Sąsiadki :-(

21. Data: 2005-06-16 07:06:49

Temat: Re: Sąsiadki :-(
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
news:42b0bafd$0$2135$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Miałem przez jakiś czas nad sobą sąsiadów z małym dzieckiem.
> Dziecko przez znaczną część dnia biegało po pokoju, w BUCIKACH (bo
> przecież się k....a może pośliznąć), a także odbijało piłeczką albo inną
> p...ą kuleczką o podłogę. Interweniowałem parę razy. No sorry, ale gdy się
> mieszka w bloku należy jednak brać pod uwagę innych ludzi i tresować
> swoich milusińskich.

A Ty, jak rozumiem, bezdzietny :)

--
pozdrawiam, misiczka

Seks jest niebezpieczny jedynie wtedy,
gdy się go zakazuje.
Larry Flynt
http://misiczka.com

22. Data: 2005-06-16 07:10:35

Od: "proxy" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle, albo olac albo napisac pismo do prokuratury o "nękanie"
policją.
Jedno lub drugie da wymarzony efekt.

proxy

23. Data: 2005-06-16 07:15:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
> Mój problem polega na kłopotach sąsiadkami (dwie siostry).

Może ja też z drugiej strony barykady stanę, mam nadzieję, że zdążę
przed przekształceniem tej dyskusji w kłótnię religijną.
Upierdliwy sąsiad, któremu wszystko przeszkadza potrafi napsuć krwi,
to fakt, ale może jednak należałoby zacząć od sprawdzenia, czy on aby
nie ma racji? Sama piszesz, że przed remontem było OK, problemy się
zaczęły po remoncie. Który jeśli dobrze sobie wyobrażam zakres prac
polegał na zdarciu starej podłogi całkowicie aż do stropu, położeniu
na to nowej wylewki bezpośrednio na strop i na to parkietu? Jeśli tak
to zostało wykonane, to ja się sąsiadkom nie dziwie, bo pewnie u nich
w pokoju rozlega się głośno każdy wasz krok i każde wypowiedziane
słowo. Pomiędzy poziomami powinna być jakaś izolacja głusząca, kiedyś
dawało się płyty paździerzowe, teraz raczej styropian, ale on powinien
być!

Możecie się z sąsiadkami kłócić, wzywać na siebie policję, po sądach
ciągać, inwektywami na schodach obrzucać, ale to do niczego oprócz
starganych nerwów nie doprowadzi. Proponuję raczej na spokojnie, przy
najbliższej okazji zacząć rozmowę od próby przekonania sąsiadek, że
przecież wy normalnie żyjecie i zróbcie próbę: włączcie telewizor z
normalną głośnością, dzieci poproście, żeby się normalnie bawiły i
niech powiedzmy mąż z jedną z sąsiadek usiądą u was i tez normalnym
głosem rozmawiają, a Ty z drugą sąsiadką usiądźcie u niej i
posłuchajcie jak to słychać. Może się wtedy okazać, że sąsiadki nie są
przewrażliwione i chore z nienawiści, tylko po prostu chcą mieć choć
odrobinę spokoju we własnym mieszkaniu i mają dosyć życia wewnątrz
bębna.

J.

24. Data: 2005-06-16 07:29:39

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pomiędzy poziomami powinna być jakaś izolacja głusząca, kiedyś
> dawało się płyty paździerzowe, teraz raczej styropian, ale on
powinien
> być!

A ja mam na podłodze terakotę i o ile sobie dobrze przypominam, to
między terakotą i betonem jest tylko wylewka... Naprawdę z ciekawości
pytam (nie, sąsiadka do tej pory nie zgłaszała zastrzeżeń): pod
terakotą też powinna być izolacja? Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie
kładzenia terakoty na styropian, ale naprawdę nie wiem. Jak to powinno
być rozwiązane?

Pozdrawiam,
Agnieszka

25. Data: 2005-06-16 07:31:54

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości

> [...]
> sobie
> kładzenia terakoty na styropian, ale naprawdę nie wiem. Jak to

Styropian powinien być. Oczywiście nie taki normalny, miękki, na
podłogę się stosuje styropian "podłogowy", mniejsza o jego oznaczenia
firmowe, ale od zwykłego jest o wiele twardszy i sztywniejszy. W
typowych blokach mieszkaniowych obecnie budowanych zwykle pod wylewką
coś takiego się znajduje, ale wyjątki się zdarzają.

J.

26. Data: 2005-06-16 07:40:05

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> Bo już nie wiem, kto przesadza, one, czy my??????????
>
> Dorota, w depresyjnym nastroju

Podobny błąd popełnialiśmy z naszym pierwszym synkiem. Jak tylko chciał spać
to zawsze na paluszkach, tv cichuteńko, rozmowy szeptem, okna pozamykane a
jak ktoś trochę nachałasował to od razu nerwy nas brały, a małemu i tak
wszystko przeszkadzało. Z koleinymi dziećmi się nie cackaliśmy, zasypiały
przy telewizorze, podczas głośnych rozmów, w trakcie małych imprez itp.
Przykład wydaje mi się jak najbardziej uzasadniony, bo chyba nie ma
wątpliwości że z Twoimi sąsiadkami trzeba postępować jak z dziećmi.

Pozdrawiam
Andrzej

27. Data: 2005-06-16 08:02:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wylewką
> coś takiego się znajduje, ale wyjątki się zdarzają.

OK, mój błąd. On tam prawdopodobnie jest, bo my nic nie zrywaliśmy,
tylko kładliśmy podłogę na to co było (nowe mieszkanie). Wydawało mi
się, że na stan surowy powinniśmy jeszcze położyć jakiś wygłuszacz.

Agnieszka

28. Data: 2005-06-16 08:21:02

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakby moj sasiad przyszedl z pretensja, ze moje roczne dziecko mi tupta po
> mieszkaniu, albo rzuca pileczka tudziez jakimis zabawkami, to bym mu
> zwyczajnie powiedziala, zeby sie bujal. Dziecka na zyczenie sasiada w
> krzeselku na caly dzien nie usadze odbierajac wszystko, co z rak moze
> wypuscic, bo to by byla jakas paranoja. Mieszkajac w bloku trzeba miec
> swiadomosc, ze nie bedzie totalnej ciszy.

Taa... totalnej ciszy... ;) Ktoś tu liczy na coś takiego?

Dziecko było co najmniej dwuletnie. Biegając bez bucików i nie grając w domu
w koszykówkę żyło i dawało żyć innym.
Ale komu by się chciało tego dopilnowywać, nie? :)

EOT bejbi.

Paff

29. Data: 2005-06-16 08:21:40

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albin" <p...@n...net> napisał w wiadomości

> O nareszcie! Jakas rzeczowa informacja. Chce sie doszkolic w tej materii.
> Bylbys
> uprzejmy podac mi zrodlo gdzie zaczerpnales te madrosc?

Masz inne 'informacje'? To fajnie :) W różnorodności siła.

Paff

30. Data: 2005-06-16 08:23:42

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości