Same usmiechy dla Rafala Wolskiego :-)

1. Data: 2002-06-18 18:23:05

Temat: Same usmiechy dla Rafala Wolskiego :-)
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz polecil mi kiedys adres szkolki, ktora zajmuje sie sprzedaza roz
angielskich. Udalo mi sie sprowadzic od nich dwa gatunki (Golden Celebration
i Charles Austin) i własnie teraz, ten pierwszy zaczal juz kwitnac. Rosnie
bardzo pieknie a ksztalt miseczki, kolor i ZAPACH przekonuja mnie, ze jest
to "istota" na ktora czekalam od zawsze :-)) Ciekawa jestem tez drugiego
gatunku, ktory jak widze zacznie kwitnac lada moment. Obydwie rozne
poprowadze w formie pnacej.

BARDZO dziekuje raz jeszcze :-))

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
www.akwarium.pl
AkwaForum

BTW gdyby Ci sie jeszcze Rafale udalo wypatrzyc miejsce, w ktorym moge kupic
Rhapis excelsa to zaczne wierzyc, ze masz cos wspolnego z magia ;-))

2. Data: 2002-06-18 19:53:25

Temat: Re: Same usmiechy dla Rafala Wolskiego :-)
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to "istota" na ktora czekalam od zawsze :-)) Ciekawa jestem tez drugiego
> gatunku, ktory jak widze zacznie kwitnac lada moment. Obydwie rozne

To podrzuć tutaj Marzenno ten link - chętnie tam zajrzę .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

3. Data: 2002-06-18 20:08:51

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> To podrzuć tutaj Marzenno ten link - chętnie tam zajrzę .

Link do nich nie dzialal wiec napisalam list tak troche "na slepo" i sie
udalo - odpwiedzieli :-)
Ale jesli masz dzis taki dobry humor ;-)) i masz ochote poogladac roze
angielskie to podrzucam Ci moj najpilniej strzezony link :
http://www.davidaustinroses.net/english/
Wybierz "Search for roses" a potem w tabeli "English roses" i "Double/Full
bloom". A potem poszukaj tych gatunków, ktore u mnie rosna :-) W naturze sa
jeszcze ladniejsze.

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
www.akwarium.pl
AkwaForum

4. Data: 2002-06-18 21:09:58

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bloom". A potem poszukaj tych gatunków, ktore u mnie rosna :-) W naturze

Działa ,działa .Tylko cookies musiałem pozwolić .

5. Data: 2002-06-18 21:14:31

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bloom". A potem poszukaj tych gatunków, ktore u mnie rosna :-) W naturze

Jakby to powiedzieć . Jakieś takie sztuczne,podwójne , wolę pojedyncze . Te
mi przypominają pekińczyki lub welonki .
Bez urazy.

6. Data: 2002-06-18 21:26:03

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby to powiedzieć . Jakieś takie sztuczne,podwójne , wolę pojedyncze .
Te
> mi przypominają pekińczyki lub welonki .
> Bez urazy.

Nie znasz sie ;-)) Pekinczyki, welonki ...... ;-)) To ja Ci powiem, ze te
pojedyncze sa jak muszlowce, a te angielskie jak xenotilapie ;-) - bez
urazy.
IMHO sa sliczne - choc glownie podobaja mi sie te w kolorach rdzy, zolci i
bladobrzoskwiniowe. Nie wiem czemu ale nie przepadam za takimi intensywnie
czerwonymi rozami, i nie lubie tez dwukolorowych.

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
www.akwarium.pl
AkwaForum

7. Data: 2002-06-20 15:31:21

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo się cieszę, że mogłem pomóc :-))

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

8. Data: 2002-06-20 18:06:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo się cieszę, że mogłem pomóc :-))

Pstryk.
Ładne ujęcie.
;-)

Płaci Pan 20 zł + koszty wysyłki.
:-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

9. Data: 2002-06-21 12:31:36

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem i mam wrazenie, ze nie chce zrozumiec...

10. Data: 2002-06-24 12:17:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem i mam wrazenie, ze nie chce zrozumiec...

A szkoda, nie ma nic w tym złego, po prostu ładnie się uśmiechałeś więc
wykorzystałem moment aby ci zrobić zdjęcie.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa