Re: ŚWIAT + czy -

1. Data: 2002-09-13 22:53:53

Temat: Re: ŚWIAT + czy -
Od: "Ramol" <r...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przecież możesz wpłynąć na Swój los i za niewielkie pieniądze można być
> szczęśliwym ...

fajnie to brzmi
nieprawdaż ???

Pozdrowka.
Ramol.

1. Data: 2002-09-16 09:15:09

Od: "Maciej Oleksy" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak, z twoich wypowiedzi takze mogę powycinać niezłe brednie, tylko mi
się już coraz mniej chce rozpisywać przy tych i tak mało konstruktywnych
gadkach.
odnosząc się do tego co wyciąłeś z mojej wypowiedzi powiem tyle, że dla
połowy ludzi z problemami tu piszących to właśnie kasa stanowi problem i
jeżeli już żadnym sposobem nie są w stanie tego przeskoczyć (cokolwiek
miałoby to znaczyć) no to niech dalej marzą o konsumpcji i chrzanią że im
źle, na tej grupie. No a świadomości tego co się robi (odrzucanie tego
pierd...... terminu - przeznaczenie) to nabazgrałem się tu od groma. A, że
nazwałem to skrótowo "wpływaniem na Swój los" jest objawem zmęczenia, a może
lenistwa.

dobra, żegnam, masz przyjemniejsze zajęcia.
pozdrawiam
Olej

Użytkownik "Ramol" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> fajnie to brzmi
> nieprawdaż ???
>
> Pozdrowka.
> Ramol.

Re: ŚWIAT + czy -
Re: ŚWIAT + czy -
Strona Pomocy Ludziom - na wyciągnięcie ręki.
artysta
Trojka-Osiecka