze niz te z pianki
:)))

8. Data: 2005-06-04 18:16:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
> ps. musze chyba zaczac wystawic swoje
> bardziej naturalne bo kamienne(granity plus marmur)
> no i tansze niz te z pianki

A rosną chociaż ?

Pozdrawia w d.j. boletus

9. Data: 2005-06-04 19:50:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> A rosną chociaż ?
:)
takie 15-20 cm wygladaja najladniej i najprawdziwiej
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

10. Data: 2005-06-04 20:32:36

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> :)
> takie 15-20 cm wygladaja najladniej i najprawdziwiej
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami

A widział kto u siebie smardze? I purchawki?
:-)
pozdr. Jerzy

spiczaste krzewy
Winorośl zagrożona !?