Sayonara [ot]

11. Data: 2003-01-10 19:42:35

Temat: Re: Sayonara [ot]
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan wrote:

> BTW chodzilo mi o ekspierda...

spadaj trollu
> Nie przejmuj sie tym szlamem

nie obrazaj lekarzy i wszystkich porzadnych ludzie z tej listy.

12. Data: 2003-01-10 19:42:37

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> WiseMan wrote:
> BTW chodzilo mi o ekspierda...
> Nie przejmuj sie tym szlamem

Bardzo proszę bez obraźliwych słów. Można się z kimś nie zgadzać, można z
kimś nie podejmować dyskusji, jednak w żadnym wypadku nie powinniśmy nikomu
ubliżać.

Pozdrawiam, andrzej

13. Data: 2003-01-10 19:46:02

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja o kims mowilem ? Szlam jest to normalny wyraz. Chcialem zauwazyc, ze
nie powinnismy przejmowac sie szlamem. Co w tym zlego?

--

\/\/ I S E |\/| A N ;-)
Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur

14. Data: 2003-01-10 19:50:12

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwlaszcza tak porzadnych jak ty. Moj mistrzu. Przyjmuje twoje slowa z
powaga. Bardzo przepraszam jesli kogokolwiek obrazielem. Postanawiam
poprawe.
Twoj unizony troll
"Trola mozna zabic tylko ogniem lub kwasem"

15. Data: 2003-01-10 20:04:59

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan wrote:

> Czy ja o kims mowilem ? Szlam jest to normalny wyraz. Chcialem zauwazyc, ze
> nie powinnismy przejmowac sie szlamem. Co w tym zlego?

Zatem przestan trollu spuszczac ten swoj szlam na grupe i
zakoncz trollowanie.
Grupa to medycyna i naucz sie pisac na temat, bo za sciaganie twego
szlamu nie chce wiecej placic.

16. Data: 2003-01-10 20:10:28

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Jan 2003, Yellow Peril wrote:

> 38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.
> Normalną więc wydaje się krytka jakiej podlegają lekarze i terner
> reprezentacji.

dobre :-)) jeszcze trzeba dodac skoki naraciarskie a w moim regionie
taze zuzel

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

17. Data: 2003-01-10 21:58:31

Od: "Moorii" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co ten caly Jacek ma z tymi trollami?
bajek sie naogladal?
pozdrawiam
Monika

18. Data: 2003-01-10 22:05:20

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Jacek, a ten od Ludwika.
I jeszcze ten Japonczyk, ktory wystepuje pod 3 postaciami jednoczesnie.

Na drugi raz czytaj uwaznie i nie rob bledow.
Japonczyk sie przeksztalcil w 3 osobowosci i zaczal mowic sam do siebie.

Podalem identyczne naglowki 3 osob, ktore dyskutowaly,
a wszystkie byly jedna i ta sama osoba, czyli albo Japonczyk nie jest
Japonczykiem, albo ktos tutaj udaje Japonczyka.

Ale na tym polega egzotyka krajowego usenetu.
Ze trollow nigdy nie brakuje.

--
Intellectual Human Cloning Institute (IHCI)
incorporating Human Self(EGO) Gen(SM),

19. Data: 2003-01-11 01:38:45

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarkBarnes wrote:

> Drogi Jacku, czy jak ci tam,
spadaj trollu

> przeczytalem wszystkie twoje posty na grupie pl.sci.medycyna z dn
> dzisiejszego tj. 10.01.2003, ZADEN nie jest na temat,

klamiesz

> wszystkie ignoruja netykiete,
klamiesz

Wszystkie byly merytoryczne i dotyczyly czestych zdarzen naruszenia praw
obywatelskich na grupie medycyna.

Drugi temat dotyczyl prawnie dopuszczalej formy udzielania porad
medycznych przez internet.
Wniosek zostal skierowany do Naczelnej Izby Lekarskiej,
aby okreslila zgodnie z wykladnia, co jest porada medyczna, a co nie
jest,
kto moze udzielac porad medycznych przez internet
i czy moze anonimowo, czy tez musi podpisac sie imiennie

trzeci temat dotyczyl usenetowych trolli, ktore sie podawaly za
Japonczyka i jeszcze 2 inne osoby,
a wszystkie posty zostaly wyslane z tego samego komputera.

Taka praktyka jest zwalczana na grupie medycyna i na kazdej innej,
gdyz narusza i netykiete , jak i stwarza wrazenie dyskusji z roznymi
osobami, gdy w rzeczywisci jest jedna.
Jest to zdarzenie Internet Abuse, ktore stanowi przyklad jak
niebezpieczne moga byc porady medyczne, udzielane przez internet.

Zatem przestan klamac i wprowadzac w blad.

Wszystkie posty byly merytoryczne, porzadkujace i okreslajace
standardy udzielania porad medycznych przez internet.

Oczekuje ze zaprzestaniesz zasmiecania grupy glupkowatymi odpowiedziami.
Jezeli znasz temat to odpowiadaj wylacznie merytorycznie.

Jezeli nie znasz, to zadaj pytanie.

Standard udzielania porad przez internet jest okreslony w Stanach,
Kanadzie, Europe i w Polsce.
jezeli go nie znasz, to nie wiesz o czym mowisz i zwyczajnie bredzisz.

Dla bezpieczenstwa pacjentow jest najwazniejsza koniecznoscia,\
aby wyeliminowac przypadki podszywania sie pod lekarzy, pod specjalistow
, na grupie medycyna.

Moze to nastapic, gdy zostana okreslone standardy bezpieczenstwa i
bezpieczenej identyfikacji lekarzy.
Czyli lista z adresami e-mail, imie, nazwisko, specjalizacja, adres,
telefon ( czyli to wszystko co na pieczatce).

Tylko te osoby beda upowaznione do udzielania porad medycznych.
Inne beda prowadzily wylacznie towarzyskie dyskusje, bez zadnych
gwarancji.

Standard ten musi zostac okreslony, gdyz porady dotyczace operacji,
specjalistycznego leczenia i inne na odleglosc, wiaza sie z
odpowiedzialnoscia cywilna za blad w sztuce
i to wysoka odpowiedzialnoscia finansowa, wyplacana z ubezpieczenia.

Zatem trzeba pilnie okreslic, czy ubezpieczenie OC lekarzy, obejmuje
rowniez porady udzielane przez internet.

Zatem omowilem problem standardow, ktory juz zostal okreslony w UE, a w
Polsce na grupie pl.sci.medycyna,
jak widac, temat dopiero raczkuje.

Niedopuszczalne jest aby porady medyczne byly udzielane anonimowo, bez
odpowiedzialnosci za ich tresc.

Naczelna Izba Lekarska jest zatem wlasciwa instytucja dla okreslenia
tych standardow i zasad uczciwej konkurencji w zakresie telemedycyny.

Czy jeden lekarz moze dzielac porad przez internet na cala Polske, czy
tez w ramach swojej wlasciwosci terytorialnej.

To sa minimalne standardy bezpieczenstwa, ktore pozwola uniknac
odpowiedzialnosci za internetowa porade o koniecznosci wyciecia np.
migdalkow, gdy takiej koniecznosci moze nie byc.

Zatem uwagi odrzucam jako klamliwe i niemerytoryczne,
a zatem znane jako zwykle trollowanie, zasmiecajace grupe.

20. Data: 2003-01-11 08:59:47

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej jest ciezko chory. I nie ma bliskich ktorzy mogliby mu
pomoc, albo wykrecic numer do psychiatryka...

--

Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur
#GG: 3226283

kauteryzacja trąbek usznych
Wybielanie zębów, whitestrips
Alkoholik
do Joszinori, konstruktora, Delirium, itp.
miesiaczka a ciaza