Sadzenie drzewek owocowych

21. Data: 2011-10-20 20:31:08

Temat: Re: Sadzenie drzewek owocowych
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:j7pom0$na3$1@news.vectranet.pl...
> Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> Hejka. Przyznasz niechybnie, że skromność i krytyczny stosunek do
> siebie znacznie ułatwia naukę. ;-)

Nie inaczej. Przyznaję.
:-))
Pozdrawiam oczywiście
skryba

22. Data: 2011-10-23 05:21:13

Od: dziadek <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-17 16:05, Tadeusz Smal pisze:
> Jeżeli chodzi o sadzonki z gołym korzeniem to słyszałeś coś Dziadku ale
> nie motasz Dziadku.
Młody człowieku, od ponad czterdziestu kilku lat kupuję drzewka i krzewy
w punktach sprzedaży we Wrocławiu. Z doświadczenia wiem, że duży wybór
odmian jest na początku okresu sprzedaży, a dostawa jest z reguły jedna.
W roku ubiegłym pod koniec października chciałem kupić odmianę
brzoskwini Inka. W kilkunastu punktach już jej nie było i nie planowali
następnej dostawy. Ostatnią sztukę dostałem w punkcie na obrzeżu miasta.

Co to znaczy "ale nie motasz"? Wpisałem w internetowy słownik języka
polskiego ale dostałem odpowiedź: Słownik języka polskiego nie zawiera
słowa nie motasz.
To jakaś gwara?
dziadek2

23. Data: 2011-10-23 13:04:57

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

dziadek wrote:

> Co to znaczy "ale nie motasz"?

chyba... "nie kleisz".
:)

moon

24. Data: 2011-10-23 13:05:24

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziadek" <d...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości

> Co to znaczy "ale nie motasz"? Wpisałem w internetowy słownik języka
> polskiego ale dostałem odpowiedź: Słownik języka polskiego nie zawiera
> słowa nie motasz.
> To jakaś gwara?

Hejka. Koniugacja: ja się motam, ty się motasz, on, ona, ono się mota
a.. motać się
1. <być motanym, plątanym>
2. pot. <gubić się w wypowiedzi, nie umieć znaleźć wyjścia, rozwiązania lub
wytłumaczenia>
Pozdrawiam leksykalnie Ja...cki

25. Data: 2011-10-23 15:38:32

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co to znaczy "ale nie motasz"? Wpisałem w internetowy słownik języka
> polskiego ale dostałem odpowiedź: Słownik języka polskiego nie zawiera

Tadziu mówi Tobie, że nawijasz jak dinozaur.
Staroświecko, przedpotopowo, bo Tadziu to przecież
jeszcze młodzieniaszek leksykalny.
Inaczej mówiąc my tu pierdu, pierdu a złodzieje na śliwkach.

Pozdrawiam spokojnie
skryba
Ps. Ustaw sobie podpis dziadek 2, bo Dziadek (z Bielska)
jest tylko jeden a babcia jeszcze nie ogłosiła, że Dziadkowi
klawiaturę wyprała w pralce.

zioła, rzeżucha - na balkonie czy w domu?
do kiedy trzymać nowe sadzonki róży na balkonie
cena ziemi
Palenie gałęzi w ogrodzie
Wiąz turkiestański