Salatka z kalafiora!

1. Data: 2000-11-14 17:38:53

Temat: Salatka z kalafiora!
Od: "Kaliope" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jeszcze raz!

Przed chwilka zle wyslalam posta i dolaczylam do watku "krolik",
przepraszam!

Czytam Was czesto i korzystam z rad (dzieki!!!), czasami cos tam wyslalam,
ale jakos swoich postow nie widze (pewnie cos robie zle???:)))))

Mam problemik z rozszyfrowaniem skladu salatki z kalafiora (chyba z
kalafiora), ktora jadam z mezem w barze wegetarianskim Vega (moze jest ktos
z Krakowa i tez tam bywa????). Salatka jest z kalafiora, raczej nie
gotowanego (moze wsadzony byl na momencik do goracej wody), kalafior jest
roztarty, na pewno sa tam rodzynki i nie mam pojecia co jeszcze:)))) Macie
jakies pomysly?????

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2000-11-15 13:02:16

Temat: Re: Salatka z kalafiora!
Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roztarty, na pewno sa tam rodzynki i nie mam pojecia co jeszcze:)))) Macie

W Chimerze jest kalafior z orzechami ziemnymi, ale lepsze efekty dają
włoskie, do tego można trochę pietrruszki. Acha, i oliwa.

Anna

1. Data: 2000-11-17 11:09:47

Od: "gabi" <g...@r...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaliope <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8urtbo$mdm$...@n...tpi.pl...
> [...]
> roztarty, na pewno sa tam rodzynki i nie mam pojecia co jeszcze:)))) Macie

najczesciej scieram surowy kalafior na drobnym tarku , kropie sokiem z
cytryny i mieszam z sosem (majonez+smietana+sol+pieprz)
podane na lisciach salaty jest ladna dekoracja a do tego jaka pyszna :)

pozdrawiam , Gabi

Jeszcz raz salatka
Desery lodowe
Do Zakopanego