Sałatka!!!!!!

1. Data: 2001-05-15 20:59:34

Temat: Sałatka!!!!!!
Od: "dinki2099" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przepis na najlepszą sałatkę jaką kiedykolwiek jadłem

-Makaron ryżowy
-papryka czerwona
-ogórek świerzy
-kukurydza
-rzodkiewka(nie kroić zbyt drobno.Ja krajałem rzodkiewke na plasterki a
póznij każdy plasterek na 4 części)
-koperek(dużo koperku-jak kto lubi)
-majonez lub śmietana albo nawet jogurt itp.(w zaleności od upodobań)

Sycąca i znakomita na każdą porę roku(choć w zimie składniki będą na pewno
droższe).

1. Data: 2001-05-16 12:30:12

Temat: Re: Sałatka!!!!!!
Od: Joanna S. <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez polecam salatke wlasnego autorstwa, nieskomplikowana, ale przepyszna (dla
dwoch
osob)

- opakowanie kielek slonecznika
- opakowanie kielek rzodkiewki
- dwa srednie pomidory
- zielona pietruszka (peczek)
- sloiczek zielonych oliwek nadziewanych papryka
- gotowy sos koperkowo - ziolowy (uzywam Knorra)

Pomidory pokroic na paseczki, oliwki na polowki, pietruszke drobno posiekac, kielki
slonecznika "podrzec" recznie, kielki rzodkiewki zostawic w spokoju. Sos - wedlug
przepisu na opakowaniu - rozrobic z trzema lyzkami oleju roslinnego i trzema lyzkami
wody. Wszystko to wymieszac.

Salatka jest nie tylko pyszna i zdrowa, ale wyglad jej jest ozdobno - zachecajacy
(nada
sie na jakas kulinarna pokazowke).

Pozdrowka,
Aska

1. Data: 2001-06-02 18:57:45

Od: "marek walczuk" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam
kalafior podzielic na poszczególne rozyczki
ogorek i pomidor w kostke(ilości mmniej wiecej rowne
zalac to kefirem , przyprawic i juz
marek
Użytkownik "Joanna S." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
trzema lyzkami
> wody. Wszystko to wymieszac.
>
> Salatka jest nie tylko pyszna i zdrowa, ale wyglad jej jest ozdobno -

spotkanie grupy ponownie
nadzienie do nalesnikow
galka muszkatolowa Re: lazania- gotowana czy nie?
A może ktoś zaryzykuje taki przepis na makaron ( taglioline z " jabłkiem Ewy)
Pomozcie!!!