Schemat spódnicy

1. Data: 2007-12-15 08:35:35

Temat: Schemat spódnicy
Od: "ardena" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam przemiłe grupowiczki
W związku z prośbą o schemat
http://img69.imageshack.us/img69/9493/spodnicafotobi
alaqv5.jpg
znalazłam coć takiego
http://img266.imageshack.us/img266/3047/schematbiala
ue4.jpg ale nie wygląda
mi to na schemat do tej spódnicy bo nie widzę jak dodaje się kliny by
rozszerzyć spódnicę u dołu. Może któraś przemiła Pani robótkująca mi
podpowie co i jak. I jeszcze raz proszę o sugestie z jakich to nici zrobić
by było lekkie jak na zdjęciu.
Z góry dziekuję

Pozdrawiam
Bożena
a...@e...pl

"Śmiech jest lekarstwem, które każdy może sobie zapisać."R. Boller

2. Data: 2007-12-15 08:43:12

Temat: Re: Schemat spódnicy
Od: "Anna Jabłońska" <k...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozszerzyć spódnicę u dołu. Może któraś przemiła Pani robótkująca mi
> podpowie co i jak. I jeszcze raz proszę o sugestie z jakich to nici zrobić

Moja droga zaczynadz robótkę od góry i lecisz do dołu e/g załączonego wzoru
a sama zobaczysz jak ci się dół poserza pod szydełkiem.
Robiąć nicmi będzie ciężka a robiąć włóczką lekka,
Pozdrawiam Anna

3. Data: 2007-12-15 08:54:44

Od: "ardena" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
A to jest ten schemat?
> Robiąć nicmi będzie ciężka a robiąć włóczką lekka,
A z jakiej włóćzki ją zrobic? Robię sweterki a nigdy nie robiłam spódnicy. A
ta mnie poprostu urzekła.
Pozdrawiam
ardena

4. Data: 2007-12-15 09:07:33

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Jabłońska pisze:
> [...]
> a sama zobaczysz jak ci się dół poserza pod szydełkiem.
> Robiąć nicmi będzie ciężka a robiąć włóczką lekka,

Obawiam sie ze jesli bedziesz robiz wedlug tego schematu to ci raczej
spodnica-rura wyjdzie zamiast poszerzanej. Ona do pewnego miejsca tak
jest robiona, ape pozniej trzeba dodac po ananasku. Widac to dokaldnie
na fotce - chyba dwukrotnie - na wys bioder i kolan
Grazyna

5. Data: 2007-12-15 09:47:31

Od: "ardena" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ona do pewnego miejsca tak jest robiona, ape pozniej trzeba dodac po
>ananasku. Widac to dokaldnie na fotce - chyba dwukrotnie - na wys bioder i
>kolan
I właśnie w tym problem, nie wiem jak dodać te ananski. Hmmm, ja nie widzę,
jak to dodać. Dla mnie te ananaski są takie same na całym wzorze.
Pozdrawiam
ardena

6. Data: 2007-12-15 11:33:35

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-12-2007 o 10:47:31 ardena <g...@w...pl> napisał:

> I w?a?nie w tym problem, nie wiem jak dodaae te ananski. Hmmm, ja nie
> widze,
> jak to dodaae. Dla mnie te ananaski s? takie same na ca?ym wzorze.

Sa 2 sposoby na rozszerzenie ananskowj spodnicy. Jeden to po prostu
robienie w nastepnych rzedach wiekszych ananaskow, a drugi to , tak jak
pisaly dziewczyny, dodawanie ananaskow, np. wg wzorku, ktory tu wrzucilam:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c69fc9a162ee196
.html

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

Moja Szydełkowa Stronka: http://dorotkaa.wroclawianki.art.pl
Strona Wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

7. Data: 2007-12-15 11:35:37

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-12-2007 o 09:54:44 ardena <g...@w...pl> napisał:

> Witam
> A to jest ten schemat?
> A z jakiej w?óaezki j? zrobic?

proponuje bawełnopodobny kordonek "Kornelia" jest on bardzo lekki i
cienki. robilam juz z niego sukienke i jestem zadowolona :)

8. Data: 2007-12-15 15:59:49

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-12-2007 o 12:35:37 Dorota Ruebenbauer <d...@w...pl> napisał:

> proponuje bawełnopodobny kordonek "Kornelia" jest on bardzo lekki i
> cienki. robilam juz z niego sukienke i jestem zadowolona :)

przyszla mi do glowy jeszcze wloczka "Kalinka" z Aniluxu.

9. Data: 2007-12-17 10:52:52

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ardena wrote:
> I właśnie w tym problem, nie wiem jak dodać te ananski. Hmmm, ja nie widzę,
> jak to dodać. Dla mnie te ananaski są takie same na całym wzorze.

Takie same to one raczej nie są. Te na dole są szersze niż te na górze
spódnicy.

Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2007-12-17 12:44:03

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem jedno to jest schemat
http://img266.imageshack.us/img266/3047/schematbiala
ue4.jpg
na ta bluzeczke
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=829
47&PhotoID=1142167&ob=0
zrobiłam takie 3 nic sie samo nie rozszezy niestety a spodniczka cudo
widziałam latem babeczke w takiej czerwonej chyba z Moniki delikatna byla
z niecierpliwoscia czekam na schemack
Pozdrawiam Marzena Lacrima

xxx wzór GK
Pomocy
[druty] szalik w paski
Biżuteria z koralików- podręcznik - poradźcie proszę jaki
konie-Dimensions