SZUKAM pracy w NZOZ`ie jako informatyk...

1. Data: 2009-03-01 00:21:28

Temat: SZUKAM pracy w NZOZ`ie jako informatyk...
Od: "praca.nzoz" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Informatyk pracujący od 2003 roku w sektorze Niepublicznych Zakładów
Opieku Zdrowotnej.
- Posiada praktykę i doświadczenie w administracji/rozliczaniu
świadczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia (POZ, Specjalistyka,
Stomatologia, Opieka Długoterminowa, Opieka Psychiatryczna);
- Posiadam znajomość sprzętowej o softwar`owej strony komputerów;
- Posiadam umiejętności budowy i zarządzania sieciami komputerowymi
wraz z serwerami (MS Windows Server);
- Posiadam umiejętność tworzenia stron www w php oraz portali
bazodanowych opartych o ASP;
- Posiadam czynne prawo jazdy kategorii "B" i wieloletnie ( ponad 7-
letnie) doświadczenie jazdy za kierownicą;
- wiek 36 lat, 188 cm wzrostu, miła aparycja

Szuka pracy w na terenie Płocka (na trasie Płock, Drobin, Raciąż,
Glinojeck, Ciechanów), Ciechanowa, Oraz w okolicach (Płońsk, Mława,
Sierpc)...

Forma zatrudnienia - do uzgodnienia...

Mariusz
email: praca.nzoz(at)gmail.com
mobile: 722 311 799

2. Data: 2009-03-01 00:42:33

Temat: Re: SZUKAM pracy w NZOZ`ie jako informatyk...
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "praca.nzoz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
[...]

Proponuje zadzwoonić, złapac właściciela. tak duzo tych nzoz- w tam nie ma.

3. Data: 2009-03-01 20:49:47

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

- wiek 36 lat, 188 cm wzrostu, miła aparycja
--------------

a dlugosc penisa ? ;-) nie przeginasz troszke z podawaniem waznych
danych ? :) A moze szukasz pracy jako koszykarz bo to jeszcze by mialo
logiczne uzasadnienie :)

4. Data: 2009-03-01 21:27:36

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bzyko" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> a dlugosc penisa ? ;-) nie przeginasz troszke z podawaniem waznych
> danych ? :) A moze szukasz pracy jako koszykarz bo to jeszcze by mialo

nadchodzą ciężkie czasy i każdy dodatkowy walor sie liczy. Może szefowa
szuka jeszce kogoś do obsługi osobistego komputerka.

5. Data: 2009-03-02 02:18:16

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bzyko" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> nadchodzą ciężkie czasy i każdy dodatkowy walor sie liczy. Może szefowa
> szuka jeszce kogoś do obsługi osobistego komputerka.

ew do obslugi myszki ;) :D tak mi sie skojarzylo niewinnie.

6. Data: 2009-03-02 12:08:20

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ew do obslugi myszki ;) :D tak mi sie skojarzylo niewinnie.

Wbrew pozorom to nie są takie niewinne skojarzenia. Dr Freud miał na ten
temat wiele do powiedzenia :-))))))))))))))))))))

7. Data: 2009-03-02 20:13:05

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wbrew pozorom to nie są takie niewinne skojarzenia. Dr Freud miał na ten
> temat wiele do powiedzenia :-))))))))))))))))))))

http://www.pinkfreud.art.pl/

;)
myszka akurat mi sie z tym komputerkiem zdrobnialym skoajrzyla ;)

8. Data: 2009-03-03 21:39:30

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a dlugosc penisa ? ;-) nie przeginasz troszke z podawaniem waznych
> danych ? :) A moze szukasz pracy jako koszykarz bo to jeszcze by mialo

nie przesadzasz z drwiną?
Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu!

9. Data: 2009-03-03 22:58:23

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie przesadzasz z drwiną?
> Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem
> narodu!

ahoj !

to nie drwina, to ironia :) moze i subtelna, aczkolwiek roznica :)

A kazdy centymetr dobrem NZOZu :) !!!

ktoś korzysta z OSOZ?
bol ucha przy dmuchaniu nosem (kataru)
3 zawal