Re: Sałatka kalafiorowa

From: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Sałatka kalafiorowa
Date: Sat, 28 Jun 2003 20:12:51 +0200

Użytkownik "Juliusz" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bdk1v4$mgs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam wstałem dziś rano nieco wcześniej niż zwykle i zachciało mi się
> sałatki kalafiorowej wyszła przepyszna , i naszła mnie ochota podzielic
się
> z wami przepisem
> Składniki :
[...]

U mnie robi sie taka
ugotowac czastki kalafiora, tak zeby sie nie rozgotowal
ok20-30 dkg pieczarek zaparzyc - pokroic w cwiartki
2-3 pomidory obrac ze skorek, pokroic w plastry grubsze
ugotowac na twardo 3-4 jajka, pokroic je w czastki

w misce ukladac kolejno

kalafior
pieczarki
pomidora
jajka

przygotowac sos - majonez, jogurt i czosnek doprawic do smaku pieprzem
czarnym

polac to wszytsko sosem, na wierzch mozna do przyozdobienia rzucic pokrojana
w male czasrki kapuste pekinska, salate, salate lodowa (ale tylko troche,
jak sie nie ma, ozdobic galazka koperku, pietruszki zielonej)

salatka ta ile razy jest serwowana zawsze robi prawdziwa furrore :)
szczegolnie polaczenie kalafiora z sosem czosnkowym i pomidorem

Marta