Sąsiadki :-(

41. Data: 2005-06-16 09:19:57

Temat: Re: Sąsiadki :-(
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d8rg66$rpc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Bo tak jest / być powinno :)
> Jeśli czujesz się poszkodowany - do dzieła!

O nie, "nie rób drugiemu, co tobie niemiłe" :).
A już na pewno nie w tej kawalereczce.

P.

42. Data: 2005-06-16 09:23:20

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.06.2005, o godzinie 10.21.40, na pl.soc.rodzina, niezbecki
napisał(a):

> Masz inne 'informacje'? To fajnie :) W różnorodności siła.

Ja chętnie poczytam jak udowadniacie swoje racje. Myślałem, że to kwestia
wiary, a nie pewności i dowodów... ale może to ja się mylę. :)

*Habeck*
- Schutzbach

43. Data: 2005-06-16 09:25:35

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.06.2005, o godzinie 11.07.20, na pl.soc.rodzina, niezbecki
napisał(a):

> Ale swoją drogą, jak to jest: jeśli się ma dzieci, to się uważa, że się ma
> dzięki temu specjalne prawa we wszystkich dziedzinach życia (i współżycia
> społecznego)?

To podobnie jak z właścicielami psów. Masz coś do nich? :)

*Habeck*
- Schutzbach

44. Data: 2005-06-16 09:25:39

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzięki temu specjalne prawa we wszystkich dziedzinach życia (i współżycia

Odpowiem pytaniem na pytanie: a jak się nie ma dzieci, to się przypadkiem
nie jest jakby nieco bardziej drazliwym na ich punkcie?
;)

Oba ppytania zakładają wyłącznie błędne odpowiedzi :)

Margola Co Ma Prawa I Obowiązki

45. Data: 2005-06-16 09:26:08

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cpojujuwkazl$.dlg@habeck.pl...

> Ja chętnie poczytam jak udowadniacie swoje racje. Myślałem, że to kwestia
> wiary, a nie pewności i dowodów... ale może to ja się mylę. :)

Ależ oczywiście, że wiary. Chociaż moje podejście wydaje mi się
'defaultowe'. Ciężar dowodów przerzuciłbym na tych, którzy postulują, że
jest 'coś więcej' :)

Paff

46. Data: 2005-06-16 09:26:43

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to rajstopki z absem, z tego dziecię już chyba tak łatwo nie
> wyjedzie? ;-)

Nosiłeś kiedy bawłniane rajstopki w upał? Więcej empatii :)

Margola

47. Data: 2005-06-16 09:30:08

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:d8rh0g$4ok$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nosiłeś kiedy bawłniane rajstopki w upał? Więcej empatii :)

W upał to się na naturalnym ABSie biega, na grzyba w upał cokolwiek
dziecku na nogi zakładać?
I proszę mi nie wytykać moich traum z dzieciństwa, o! ;-)

J.

48. Data: 2005-06-16 09:31:05

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:nq5n5w8fa4su$.dlg@habeck.pl...

> To podobnie jak z właścicielami psów. Masz coś do nich? :)

Nic, do momentu, gdy brytan zamierzy się na moją kostkę lub siedzi jako
doniczka w oknie i obszczekuje godzinami wszystkich przechodzących. :)
Dziwne?

Paff

49. Data: 2005-06-16 09:33:09

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:d8rgs2$3mv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> Odpowiem pytaniem na pytanie: a jak się nie ma dzieci, to się przypadkiem
> nie jest jakby nieco bardziej drazliwym na ich punkcie?

Nie.:) I powiem Ci w sekrecie, że moja siostra, mająca dzieci, jest bardzo
drażliwa na ich punkcie. Znerwicowana i umęczona. Plus oczywiście
przeżywająca słodkie momenty i ogólnie szczęśliwa z tego, że są :)

Paff

50. Data: 2005-06-16 09:34:13

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W upał to się na naturalnym ABSie biega, na grzyba w upał cokolwiek
> dziecku na nogi zakładać?

Ja nie wiem, ja nawet jesienią nie wkładałam zbyt wiele ;)

> I proszę mi nie wytykać moich traum z dzieciństwa, o! ;-)

:)

Margola

Prosba o porade/ rozstrzygniecie...
Olszewski jan