Sałatka jarzynowa, jak,ile ??

21. Data: 2005-12-30 18:42:13

Temat: Re: Sałatka jarzynowa, jak,ile ??
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dp3kqc$qn7$1@news.wp.pl>
_Madzik_ <i...@w...WYTNIJ.pl> pisze:

> wcinac tą sałatkę przez kilka ładnych dni :)))

Nie dodawaj majonezu do całości, tylko za każdym razem dodawaj do
wydzielonej porcji.
Wtedy trochę dłużej wytrzyma w lodówce i nie podejdzie wodą.

--
PozdrawiaM

22. Data: 2005-12-30 22:08:03

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:dp3kqc$qn7$1@news.wp.pl>

> Nie dodawaj majonezu do całości, tylko za każdym razem dodawaj do
> wydzielonej porcji.
> Wtedy trochę dłużej wytrzyma w lodówce i nie podejdzie wodą.

a tak, tak to wiem, stoi sobie ten gar na balkonie, jutro do części załaduję
majonez i przyprawy, reszta na potem ;)
Magda

23. Data: 2005-12-30 22:09:23

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> Nigdy nie daję ziemniaków do sałatki jarzynowej, nie żałuję natomiast
> selerów. Zwracam także uwagę na jakość majonezu.

my typowo ziemniakolubni, natomiast gotowany seler nie bardzo, majonez
będzie winiary bo tylko taki akceptuję :))

Magda

24. Data: 2005-12-31 01:34:37

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
news:dp36n4$i83$1@news.wp.pl... a te jarzyny to ile gotować, z godzine co
najmniej zapewne ??

Na parze! A nie gotować...
Ciekawsze będą :)

M.

25. Data: 2005-12-31 07:53:14

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ewa" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> my typowo ziemniakolubni, natomiast gotowany seler nie bardzo, majonez
> będzie winiary bo tylko taki akceptuję :))
>
> Magda

to ze selera zrób taką:

seler w kosteczke + rodzynki takie rozmoczone + ananas z puszki sałatkowy
jak sie trafi..+ kawałki kurczaczego mieska z pozostałego pieczonego moga
być..+ madzonesss
mozna dac ryz żeby wiecej było....a jak sie ryż zabarwi szafranem lub
kurkuma to sie kolorystyka poprawi

Marek

26. Data: 2005-12-31 08:13:06

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:dp5drk$tv$1@news.lublin.pl...
> [...]
> być..+ madzonesss
> mozna dac ryz żeby wiecej było....a jak sie ryż zabarwi szafranem lub

brzmi apetycznie pomimo selera ;)
jak sie z tą uporamy to skusimy się na Twoją

Magda

27. Data: 2005-12-31 10:20:43

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> być..+ madzonesss
> mozna dac ryz żeby wiecej było....a jak sie ryż zabarwi szafranem lub

Potwierdzam. Jest pyszna, ale bez ryżu, raczej dodałabym trochę
pokrojonego w kostkę zółtego sera.

28. Data: 2005-12-31 11:09:20

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pokrojonego w kostkę zółtego sera.

to już jest pole do popisu dla naszej kulinarnej wyobraźni, wszelkie
wariacje na temat mile widziane, a najlepsze ( jak do tej pory ) są
niespodzianki kulinarne

Magda

29. Data: 2005-12-31 11:37:31

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

.UplU> pisze:

> [...]
> pieczonego moga być..+ madzonesss
> mozna dac ryz żeby wiecej było....a jak sie ryż zabarwi szafranem lub

Ja do takiej sałatki dodaję jeszcze kukurydzę, uprażony sezam i/lub uprażone
słupki migdałów i/lub orzeszki ziemne. I odrobinę curry.

--
PozdrawiaM

Zagubiony przepis poszukiwany. (pilne na Sylwestra)
... dla wszystkich pizzojadów ... i innych makaronozjadaczy...
Lody
Finlandia Lime
Krups czy Saeco ?