Sałatka owocowa

1. Data: 2007-11-28 13:18:11

Temat: Sałatka owocowa
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Na imieniny chce zrobić sałatke owocową w skład której będzie:
banany. kiwi, brzoskwinia, ananas, mandarynka i winogrono..
Co bardziej bedzie się nadawało aby ową sałatke uatrakcyjnić wino białe czy
może wódka..
Tak zeby dobrze smakowało jak myslicie??

2. Data: 2007-11-28 13:25:52

Temat: Re: Sałatka owocowa
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciupa napisał(a):
> [...]
> czy może wódka..
> Tak zeby dobrze smakowało jak myslicie??

Pinacolada!!! I do lodówki na godzinkę.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

3. Data: 2007-11-28 14:28:32

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
> czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem

A czy wtedy sok z owoców też dodać???

4. Data: 2007-11-28 14:59:08

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciupa napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czy wtedy sok z owoców też dodać???

Nie, muszą być dobrze odcedzone :-)

5. Data: 2007-11-28 18:40:14

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

ciupa wrote:

> [...]
> czy może wódka..
> Tak zeby dobrze smakowało jak myslicie??

Brazowy cukier trzcinowy i kieliszek wodki. Wymieszac i odstawic na pol
godziny, zeby sie przegryzlo.

MB

6. Data: 2007-11-28 18:47:58

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@c...supernews.com>,
Magdalena Bassett <i...@b...com> wrote:

> Brazowy cukier trzcinowy i kieliszek wodki. Wymieszac i odstawic na pol
> godziny, zeby sie przegryzlo.

Wódka jest niezła. Ale ja zawsze będę za dobrym rumem. A kto lubi, może
dać też inny mocny alkohol.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

7. Data: 2007-11-28 20:06:06

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:

> Wódka jest niezła. Ale ja zawsze będę za dobrym rumem. A kto lubi, może
> dać też inny mocny alkohol.

Najlepiej pochodzenia owocowego.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2007-11-28 20:17:18

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Wódka jest niezła. Ale ja zawsze będę za dobrym rumem. A kto lubi, może
> dać też inny mocny alkohol.
>
> Władysław

Rum do salatki owocowej jest doskonaly, szczegolnie, gdy w sklad salatki
wchodza mango, papaya, banany, cherimoya, granaty, czy inne bardziej
tropikalne owoce. Ja rowniez lubie dodawac Cointreau, szczegolnie do
salatki, w sklad ktorej wchodza maliny, jezyny, czy inne jagody, plus
brzoskwinie czy nektarynki, i gruszki, lub azjatyckie gruszki.

Natomiast goraco polecam uzycie brazowego trzcinowego cukru - dodaje on
smak lekko karmelowy, jakby orzechowy, i salatka owocowa smakuje
zupelnie inaczej, niz z bialym.

Magdalena Bassett

9. Data: 2007-11-28 20:26:54

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@c...supernews.com>,
Magdalena Bassett <i...@b...com> wrote:

> Natomiast goraco polecam uzycie brazowego trzcinowego cukru - dodaje on
> smak lekko karmelowy, jakby orzechowy, i salatka owocowa smakuje
> zupelnie inaczej, niz z bialym.

Niewątpliwie spróbuję.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

10. Data: 2007-11-28 20:54:53

Od: Michal Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 14:18, "ciupa" <d...@w...pl> wrote:
> [...]
> może wódka..
> Tak zeby dobrze smakowało jak myslicie??

A może ajerkoniak?

prażonki
prosba o przepis -gazeta Viva
barszcz wigilijny