Sąsiadki :-(

31. Data: 2005-06-16 08:39:48

Temat: Re: Sąsiadki :-(
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
news:42b0bafd$0$2135$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Miałem przez jakiś czas nad sobą sąsiadów z małym dzieckiem.
> Dziecko przez znaczną część dnia biegało po pokoju, w BUCIKACH (bo
> przecież się k....a może pośliznąć)

A taki pożyteczny gadżet jak skarpetki antypoślizgowe najwyraźniej szanownym
państwu sąsiadom nawet się nie śnił. :)

P.

32. Data: 2005-06-16 08:43:54

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> A taki pożyteczny gadżet jak skarpetki antypoślizgowe najwyraźniej
szanownym
> państwu sąsiadom nawet się nie śnił. :)

wierzenie reklamie tak sie właśnie kończy :) One moze są antypoślizgowe, ale
z niczego tak stopa łatwo nie wyjeżdża, hehe.

Margola, Której Syn Wychował Się Zasadniczo Boso (ideologicznie!)

33. Data: 2005-06-16 08:44:13

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki <s...@p...acn.wawa> napisał(a):

> Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Tak, i co?

To masz przerąbane - Twoje zdanie się nie liczy, bo jesteś zblazowanym
egoistą, który nie dość, że nie przekazał własnych genów przyczyniając się do
przeludnienia tej nieszczęsnej planety, to jeszcze jest na tyle nieczuły, że
nie zachwyca się popisami akustycznym dziecięcia, które kiedyś będzie
pracowało na Twoją emeryturę.

Nasi obecni sąsiedzi bezpośredni z góry na szczęście dzieci nie mają (i są na
tyle przytomni, że w kawalerce rozmnażać się nie będą), bo czasem z
przerażeniem przypominam sobie jakiś kinderbal odbywający się nad naszym
poprzednim mieszkaniem (tupot kilkunastu "małych" stópek ośmiolatków i okrzyki
"kulwa, kulwa").

JoP

34. Data: 2005-06-16 08:53:32

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:d8redr$fmg$1@nemesis.news.tpi.pl...

<snip>
> szanownym
>
> wierzenie reklamie tak sie właśnie kończy :) One moze są antypoślizgowe,
> ale
> z niczego tak stopa łatwo nie wyjeżdża, hehe.

właśnie odebrałaś mi resztkę wiary i nadziei :)

> Margola, Której Syn Wychował Się Zasadniczo Boso (ideologicznie!)

:)

P.

35. Data: 2005-06-16 08:54:24

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)

Może Cię rozczaruję: nie chodziło mi o sąsiadów, tylko o rozwój stopy :)

Margola

36. Data: 2005-06-16 09:07:20

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:d8rf1f$jin$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Może Cię rozczaruję: nie chodziło mi o sąsiadów, tylko o rozwój stopy :)

Spoko :) Liczy się efekt końcowy :)

Ale swoją drogą, jak to jest: jeśli się ma dzieci, to się uważa, że się ma
dzięki temu specjalne prawa we wszystkich dziedzinach życia (i współżycia
społecznego)?

P.

37. Data: 2005-06-16 09:09:27

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale swoją drogą, jak to jest: jeśli się ma dzieci, to się uważa, że się ma
> dzięki temu specjalne prawa we wszystkich dziedzinach życia (i współżycia
> społecznego)?

Bo tak jest / być powinno :)
Jeśli czujesz się poszkodowany - do dzieła!

Pozdrawiam,
Radek

38. Data: 2005-06-16 09:15:30

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się ma
> dzięki temu specjalne prawa we wszystkich dziedzinach życia (i

Się nie uważa. Się mówi dzieciom, jak mają się zachowywać, że mają nie
grać w piłkę w domu, nie rzucać niczym o podłogę i parę innych rzeczy.
A potem się wychodzi z duszą na ramieniu i z dziećmi przy nodze na
spacer i się kuli ze strachu pod furiastycznymi spojrzeniami "jak oni
_śmiom_ iść ulicą z dzieckiem, które pewnie zaraz zacznie krzyczeć,
biegać, potrącać i kopać staruszki".

A co mi tam, jedna kłótnia więcej, jedna mniej...

Agnieszka

39. Data: 2005-06-16 09:17:35

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wierzenie reklamie tak sie właśnie kończy :) One moze są
> antypoślizgowe, ale
> z niczego tak stopa łatwo nie wyjeżdża, hehe.

No to rajstopki z absem, z tego dziecię już chyba tak łatwo nie
wyjedzie? ;-)

J.

40. Data: 2005-06-16 09:18:05

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dzięki temu specjalne prawa we wszystkich dziedzinach życia (i współżycia

Powstanie takich pytań ma imo dwa główne źródła. Pierwsze to faktycznie
zachowanie części rodziców, którzy takie prawa sobie przez pomyłkę nadają.
Myślę że to jak zwykle mniejsza ale bardziej wyszczekana grupa. A drugie to
próba uogólnienia dyskredytująca wszystkich i pozornie odbierająca im
argumenty, przez inne grupy, broniące swych własnych interesów.

Pozdrawiam
Andrzej

Prosba o porade/ rozstrzygniecie...
Olszewski jan