Jaka trawa i jak ?

11. Data: 2003-04-23 11:47:34

Temat: Re: Sąsid i trawnik - długie
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:0...@n...onet.pl...

> stukają się w > głowę.
>
> Opowiadanie super!!! :-))
> Do Rafała: dołącz to koniecznie na stronę grupy do działu trawnikowego. :-))
> Będzie dla wielu amatorów  trawniczków jak znalazł. :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Co to znaczy &#8211 albo &#8217 ??? Jakieś szyfrowane wulgaryzmy?? :-)
> J.

Te "krzaczki" to pewnie jakieś znaki formatujące. Mam problem z dostępem do
internetu i pisałem ten kawałek na boku a potem wkleiłem. Nie było tego widać
podczas wysyłania.
Dzięuję za uznanie, ale się chyba sąsiadowi nie pochwalę.
Pozdrawiam
Leszek

12. Data: 2003-04-23 12:03:53

Temat: Odp: Sąsid i trawnik - długie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do > internetu i pisałem ten kawałek na boku a potem wkleiłem. Nie było tego

Aż szkoda :-) Bo już myslałem, ze soczyście mięsem przecinkujesz :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

13. Data: 2003-04-23 12:29:25

Temat: Re: Jaka trawa i jak ?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

l...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<0...@n...onet.pl>...
>[...] Psa już zamyka w boksie na pojemnik ze
>?mieciami - w końcu jest wiosna i trawa zaczyna rosn?ć - nie można jej
deptać.

Nie przemyslana to decyzja, bo wystarczyloby psa wytresowac, by tepil tylko
mlecze.
Wowczas tak pies jak i wlasciciel bylby zadowolony :)

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2003-04-23 12:47:30

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mlecze.
> Wowczas tak pies jak i wlasciciel bylby zadowolony :)

Słyszałem, że pies może wyszukiwac grzyby w lesie, ale żeby tępił mlecze?
Wygryzanie nie pomoże bo natychmiast odrosną a przecież nie wykopie ich z
korzeniami. Zresztą nawet gdyby umiał to robić, to ja bym mu podziękował za
taką pomoc. Wolę rzadziej kosić bo zauważyłem, że wysoka trawa spowalnia ich
rozplenianie sie.
Pozdrawiam
Leszek

15. Data: 2003-04-23 14:33:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in message

> konkurs na najciekawszą odpowiedź i najciekawsze pytanie.

Chyba w odwrotnej kolejnosci? :-)
"Dzis pytanie - jutro odpowiesz!"

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2003-04-23 19:06:11

Od: "Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał

> Konkluzja &#8211; sąsiad ma najładniejszy trawnik w okolicy ale wszyscy
stukają się w
> głowę.
> Pozdrawiam i przestrzegam

He, he, he ;-))
Samo życie.
Jak wynika z innego wątku,
łatwo uprawia się tylko gajowca :-]]

--
Pozdrawiam, AgaWa

17. Data: 2003-04-23 19:09:34

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Agnieszka Walesiak

> łatwo uprawia się tylko gajowca :-]]

> Pozdrawiam, AgaWa

To wszystko zależy od podejścia,
obecnie na moim trawniku kwitną fijołki; białe,różowe i niebieskie, jest
bajecznie kolorowo :-)
I niech tak zostanie :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

18. Data: 2003-04-23 19:52:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0908.0000054b.3ea678b7@newsgate.onet.pl
Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał(a):

> sąsiad ma najładniejszy trawnik w okolicy ale
> wszyscy stukają się w głowę. Pozdrawiam i przestrzegam

Hejka. Tu się nie ma co stukać w głowę tylko należy podziwiać. :-) Moja
przygoda z trawniczkiem wyglądała następująco: zacząłem od opryskania terenu
Roundupem, następnie wkopałem wokół zakładanego trawnika deski
"półtoracalówki", do których przybiłem linoleum szerokości około 40 cm aby
trawa nie właziła mi w grządki i żeby krety się nie podkopały. Później
nawiozłem taczkami piasek warstwą przeciętnie 10-ciocentymetrowej grubości,
który rozplantowałem i wypoziomowałem przy pomocy rozpiętych sznurków i
granicznych desek, zwapnowałem, zagrabiłem. Oczekując, aż całość osiądzie,
wyrównywałem powierzchnię, zagrabiałem, wyrywałem pojedyncze chwasty i
wyzbierywałem kamiuszczki. Przed siewem mieszanki traw rozsypałem polifoskę,
zagrabiłem całość. Nasiona traw siałem ręcznie w dwie strony - wyszło więcej
nasion niż wynikało z opisu na torebce. :-) Nasiona (wysiewałem po 3 - 4
m.kw.) przykrywałem cienką warstwą rozsiewanej ręcznie przez duże rzeszoto
ziemi próchnicznej (bolał kręgosłup, bo nie wchodziłem na zasiany teren,
żeby nie wgnieść dołków). Ustawiłem potem zraszacz i podlewałem tak, aby nie
dopuścić do przeschnięcia ziemi. Powschodziła trawka ale i pięciorniki
powyłaziły, które delikatnie paluszkami usunęła moja żona. Dość szybko
przystąpiłem do pierwszego koszenia, gdy trawka miała ponad 10 cm długości,
przy pomocy kosiarki mechanicznej. Gwidonek jest inteligentny i trawniczka
nie niszczy. No i jest fajnie. :-)
Pozdrawiam trawniczkowo Ja...cki

19. Data: 2003-04-23 20:00:21

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dirko
> Moja
> przygoda z trawniczkiem wyglądała następująco: zacząłem od
> opryskania terenu (...)

> Pozdrawiam trawniczkowo Ja...cki

A geodety z niwelatorem nie zatrudniłeś :-))
:-) Bogusław

20. Data: 2003-04-23 20:20:21

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Behalf Of Dirko

> A geodety z niwelatorem nie zatrudniłeś :-))
> :-) Bogusław

Moja przygoda z trawnikiem wyglądała tak:
pozbierałam rupiecie (cegły, żelastwo, stodołę :-)
wjechałam kosiarką:-)

Pozdrawiam
Marta
z mniszkami i innymi cudami:-)