Samouszkodzenia

1. Data: 2003-07-20 10:23:45

Temat: Samouszkodzenia
Od: w...@w...pl (Julitta) szukaj wiadomości tego autora

Tatuaże Czy nadal powinny byc klasyfikowane do zachowań
samouszkadzających? Biorąc pod uwage to, że prawie co drugi młody człowiek
ma zrobione tatu, no i na bank nie ujawnia zaburzeń emocjonalnych, a na
pewno juz nie kryje sie za tym encefalopatia i inne tam gady...

1. Data: 2003-07-20 10:38:12

Temat: Re: Samouszkodzenia
Od: "mała" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julitta" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ma zrobione tatu, no i na bank nie ujawnia zaburzeń emocjonalnych, a na
> pewno juz nie kryje sie za tym encefalopatia i inne tam gady...

A tam odrazu samouszkodzenie. Ładne tatoo jest chyba lepsze niż blizny po
próbach samobójczych. Bo widząc osobę z bliznami myślisz 'powinna się
leczyć'? A z tatoo ... ? Możesz pomyśleć wszystko i nie wyślesz jej odrazu
do psychiatry ;) Bo jak sama stwierdziłaś prawie co drugi młody człowiek ma
tatoo. Ja jeszcze nie mam ...
A co z kwestią kolczykowania ciała? Zauważyłam, że wśród społeczeństwa
panuje pewna forma 'tolerancji' jeśli w ogóle mozna to tak nazwać. 'Kolczyk
w uszach, nosie czy pemku /choć żadziej/ OK'. Ale gdzie indziej nie!!!
Qrde, moje ciało, moje życie i zrobię z nim co będę chciałą :D
--
Mała

1. Data: 2003-07-20 10:55:55

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julitta" <w...@w...pl>

> [...]
> młody człowiek ma zrobione tatu, no i na bank nie ujawnia
> zaburzeń emocjonalnych, a na pewno juz nie kryje sie za tym

za 10 lat ulice mogą być pełne ludzi, ze śladami
po usuwanych tatuażach.
Jak by na to nie patrzyć - tatuaż jest ingerencją
w biologię organizmu, zmienia się wyłącznie moda
i szympansie naśladownictwo (przynależność
do określonego stada)

re:

1. Data: 2003-07-20 10:56:58

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma zrobione tatu, no i na bank nie ujawnia zaburzeń
emocjonalnych, a na
> pewno juz nie kryje sie za tym encefalopatia i inne tam

zależy jaka kultura, jakie obyczaje i jaki cel robienia
tatuażu. dla mnie osobiście tatuaże są oznaką słabości, ale
to moje zdanieeeeeee!

1. Data: 2003-07-20 15:39:37

Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>

> [...]
> w uszach, nosie czy pemku /choć żadziej/ OK'. Ale gdzie indziej nie!!!
> Qrde, moje ciało, moje życie i zrobię z nim co będę chciałą :D

ano wlasnie.... 2 tyg. temu moja droga mlodsza siostra (20 wiosenek) zrobila
sobie kolczyk w.. jezyku... ale nie to mnie szokowalo... zaskoczylo i
zbulwersowalo mnie natomiast to, ze powiedziala mi o tym dopiero 4 dni
pozniej. zaskoczylo - dlatego, ze ona zna moj jak najbardziej pozytywny
stosunek do takich ozdob, a zbulwersowalo z mojego powodu - przez owe 4 dni
nie zauwazylam zadnej zmiany w sposobie jej mowienia. no fakt- mimo, ze
mieszkamy razem - widujemy sie raczej rzadko - moze z 15 minut dziennie i
przez te 4 dni jakos nie mailysmy okazji pogadac .. smieszy mnie fakt, ze
moja droga siostra, mimo, ze jest dorosla i pelnoletnia nadal nie
powiedziala o tym kolczyku mamie (ma do takich rzeczy zdecydowanie negatywny
stosunek..), a mama nic nie zauwazyla (co prawda zeszla juz M. opuchlizna,
ale nadal mowi "inaczej"). czy brak zauwazenia zmian w zachowaniu i sposobie
mowienia przez bliska osobe jest az tak niezauwazalny czy po prostu my
zobojetnialysmy juz na to, co dzieje sie z M.?

pozdro.

Karma.

1. Data: 2003-07-20 15:42:13

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julitta:
> Tatuaże Czy nadal powinny byc klasyfikowane
> do zachowań samouszkadzających?

Oczywiscie! :)

> ... no i na bank nie ujawnia zaburzeń emocjonalnych

Bardzo dyskusyjna teza - rzeklbym.

Czarek

1. Data: 2003-07-20 16:29:31

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet
<c...@w...pl>
bfed3j$qra$...@n...onet.pl:

> Julitta:
>
> Oczywiscie! :)

> Bardzo dyskusyjna teza - rzeklbym.
>
> Czarek

Czy mógłbym Cię prosić, żebyś rozwinął i uzasadnił swój pogląd w tej
sprawie?

P.

1. Data: 2003-07-20 17:48:43

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Czy mógłbym Cię prosić, żebyś rozwinął i uzasadnił swój
> pogląd w tej sprawie?

Oczywiscie ze moglbys? :)
Wiec jak? Poprosisz? ;D

Wsrod przestepcow (rowniez mlodocianych) odsetek osob
wytatuowanych jest wyzszy niz statystycznie w spoleczenstwie.

Czarek

1. Data: 2003-07-20 17:56:50

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wsrod przestepcow (rowniez mlodocianych) odsetek osob
> wytatuowanych jest wyzszy niz statystycznie w spoleczenstwie.

Chcialbym Saulo abys to wytlumaczyl. :)
Prosze. ;)

Czarek

1. Data: 2003-07-20 20:10:05

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet
<c...@w...pl>
bfekgo$agi$...@n...onet.pl:

> [...]
>
> Wsrod przestepcow (rowniez mlodocianych) odsetek osob
> wytatuowanych jest wyzszy niz statystycznie w spoleczenstwie.

Wśród osób wytatuowanych, odsetek przestępców (również młodocianych) jest
minimalny w porównaniu z całą populacją wytatuowanych.

Paweł

Kurs szybkiego czytania
znikający punkt.... ... .. . . . . . .
Maszynki do robienia pieniędzy
Re: Dzieci, kontra rodzice. Było: Re: Znowu!
Znowu!