Sankcje dla Polski

51. Data: 2016-11-15 00:23:18

Temat: Re: Sankcje dla Polski
Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No i daj pyska za to ostatnie zdanie :-D

Ode mnie też. :-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

52. Data: 2016-11-15 00:44:27

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 00:23, LeoTar pisze:

> Ode mnie też. :-)

No i ode mnie. Razem z zapleczem umysłowo najuboższym acz ideowo
zaangażowanym.
http://lighter.blox.pl/resource/hajlowanie.jpg

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

53. Data: 2016-11-15 06:00:53

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik Kviat null ...

> Vernon ma rację. Faktycznie tak wyświetla.
> W Operze jako zalogowany pokazuje:
> "11 listopad o 13:55 ¡ Warszawa, Województwo mazowieckie"
> Równocześnie w FF bez logowania:
> "11 listopad o 04:55 ¡ Warszawa, Województwo mazowieckie"
>
> (nie chce mi się robić i zamieszczać zrzutów ekranu ;))

pozostaje kluczowe pytanie - o ktorej w takim raie ten post był napisany?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

54. Data: 2016-11-15 06:54:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 00:44, Kviat pisze:

> No i ode mnie. Razem z zapleczem umysłowo najuboższym acz ideowo
> zaangażowanym.
> http://lighter.blox.pl/resource/hajlowanie.jpg

No to i ode mnie. Razem z unijno bojowym męskim zasobem osobowym :)
http://p3.kimono.pl/p3.kimono.pl/48bae737431a31cf866
fc26473df259f.jpg

Dębska

55. Data: 2016-11-15 08:15:57

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 06:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat null ...

> pozostaje kluczowe pytanie - o ktorej w takim raie ten post był napisany?

O 13:55 czasu lokalnego w W-wie i o 4:55 czasu lokalnego w USA.
To ta sama godzina. Dałem linka do mapki ze strefami czasowymi,
przyjrzyj się.

Pozdrawiam
Piotr

56. Data: 2016-11-15 12:00:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.11.2016 o 06:54, Przemysław Dębski pisze:

> No to i ode mnie. Razem z unijno bojowym męskim zasobem osobowym :)
> http://p3.kimono.pl/p3.kimono.pl/48bae737431a31cf866
fc26473df259f.jpg

Chciałbyś wcielać do armii gimnazjalistów?

Poza tym - w boju hybrydowym byś się mógł zadziwić takim zasobem osobowym.

Ewa

57. Data: 2016-11-15 15:01:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2016 10:06:08 +0100 (GMT+01:00),
?ISO-8859-2?Q?rzemys=B3aw_D=EAbski_ napisał(a):

> Pysk :)

No, się doczekałam... Cóż, powiedziało się a, cza i be. :-*
:-)))

58. Data: 2016-11-15 21:00:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik Kviat null ...

> O 13:55 czasu lokalnego w W-wie i o 4:55 czasu lokalnego w USA.
> To ta sama godzina. Dałem linka do mapki ze strefami czasowymi,
> przyjrzyj się.

Czyli vernon zaliczył piekny strzał w stope...
Ach te teorie spiskowe...

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

59. Data: 2016-11-15 22:03:24

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-15 o 21:00, Budzik pisze:

> Czyli vernon zaliczył piekny strzał w stope...
> Ach te teorie spiskowe...

Tak to właśnie, niestety, działa. To specyficzna grupa ludzi i przyznam
uczciwie, że od jakiegoś czasu ich ilość mnie trochę zaskakuje... w
końcu PIS sam siebie nie wybrał...

Ikselka, chiron i im podobni, stosują dokładnie taki sam mechanizm.
(Nie popierasz dobrej zmiany? To na pewno jesteś UBek od koryta
oderwany, lewak, gej, cyklista, a może jeszcze i co gorszego... jakiś
wegetarianin... fuj... Nie rozumiem zjawiska kondensacji pary wodnej za
samolotem? To na pewno chemtrailse rozsiewane żeby podtruć
społeczeństwo... itd.)
Zamiast pomyśleć, czy zwyczajnie zapytać gdy się czegoś nie wie czy nie
rozumie, to oczywiście łatwiej pierdolnąć jakąś insynuację ad personam,
która pasuje do koncepcji i pokręconej wizji świata.
Merytoryczna dyskusja kompletnie nie ma znaczenia, oni i tak znają
"prawdę" :)

Przecież przyczyn takiej rozbieżności w godzinach może być zatrzęsienie:
od normalnego (dla kogoś kto ma pojęcie o serwerach) zachowania, poprzez
banalny błąd na serwerze - synchronizacja z zegarem wzorcowym się
rozjechała, czy wyświetlenie jakiejś kopii posta z serwera zapasowego,
bo akurat główny padł... no można wymyślać mniej lub bardziej trafne
przyczyny.
Miał w czym wybierać.

Ale nie... bo bardziej interesujące jest: "skąd wiedział o 4:55 co
będzie o 13:55" :):)
W ogóle mu nie przeszkodziło, że jasnowidzenie to najmniej prawdopodobna
przyczyna, jaką tylko można wymyślić :)

Pozdrawiam
Piotr

60. Data: 2016-11-16 18:37:39

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Budzik napisał:

> To jest tylko jpg - moze być przerobiony.

Może, ale ja robiłem printscreena i nie przerabiałem.

> Jak sie wyloguje to w ogole nie widze postów na tym koncie.

U mnie widać kiedy jestem wylogowany.

> Ty widzisz z inna godzina niz po zalogowaniu?

Niezalogowany = godz 4:55
Zalogowany = 13:55

Nareszcie wojsko idzie na Pis
Dziesięć liberalnych przykazań Bertrand'a Russell'a
Jaki ustrój w Polsce wrócił ?
ONZ: POLSKA ŁAMIE PRAWA CZŁOWIEKA
Coraz lepiej