SYNEK

11. Data: 2008-02-28 08:57:35

Temat: Re: SYNEK
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 01:04, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> A może lepiej zacząć normalnie rozmawiać, a nie warczeć na siebie?

O czym my rozmawiamy? Najpierw twierdzisz ze nie ma odnosnych
regulacji prawnych. Kiedy udokumentowalem ze takowe sa, to kazesz mi
czegos dowodzic. Co ja mam dowodzic? Jezeli w konkretnej sprawie
zostal orzeczony wyrok Sadu, to nieprzestrzeganie takowego jest
zagrozone sankcja prokuratorska. W konsekwencji sprawca moze zostac
ukarany nawet kara wiezienia. Do ochrony pokrzywdzonego zobowiazana
jest Policja, i to ona po zawiadomieniu zobowiazana jest do podjecia
okreslonych dzialan zapobiegawczych. Dalej, zawsze lepiej jest kiedy
mozna osiagnac kompromis miedzy stronami sporu, ale przewaznie ofiary
przemocy wyczerpaly juz wszelkie mozliwe proby porozumienia z oprawca.
W takich sytuacjach, kiedy realne jest zagrozenie zdrowia i zycia
ofiary, na "normalne rozmowy" juz nie ma szans. W konkluzji, to albo
sie cos wie, albo sie pitoli glupoty typu "bredzenie u cici na
imieninach".

12. Data: 2008-02-28 08:58:51

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 09:57, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> ofiary, na "normalne rozmowy" juz nie ma szans. W konkluzji, to albo
> sie cos wie, albo sie pitoli glupoty typu "bredzenie u cici na

karzesz

13. Data: 2008-02-28 09:04:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...

Twoje wypowiedzi są jawna sugestią jakobym podlegał takim wyrokom, co
nie jest prawdą. Co więcej sugerują także potencjalne możliwości pozbawienia
mnie praw do dziecka poprzez oskarżenie o przemoc i takie tam. Wcześniej
straszono mnie alimentami. Ogólnie wygląda to na SZANTAŻ.

14. Data: 2008-02-28 09:05:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
c.googlegroups.com...

karzesz

Wzruszenie ramion, którego nie mogę pokazać.

15. Data: 2008-02-28 10:43:50

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 10:05, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

> karzesz
>
> Wzruszenie ramion, którego nie mogę pokazać.

popitolilo mi sie,
jasne ze piszemy np: co mu kazesz, i karze cie za cos

16. Data: 2008-02-28 10:49:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
>
> Wzruszenie ramion, którego nie mogę pokazać.

popitolilo mi sie,
jasne ze piszemy np: co mu kazesz, i karze cie za cos

Nie wiem, skąd się wzieło gdybanie na temat używania przeze mnie
przemocy lub naduzywania alkoholu.
Pierwszą całą butelke piwa 0,33 wypiłem w wieku 27 lat nad zalewem na
Wisłoku w Rzeszowie plażujac z moją obecną żoną a wtedy studentka WSP w
Rzeszowie. W sklepiku "za wodą" nie było nic innego do picia...

17. Data: 2008-02-28 10:51:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
On 28 Lut, 10:05, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

c.googlegroups.com...

Ad meritum.

Na rozmowy zawsze jest dobry czas.

18. Data: 2008-02-28 10:55:21

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 10:04, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> mnie praw do dziecka poprzez oskarżenie o przemoc i takie tam. Wcześniej
> straszono mnie alimentami. Ogólnie wygląda to na SZANTAŻ.

Narcyz jestes, bo co ja sugreruje, i gdzie? Odnosze sie w swoich
wypowiedziach do okreslonych regulacji prawnych. Nie interesuje mnie
zupelnie Twoja sytuacja. Sprawe intrerpretuje jedynie w aspekcie
czysto hipotetycznym. Szantazem nie jest, i nie moze byc uzasadnienie
prawne dot. okreslonych zachowan! Ale skoro "mali biali zydkowie" - w
zastepstwie myszek podobnego koloru, a widzianych w stanach delirium
tremens, przestaly Ci sie ukazywac, to moze teraz sprawca twoich
problemow i nieszczesc beda odpowiednio - "mali biali prawnicy".

J-23 Flegiel von Trop

PS. za uchybienia dot. zasad pisowni, i ew. uchybienia formalne
przepraszam, ale czsem nie mam zupelnie czasu na dopieszczanie swoich
postow

19. Data: 2008-02-28 12:20:51

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 11:51, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

sc.googlegroups.com...

> Ad meritum.
>
> Na rozmowy zawsze jest dobry czas.

O! Tu sie z Toba zgadzam. Zawsze warto rozmawiac. Nawet jezeli
rozmowcow dziela poglady, i reprezentuja rozny stan ducha. Jest takie
magiczne slowo, ktore swietnie zalatwia spory. To slowo to:
PRZEPRASZAM. Zatem przepraszam!

J-23 Flegiel von Trop

20. Data: 2008-02-28 12:22:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> [...]
> rozmowcow dziela poglady, i reprezentuja rozny stan ducha. Jest takie
> magiczne slowo, ktore swietnie zalatwia spory. To slowo to:

Za co? Ja moge przeprosic tylko Syle.

Na co ksiedzu ministrant?
Bł?d Bartka Uszackiego
WITAM was ja!!!
Prymat Boga w życiu społecznym jest warto?ci? poż?dan?
Trzynaste piętro ma też u chrze?cijan numer trzynasty.