Sąsiadki :-(

211. Data: 2005-06-21 07:09:15

Temat: Re: Sąsiadki :-(
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.06.2005, o godzinie 19.14.59, na pl.soc.rodzina, puchaty
napisał(a):

> Albo wyjść na spacer dla swego zdrowia i spokojności.

Ale na dworze też palą... też gadają... psy chodzą... niebezpiecznie jest.
;)

*Habeck*
- Schutzbach

212. Data: 2005-06-21 07:10:31

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.06.2005, o godzinie 22.40.56, na pl.soc.rodzina, Paulinka
napisał(a):

> Puchaty ja w kawalerce mieszkam, klimy nie mam, nie załsużyłam jednym
> słowem:)

Ale tu o sponsoring chodzi, a nie o klimę. ;)

*Habeck*
- Schutzbach

213. Data: 2005-06-21 07:11:29

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.06.2005, o godzinie 23.06.18, na pl.soc.rodzina, Paulinka
napisał(a):

> U mnie te ogłosy powodują, że śmiem sądzić, iz panowi wyjątkowo dobrze się
> bawią:).

Wyrzucajcie puste butelki i problem zniknie.

*Habeck*
- Schutzbach

214. Data: 2005-06-21 07:24:14

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:kawgm5pmfthz$.dlg@habeck.pl...

> No... racja. I psychoterapeuci nie mieliby roboty. Komóreczka dla
każdego
> dziecka sprzyja rozwojowi prawidłowej i nudnej osobowości. ;)

Ale jak się kanapy nie wstawi do takiej komóreczki, to przynajmniej
nie ma z czego spadać i sąsiedzi nie muszą obgryzać paznokci ze
zdenerwowania, czy dziecku się nic nie stało. Jednym słowem równowaga
jest - ktoś traci, ktoś zyskuje. I tak to się kręci już od ładnych 6
tysięcy lat... ;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

215. Data: 2005-06-21 07:27:06

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d98as8$38v$1@nemesis.news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał/a:
> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> wiadomości news:d97i1a$724$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bo Ty jesteś wyjątkowa.

:-)

> Pozdrawiam ;)
> H. (a swoją drogą możemy się założyć, którą z nas by prędzej zaczęli
> diabli brać; tylko z pomiarem może być problem, bo ja jako
> zastraszona presją społeczną bezdzietna stara panna zaciskam zęby i
> usiłuję nie okazywać)

To na miano wyjątkowej raczej chyba Ty zasługujesz. Ja okazuję i to czasem
niewspółmiernie szybko, że zaraz pozabijam te bachory, które się drą i nie
będę zważac na żadne okoliczności ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Wyobraźcie sobie tę ciszę, gdyby ludzie mówili tylko to, co wiedzą
/Karel Capek/

216. Data: 2005-06-21 07:27:52

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d96a9p$lvi$1@inews.gazeta.pl,
Jolanta Pers <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:

> Proponuję wprowadzić taką nową świecką tradycję - niezamężne kobiety
> w 35-te urodziny odwiedzają kolegę Habecka i dają mu ceremonialnie po
> ryju.

Chwilowo niezamężne czy koniecznie stare panny?
Bo nie wiem, czy mam się szykować ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Należy zawsze być zakochanym
- to powód dla którego nigdy nie powinno się brać ślubu

217. Data: 2005-06-21 07:29:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nad nimi zapanować?

*Habeck*
- Schutzbach

218. Data: 2005-06-21 07:34:10

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.06.2005, o godzinie 09.24.14, na pl.soc.rodzina, Agnieszka
napisał(a):

> Ale jak się kanapy nie wstawi do takiej komóreczki, to przynajmniej
> nie ma z czego spadać i sąsiedzi nie muszą obgryzać paznokci ze
> zdenerwowania, czy dziecku się nic nie stało.

Ale Ty złośliwa jesteś! Musiałaś się w komórce wychować! Chyba krążymy
teraz gdzieś w okolicach kultury buszmeńskiej. ;)

> Jednym słowem równowaga
> jest - ktoś traci, ktoś zyskuje. I tak to się kręci już od ładnych 6
> tysięcy lat... ;-)

Jak nie dłużej. :)

Zadzwonię do żony i zapytam się, czy dzieci dzisiaj śniadanie dostaną i
wyjdą z komórki bo rano były nieznośne (głośno tupały). ;)

*Habeck*
- Schutzbach

219. Data: 2005-06-21 07:42:13

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.06.2005, o godzinie 09.27.52, na pl.soc.rodzina, Xena napisał(a):

> Chwilowo niezamężne czy koniecznie stare panny?
> Bo nie wiem, czy mam się szykować ;-)

Jako zainteresowany odpowiadam:
l...@h...pl

*Habeck*
- Schutzbach

220. Data: 2005-06-21 07:50:15

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1dekervvrfcb0$.dlg@habeck.pl...

przynajmniej

> Ale Ty złośliwa jesteś!

Ależ skąd, ja tylko dbam o dobre samopoczucie sąsiadów.

> Musiałaś się w komórce wychować!

No a jak. Przecież skądś czerpię moje idealne metody wychowawcze ;-)

> Chyba krążymy
> teraz gdzieś w okolicach kultury buszmeńskiej. ;)

Ja myślę, że akurat dzieci buszmenów to nawet mogłyby się ucieszyć jak
od czasu do czasu będę miały okazję schować się przed słońcem...

> Jak nie dłużej. :)

No dobra, tego wątku ciągnąć nie będę, chwilowo mam przesyt waśni na
pewnym tle ;-)

> Zadzwonię do żony i zapytam się, czy dzieci dzisiaj śniadanie
dostaną i
> wyjdą z komórki bo rano były nieznośne (głośno tupały). ;)

Jak tupały to zdecydowanie im się nie należy. I chyba nawet należałoby
utrzymać taki stan co najmniej do soboty.
;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

Prosba o porade/ rozstrzygniecie...