SZUKAM WZORU

1. Data: 2002-01-21 07:40:23

Temat: SZUKAM WZORU
Od: "filut" <f...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie poszukuje wzoru najlepiej domku wiejskiego bardzo malego.
Ma to wyszywac moja corka, ktora tylko wie jak sie robi krzyzyk a ma ochote
cos wyszyc.
Jesli ktos ma to bardzo prosze.
Pozdrawiam
Elutka

1. Data: 2002-01-22 11:12:48

Temat: Re: SZUKAM WZORU
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę i myślę już od rana o tych domkach, ale przyszły no do głowy tylko 4
pory roku. Muszę je odszukać, tam chyba był domek. To było któreś wydanie
specjalne Burdy. A może podasz jakieś bliższe informacje co do twoich
oczekiwań? Może ile max. krzyżyków na ile?. Będzie mi łatwiej coś znaleźć.
Gocha

1. Data: 2002-01-22 17:40:41

Od: "filut" <f...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!!!
Widzialam kiedys w jakiej gazecie cztery pory byly bardzo ladne. Jak
znajdziesz to bardzo prosze jesli nie corka to pewnie ja je wyszyje.
Meczy mnie a ja nic takiego nie mam mysle ze nie wieksze jak kartka z
zeszytu
Pozdrawiam
Elutka

1. Data: 2002-01-23 06:47:34

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie poszukuje wzoru najlepiej domku wiejskiego bardzo malego.
> Ma to wyszywac moja corka, ktora tylko wie jak sie robi krzyzyk a ma
ochote
> cos wyszyc.

Mam domek wiejski, malutki, wyglada jak namalowany reka dziecka, taki
prosty z dymkiem. Chcesz?
Elzbieta

1. Data: 2002-01-23 07:26:23

Od: "filut" <f...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Chce zpieram wszystko cos wybierze.
Z gory dziekuje
Pozdrawiam

1. Data: 2002-01-23 08:01:37

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chce zpieram wszystko cos wybierze.
> Z gory dziekuje
> Pozdrawiam

ok, wysylam
Elzbieta

1. Data: 2002-01-23 09:18:46

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj mi na priva twój adres pocztowy, bo mam kłopot z dostępem do skanera.
Gpcha.

1. Data: 2002-01-23 11:10:34

Od: "filut" <f...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...home.pl
wyslalam ale wrocil do mnie

1. Data: 2002-01-23 12:19:59

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam domek wiejski, malutki, wyglada jak namalowany reka dziecka, taki
> prosty z dymkiem. Chcesz?
> Elzbieta
>
> Ja chcę
Kinga

1. Data: 2002-01-23 13:15:55

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kinga

Oki, wysylam, ale jest naprawde dla dziecka :))
Elzbieta

Dekoracje
Sunbonnet Sue
Wielkanoc
Mezczyzna z dzieckiem
tansze nici na szydelkowa firaneczke - W-wa