Sansewieria - klopoty z ukorzenieniem

1. Data: 2000-05-30 07:22:45

Temat: Sansewieria - klopoty z ukorzenieniem
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Zgodnie z zaleceniami roznych pism, pisemek i pismidel pocielam lisc na
kawalki, wsadzilam po uprzednim utytlaniu w ukorzeniaczu (oczywoscie
nozkami do dolu, zeby nikt nie sugerowal, ze moze po prostu nie ta
strona) i.....i czekam, czekam od 1-2 miechow i nic nie wyrasta.... Co
moze byc? Czy moze lisc powinien byc odpwiednio mlody lub stary, czy
podejrzewacie jakies inne przyczyny? A moze to sie tak wlasnie ciezko
przyjmuje?
Pomozcie, bo pare osob ma obiecane roslinki i juz sie nie moga doczekac,
a ja tylko oczami swiece.... :(

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-05-30 07:38:59

Temat: Re: Sansewieria - klopoty z ukorzenieniem
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

To stad luna nad Goclawiem.A ja myslalem ze to pozar.
Juras

3. Data: 2000-05-30 08:48:36

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Jesli sadzonki zywe, to trzeba czekac.
Dorota

4. Data: 2000-05-30 13:25:16

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:

> Jesli sadzonki zywe, to trzeba czekac.

Troche jakby juz zwiedly :(
A dlugo sie czeka?

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2000-05-30 13:29:39

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Miesiac to nie jest dlugo. ale wyciagnij jedna sadzonke i sprawdz, czy
ma korzonki. jesli nie, to moze termin niedobry? albo podloze. chyba
najlepszy jest wilgotny piasek.
D.

6. Data: 2000-05-30 13:47:54

Temat: Odp: Sansewieria - klopoty z ukorzenieniem
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> Miesiac to nie jest dlugo. ale wyciagnij jedna sadzonke i sprawdz, czy
> ma korzonki. jesli nie, to moze termin niedobry? albo podloze. chyba
> najlepszy jest wilgotny piasek.

Mozna tez w wodzie - kiedys udalo sie zupelnie przypadkiem, w takiej karafce
o nislychanie waskiej szyjce, na dnie odrobina wody, która nie wyparowala,
bo szyjka byla zatkana tym lisciem - po paru miesiacach w czasie sprzatania
wyciagam...i co to takie biale na dole?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2000-05-30 17:21:33

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - po paru miesiacach w czasie sprzatania
widac od razu gdzie spedzasz wolny czas.
Pozdrawiam, jerz.

8. Data: 2000-05-31 07:15:06

Temat: Re: Odp: Sansewieria - klopoty z ukorzenieniem
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> (...) po paru miesiacach w czasie sprzatania

Po paru miesiacach? Mi ludzie juz nad glowa o te sadzonki przytupuja.... :(

Pozdrawiam,
robal.

9. Data: 2000-05-31 07:16:42

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:

> najlepszy jest wilgotny piasek.

To pewnie przez te ziemie - nawet szczypiorek mi w niej nie rosnie :(

Pozdrawiam,
robal.

10. Data: 2000-05-31 07:36:39

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Po paru miesiacach? Mi ludzie juz nad glowa o te sadzonki przytupuja....
:(

> Pozdrawiam,
> robal.
A pisalas ze nie lubisz sasiadow z gory?
Juras

program
Re: mszyca biała i czarna
powojniki