Sanepid

1. Data: 2003-09-18 14:43:57

Temat: Sanepid
Od: "nancy" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie! Jak wyglada teraz Ksiazeczka Pracownicza dla celow
sanitarno-epidemiologicznych?? Jakie badania nalezy wykonac? I czy jezeli
dwa lata temu wyrabialam ksiazeczke i mam wbite do niej wyniki z posiewu
kału w kierunku pałeczek Salmonella i Shgella to czy musze ja robic od nowa,
czy wystarczy przedłużyć ja? Jakie sa koszty wyrobienia lub przedluzenia tej
ksiazeczki? Czy badania moge wykonac w mojej przechodni??

NanCy

Katowice, Poland
numer gg: 1311761
GSM 603427450

2. Data: 2003-09-18 15:34:53

Temat: Re: Sanepid
Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nancy" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> -------------------------------
> Witam, badanie kału nie musisz powtarzać, należy jedynie uaktualnić
książeczkę czyli zrobić WR i RTG i iść do lekarza, żeby ją podbił.W
niektórych zawodach WR można robić co 2 lata podobnie jak RTG, ale to zależy
do jakiego lekarza pójdziesz jak różni lekarze tak różne wymagania.
Pozdrawiam A

laryngolog dobry od zaraz potrzebny
Wysoki poziom zelaza w ciazy
ból kręgosłupa - pomocy
LEUKOCYTY!!! POMOCY!!! PROSTY PROBLEM!!!
kilka pytan przed drobnym zabiegiem