Sankcje dla Polski

31. Data: 2016-11-13 12:35:34

Temat: Re: Sankcje dla Polski
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-13 o 12:29, Ikselka pisze:

> Nie wierzę, jakoś po WSI tego nie widać. Tajniaczą się i ambergoldy tylko
> tworzą. I inne tam fundacje procivilne :->

> Tak - jak można być takim durnym jak ty.

Nie masz szans wspięcia się na mój poziom durności. Masz za duże braki w
edukacji.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2016-11-13 14:04:11

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-13 o 11:33, Ikselka pisze:
> A jest? Widziałeś. No to trochę na temat tego, co JEST i WIDZIAŁAM: rano 11
> listopada miałam okazję obserwować na stacji benzynowej tankowanie dwóch
> autokarów -
[ciach wizje]
> a z drugiego grzecznie i cicho wysiadła grupa
> na czarno ubranej młodzieży z oznaczeniami narodowców i grzecznie w
> całkowitym milczeniu stanęła w kolejce czy to do toalety, czy to do kasy w
> sklepie.

Cytat z fejsa (ty pewnie masz zablokowany dostęp, bo ziejących
nienawiścią fejs zablokował, więc pozwoliłem sobie przekleić):

"Tomasz Jarosiński
11 listopad o 13:55 ? Warszawa, Województwo mazowieckie ?
To jest KURWA bydło. Obchody Święta Niepodległości, zaorać. Od rana:
teściowa wepchnięta na podwórko i zwyzywana oraz poszarpana, teksty
"nasramy i naszczamy wam tu kurwo". Aga raz ciągnięta za włosy, drugi
raz okrążona przez grupę "patriotów" i teksty typu "zaraz cię
wyruchamy", a poszła tylko do Apteki, nie widziała ani jednego
policjanta na Centralnym i w Złotych Tarasach. Przed blokiem wysadzanie
śmietników, klęcie, darcie mordy i demolka. JA SIE PYTAM KTO UWAŻA ŻE
MAMY DOBRĄ ZMIANĘ. Tego jeszcze rok temu nie było, a przynajmniej w
takim stopniu. Hordy pijanych, wulgarnych i zamaskowanych bandytów łażą
po mieście demolując co popadnie. TYM CO GŁOSOWALI NA PIS - CH.J WAM W
D..E!!!
P.S. Wśród zwolenników KOD czy PO takich zachowań nie zaobserwowałem.
P.S. 2 To nie w TVN tylko na własne oczy widziałem"

I co ikselka, to pewnie prowokatorzy?

Zwolennikom PIS powrotu do zdrowia życzę.
I ikselce.
Piotr

33. Data: 2016-11-13 14:16:43

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na czarno ubranej młodzieży z oznaczeniami narodowców i grzecznie w
> całkowitym milczeniu stanęła w kolejce czy to do toalety, czy to do kasy w

I jeszcze specjalnie dla ikselki, jak widać nie jesteś wyjątkiem, takich
jak ty można spotkać przypadkiem w tramwaju:

"Ruben Buraczek
20 godz. ? Kraków, Województwo małopolskie ?
Co za sytuacja...pierwszy raz coś takiego mnie spotkało...
No to w "skrócie":
Jade sobie tramwajem nr18 od Św. Gertrudy na Stradom. Słyszę, że w
tramwaju trwa jakaś awantura. Nawet nie tyle co awantura, a słowotok
pewnej pani, po pięćdziesiątce. Przysłuchałem się o czym mówi... i
okazało się, że zwraca się do siedzącej obok (około 20 letniej) bardzo
ładnej blondynki. A zwracała się w sposób następujący (przepraszam za
wulgaryzmy... cytuję):
- "Ty głupia ukraińska ku*wo! Nie masz prawa tu być! Wracaj na Ukrainę
robić loda Putinowi! Jeszcze trochę i zrobimy z wami porządek!
Poobcinamy wam głowy i wydłubiemy oczy jak wy nam w Wołyniu! Nie znasz
dnia ani godziny kiedy przyjdziemy po Ciebie ścierwo ludzkie! " - w tym
momencie dziewczynie zaczęły lecieć łzy, wstała i pobiegła na drugi
koniec tramwaju i zaczęła dość mocno szlochać... patrzę po
współpasażerach - przerażające 0 rekacji... No to zagotowała się we mnie
moja buraczana krew i najpierw zwracając się do starszej kobiety
powiedziałem, żeby swoje wypaczone zdanie trzymała dla siebie, że taki
poziom nienawiści się leczy to raz a dwa, jeżeli nie chce się leczyć to
za chwilę zadzwonię na policję bo groziła tej dziewczynie śmiercią, co
jest w tym kraju karalne. I jedyną niechcianą osobą w tym tramwaju i w
tym kraju jest ona i jej posrane zdanie, którego koniec końców nikogo
nie obchodzi. Wtedy dopiero jedna Pani dołączyła do mnie i zaczęła
tłumaczyć tej starszej pani "patriotce", że powinna się wstydzić i
przeprosić tę dziewczynę. Na co polska "patriotka" powiedziała, że Pani
jest brudną cygańską ku*wą (Pani była po prostu opalona...) i powinna
się umyć a nie zwracać jej uwagę. Mi też się dostało od żydów i pedałów
:) . W końcu jednak Pani po dobroci wysiadła z tramwaju. Ja - "pedalski
żyd" wraz z panią "brudną cyganką" poszliśmy poprzytulać i uspokoić
złotowłosą Ukrainkę. Ona nam wytłumaczyła, że ta Pani ją zaatakowała
ponieważ z tatą przez telefon rozmawiała po Ukraińsku... Chyba nam się
udało wytłumaczyć jej, że jest tu chciana, że może mówić w języku jaki
jej się podoba no i, że ta Pani to margines społeczeństwa i nikt poza
nią tak nie myśli. Zakończyło się na uśmiechu dziewczyny.
Chcę mocno wierzyć, że jest tak jak tłumaczyliśmy tej dziewczynie... No
właśnie tylko czy oby napewno? Widząc wpisy niektórych znajomych na FB,
jak to się broni "narodowców" którzy w 90% chyba mentalnie stoją po
stronie starszej polskiej "patriotki". Przeraża mnie to gdzie zmierzamy.
Ale od dziś zapowiadam, że choćby na najmniejszy akt mowy nienawiści
przez kogokolwiek z moich znajomych czy też nie, będę reagował tak samo
- czyli zgłoszeniem na policje.
Jeżeli ktoś kategoryzuje i segreguje ludzi przez ich narodowość,
historię ich kraju (sic!), kolor skóry, orientacje seksualną, ulubioną
muzykę itp. powinien obrazić się na swoich rodziców czy opiekunów
ponieważ najwyraźniej nie zaznali w dzieciństwie fundamentalnej wartości
w życiu jaką jest miłość."

To się leczy.
Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2016-11-13 17:34:50

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> "Tomasz Jarosiński
> 11 listopad o 13:55

Skąd w wiadomości z godziny 4:55 wiedział co będzie o godz. 13:55?

11 listopad o 04:55 ? Warszawa
https://www.facebook.com/tomasz.jarosinski.54/posts/
1233041380085887

Interesujące.

35. Data: 2016-11-13 17:55:12

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> 11 listopad o 04:55 ? Warszawa
> https://www.facebook.com/tomasz.jarosinski.54/posts/
1233041380085887

Jak Kviecie Ty nasz wyjaśnisz skąd o 4:55 wiedział o marszu, daj znać.
http://s5.ifotos.pl/img/sciemajpg_axsrapw.jpg

Tylko się nie zawieś.

36. Data: 2016-11-13 18:14:17

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik v...@g...com ...

> Skąd w wiadomości z godziny 4:55 wiedział co będzie o godz. 13:55?
>
> 11 listopad o 04:55 ¡ Warszawa
> https://www.facebook.com/tomasz.jarosinski.54/posts/
1233041380085887

Mogłbyś wyjasnic bo nie specjalnie jestem mocny w facebooku.
Wchodze na te wiadomosc i mam godzine 13:55. Komentarze zaczynają się po
14.
Gdzie widzisz godzine 4:55?

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

37. Data: 2016-11-13 18:35:10

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-13 o 17:55, v...@g...com pisze:
1233041380085887

> Jak Kviecie Ty nasz wyjaśnisz skąd o 4:55

A jak wyjaśnisz 4:55?

Pozdrawiam
Piotr

38. Data: 2016-11-13 20:44:16

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:

> Patrzcie jak kurwa salto obłudy wywineła

http://wyborcza.pl/1,76842,11599982,Cyfrowa_klapa_po
lskich_urzedow__Bruksela_wstrzymala.html

2012 rok.

Czy ty się kurwo ze wsi dobrze czujesz, już w 2012 przestaliśmy kasę z Uni dostawać?
Nie kurwo obłudna że wsi teraz zrobili szaban, bo wielkie złodzejstwo i upadek
państwa prawa , z dzikimi kurwami z buraczkowa kraj zniszczyło.

39. Data: 2016-11-14 00:10:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Nov 2016 12:35:34 +0100, Kviat napisał(a):

> Nie masz szans wspięcia się na mój poziom durności. Masz za duże braki w
> edukacji.

Dukaj dalej. A WSI te papierki...

40. Data: 2016-11-14 00:12:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Nov 2016 14:04:11 +0100, Kviat napisał(a):

> I co ikselka, to pewnie prowokatorzy?

Jak nic.

Nareszcie wojsko idzie na Pis
Dziesięć liberalnych przykazań Bertrand'a Russell'a
Jaki ustrój w Polsce wrócił ?
ONZ: POLSKA ŁAMIE PRAWA CZŁOWIEKA
Coraz lepiej