Sai Baba o odżywianiu

1. Data: 2017-04-09 15:39:48

Temat: Sai Baba o odżywianiu
Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto co o odżywianiu znajduje się w książce "Sai Baba mówi do Zachodu",
wydawn. Limbus:

"W większości przypadków odżywiacie się zupełnie błędnie. Z jednej strony
przypisujecie jedzeniu zbyt wielkie znaczenie, z drugiej jednak nie
doceniacie go wcale. Lubicie dobre, obfite jedzenie. Większość chorób, które
są tak wśród was rozpowszechnione, ma swoje źródła w błędnym odżywianiu,
a szczególnie wynika z tego, że jecie o wiele za dużo. A do tego nie to, co
należy. Trzymaj się jak najdalej od mięsa i ryb. Bądź umiarkowany w
jedzeniu.
Jedz powoli i przed rozpoczęciem jedzenia ofiaruj posiłek Bogu. On go
pobłogosławi, przez co moc posiłku zostania zwielokrotniona.
Zamiast myśleć o obfitym posiłku, zastanów się raczej, jakie jeszcze energie
wchłaniasz poprzez jedzenie.
Rozmyślacie w dzisiejszych czasach wiele na temat trucizn i metali ciężkich.
Spożywanie ich jest oczywiście problemem. Wskazują one przy tym, jak
rabunkowo człowiek podchodzi do natury. Jeszcze ważniejsze niż owe trucizny
są jednak energie, które poprzez jedzenie otrzymujesz od innych.
Uczucia sprzedawcy warzyw, piekarza, czy kucharza w restauracji wlewają się
niejako w ciebie poprzez jedzenie.
O te sprawy powinieneś się troszczyć przy przygotowywaniu i spożywaniu
posiłku.
Nie zawsze dzisiaj możecie sami uprawiać warzywa ani je gotować, szczególnie
jeśli jesteście zmuszani jadać w stołówkach.
Zaśpiewaj w takich wypadkach przed jedzenie trzykrotnie mantrę Gayatri*.
Zneutralizuje ona negatywne siły i sprawi, że posiłek zostanie
pobłogosławiony."

*Mantra Gayatri:
"Om Bhur Bhuvah Svah
Tat Savitur Varenyam
Bhargo Devasya Dhimahi
Dhiyo Yonah Prachodayat"

2. Data: 2017-04-09 16:07:51

Temat: Re: Sai Baba o odżywianiu
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 15:39 Jivanmukta <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
> są tak wśród was rozpowszechnione, ma swoje źródła w błędnym odżywianiu,
> a szczególnie wynika z tego, że jecie o wiele za dużo.
(...)

Jestem niezdrowo szczupły (to fakt!). Czy możesz mnie "przytyć" jedzeniem
mniej?
Bo dotychczas molestują mnie spamem "Nawet 10 kg mniej w miesiąc" - a mnie
już po miesiącu by prawie nie było...

--
Trefniś

3. Data: 2017-04-09 17:04:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta pisze:

> Oto co o odżywianiu znajduje się w książce "Sai Baba mówi do Zachodu",
> wydawn. Limbus:

Tu już dużo było o tym, co o odżywianiu mówi Pani Baba. Teraz można
porównać opinię obu autorytetów.

Jarek

--
Zmahatmiały mi pęciny. | Niosą mnie -- ach -- tam gdzie nie chcę
Brzuszek mam już całkiem święty | Poprzez droża i bezdroża

4. Data: 2017-04-09 22:15:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tu już dużo było o tym, co o odżywianiu mówi Pani Baba. Teraz można
> porównać opinię obu autorytetów.

A Ali Baba mówił dużo o sezamie.

Ewa

5. Data: 2017-04-09 22:22:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A Ali Baba mówił dużo o sezamie.

Trzeba być otwartym na takie rzeczy.

--
Jarek

6. Data: 2017-04-10 03:56:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tu już dużo było o tym, co o odżywianiu mówi Pani Baba. Teraz można
> porównać opinię obu autorytetów.

LOL.

7. Data: 2017-04-10 11:06:03

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 16:07, Trefniś pisze:

> [...]
> Bo dotychczas molestują mnie spamem "Nawet 10 kg mniej w miesiąc" - a
> mnie już po miesiącu by prawie nie było...

Jak jesteś "nie zdrowy", to idź do lekarza specjalisty, zdiagnozuj
przyczynę problemu i podejmij stosowne leczenie, a nie próbuj leczyć się
samodzielnie przez internet.

8. Data: 2017-04-10 16:24:03

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-10 o 11:06, Roman Rogóż pisze:

> Jak jesteś "nie zdrowy", to idź do lekarza specjalisty, zdiagnozuj
> przyczynę problemu i podejmij stosowne leczenie, a nie próbuj leczyć się
> samodzielnie przez internet.

Czyli Ty jesteś chłopem upasionym, zdrowo upasionym.
Spaślak zawsze będzie spaślakiem.

--
animka

9. Data: 2017-04-10 18:13:13

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 11:06 Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> pisze:

(...)

> Jak jesteś "nie zdrowy", to idź do lekarza specjalisty, zdiagnozuj
> przyczynę problemu i podejmij stosowne leczenie, a nie próbuj leczyć się
> samodzielnie przez internet.

Trochę przeceniasz Trefnisia :)
Taka moja trefna misja, obśmiać i ośmieszyć.
Chodziło wyłącznie o wskazanie absurdu jednostronnej diagnozy:
"chorujecie, bo jecie o wiele za dużo". Stąd pytanie o leczenie niedowagi
ograniczeniem spożycia.

Doskonale wiem, że sieć jest wielkim wysypiskiem śmieci i trzeba się
naprawdę napracować, żeby znaleźć tu coś wartościowego. Zwłaszcza w
dziedzinie ochrony zdrowia.

Ale to bardzo dobrze, że moja wypowiedź natychmiast spotkała się z taką
reakcją.
Trzeba zawsze zasięgnąć opinii u _żywego_ lekarza, a ew. weryfikację jego
diagnozy w sieci albo zupełnie pominąć, albo traktować jak zbiór bajek i
opowiastek :)
Te bajki są często przyczyną większych problemów, jak choćby ostatnio
obserwowana moda na unikanie szczepień.

Zapewniam, że moja waga, choć rzeczywiście niska, nie jest spowodowana
chorobą, ani też trzymaniem się jakichś internetowych zaleceń
żywieniowych. Po prostu taką mam konstrukcję.

--
Trefniś

10. Data: 2017-04-12 12:06:33

Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2017 o 16:07, Trefniś pisze:

> [...]
> Bo dotychczas molestują mnie spamem "Nawet 10 kg mniej w miesiąc" - a
> mnie już po miesiącu by prawie nie było...

Masz robale?

Różne żołądki - Europa dwóch prędkości
jaka maszyna ?
co zrobić z 'kipiącym' miodem
Magiczny tróikącik ze strzałkami i z cyferką w środku...
Mlekomat - zakup 16 l mleka?