Samoukaranie

1. Data: 2005-12-09 08:20:06

Temat: Samoukaranie
Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy spotkaliście ludzi (dzieci), którym wmówiono takie poczucie winy, że
chcą same siebie karać, same proszą się o karę kiedy w rzeczywiście ich wina
jest tylko urojona? Innym objawem takiego zachowania jest niszczenie
przedmiotów wokół siebie. Co zrobić w sytuacji, kiedy spotyka się takie
osoby?

2. Data: 2005-12-09 08:38:28

Temat: Re: Samoukaranie
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> napisał
w wiadomości news:e0bc2$43993e2f$540a23ed$29343@news.chello.pl...
> Czy spotkaliście ludzi (dzieci), którym wmówiono takie poczucie winy, że
> chcą same siebie karać, same proszą się o karę kiedy w rzeczywiście ich
> wina
> jest tylko urojona?

Nie spotkaliś"my", ale nie zdziwilibyśmy się, gdybyśmy spotkali.

> Innym objawem takiego zachowania jest niszczenie
> przedmiotów wokół siebie.

Jakich przedmiotów? Swoich zabawek? Czy niekoniecznie?

> Co zrobić w sytuacji, kiedy spotyka się takie
> osoby?

Chodzi o takie dzieci, czy o dorosłych, którzy wyrośli z takich dzieci?

Pytam z ciekawości i żeby grupa uzyskała więcej danych, nie jestem
psychologiem.

Paff
--
"Kobieta ta widzi dalej niż interes partii, a nawet interes jej męża."
- Tomasz Lis o Nelli Rokicie

3. Data: 2005-12-09 08:45:44

Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Jakich przedmiotów? Swoich zabawek? Czy niekoniecznie?

Swoich zabawek (przedmiotów), lub cudzych, co oczywiście spotyka się z karą
i w tym momencie owa osoba czuje się ofiarą i szuka swojego kata, który
podobnie jak poprzednicy by ją obwiniał.

> Chodzi o takie dzieci, czy o dorosłych, którzy wyrośli z takich dzieci?

I jednych i drugich.

4. Data: 2005-12-09 08:55:05

Od: asdfwew <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Sobociński napisał(a):
> [...]
> jest tylko urojona? Innym objawem takiego zachowania jest niszczenie
> przedmiotów wokół siebie. Co zrobić w sytuacji, kiedy spotyka się takie

sumienie

5. Data: 2005-12-09 09:19:24

Od: jhao <lekko@***gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe..sam bym chciał poznać laskę która aż domaga się kary ;-)) za to że
np. jest taką niegrzeczną dziewczynką ;-))

6. Data: 2005-12-09 13:47:57

Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> [...]
> i w tym momencie owa osoba czuje się ofiarą i szuka swojego kata,
który
> podobnie jak poprzednicy by ją obwiniał.

to jest raczej cierpiętnictwo niż rzeczywiste poczucie winy - i
trzeba je stanowczo tępić, bo taka osoba zatruje życie wszystkim
wokół.

pozdrawiam
entrop3r

7. Data: 2005-12-09 14:16:03

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jhao" <lekko@***gazeta.pl> napisał w wiadomości

Lubisz takim panienkom opowiadac dowcipy?
Duch

8. Data: 2005-12-09 16:12:56

Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 09 Dec 2005 09:55:05 +0100 asdfwew <d...@d...net> wyśle
<dnbgp0$2icb$1@news.mm.pl> zawierający:

> sumienie

sumienie jest to zdolność do klasyfikowania czynów ze względu
na społeczne konsekwencje, a nie ze względu na społeczny odbiór

9. Data: 2005-12-09 21:00:04

Od: <b...@a...kicks-ass.org> szukaj wiadomości tego autora

"niezbecki" <s...@l...po> wrote in message

> Pytam z ciekawości i żeby grupa uzyskała więcej danych, nie jestem
> psychologiem.

Mojego kumpla stara za to jest.
--

Bluzgacz
GG:5015

10. Data: 2005-12-09 21:03:03

Od: <b...@a...kicks-ass.org> szukaj wiadomości tego autora

"jhao" <lekko@***gazeta.pl> wrote in message

> hehe..sam bym chciał poznać laskę która aż domaga się kary ;-)) za to że
> np. jest taką niegrzeczną dziewczynką ;-))

I co bys zrobil?
Laska powiedziala by Ci "wpierdol mi, bo bylam bardzo niegrzeczna" a Ty z
wrazenia spuscilbys sie zanim dokonczylaby zdanie dzieciaku.
Przyjebales kiedys lasce? Ale nie tak jak w patologicznej rodzinie, tylko
takiej ktora lubila te temat - w czasie seksu?
Opowiedz, jestem ciekaw bo ja lubie kobiecie przypierdolic w trakcie kiedy
ja posuwam i kreci mnie to jak jej wycie rozkoszy przeplata sie z syczeniem
--

[...]

Witam wszystkich - zapytanie o szkołę reklamy?
Re: Dialog a uczucia?
Przyjazn?
Spotkanie PSP - ostateczne dane, mam nadzieję ;)
[OT] Czy was też przygnębiają święta?